Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5
sefa akyol
13 yıl önce - Cum 05 Eyl 2008, 18:42

Direk,haremden söğütlüçeşmeye gelen bir hatda değilde,ring otobüslerde,diğer baş durakta durmama anlamı taşıyor,herhalde,söğütlüçeşmeden direk hareme gelcek haremde duraklamayıp direk söğütlüçeşme'ye çünkü harem otogarına sıksık otobüsler gelmektedir.

Muratcan Gökçe
13 yıl önce - Cum 05 Eyl 2008, 22:43

Alıntı:
Seçimden önce gözlerimiz boyanıyor, hepsi bu!!!!


yapıyorlar mı, yapıyorlar..
kötü mü yapıyorlar.. yoo gayet iyi.

tamamdır o zaman.


sefa akyol
13 yıl önce - Cum 05 Eyl 2008, 22:45

Temeller atılır sadece,göz boyamak için.Banliyö trenleride,eski halile boyandı göz boyamak yeni izlenim vermek için

Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Cum 05 Eyl 2008, 22:50

"Uzunçayır" kavşağı, Anadolu yakası metrobüs sisteminin nirengi noktası olacak gibi görünüyor. Bu noktadan 3 hat birden ayrılacak:

  • Uzunçayır-Kozyatağı (Metrobüs)
  • Uzunçayır-Söğütlüçeşme (Metrobüs)
  • Uzunçayır-Harem (Light Metrobüs )
Anadolu yakasının adıgeçen hatlarını ölçmeye çalıştım ve yaklaşık değerlerle tablolaştırdım:

[Esentepe(/Zincirlikuyu)-Boğaziçi Köprüsü Anadolu Ayağı] arası:


(+)


[Boğaziçi Köprüsü Anadolu Ayağı-Uzunçayır] arası:


(+)


[Uzunçayır-Kozyatağı] arası:


(+)


[Uzunçayır-Söğütlüçeşme] arası:


(+)


[Uzunçayır-Harem] arası (Mekik):


(+)


Sistemin Genel Görünümü:


(+)


Bu veriler ışığında "mesafe tablosu" şöyle birşey çıkıyor:


(İkinci sütunlardaki yakın ölçümler, üçüncü sütunlarda bir kademe yuvarlatılmışlardır).
(Kaynak: Google-earth)

Akın KURTOĞLU


turgutakbaş
13 yıl önce - Cmt 06 Eyl 2008, 13:47

kesin çözüm varken niye bu kadar uğraşılıyor ki ... zaten yoğun saatlerde sadece metrobüs kullanacaksa ve gün içinde de trafik daha azken araçların buraya ihtiyaçları olmayacaksa niye düşünüyoruz ki ... hani ne manası var ... kapatsınlarki metrobüs olduğu belli olsun işe yarasın ... yoğun saatte trafik sıkışacak rahat saatlerde insanlar zaten rahat iken daha da rahat mı gidecek ... bu seferde insanlar keşke şu yolu yoğun saatlerde açsalarmış diyecekler ...



osmancık
13 yıl önce - Cmt 06 Eyl 2008, 14:02

ayrıca kim dur diyecek?
insanlar saatlerini mi kontrol edecekler yasak başladı mı diye?
akşam diyelim 4 veya 6'ya kadar o yoldan giderken, yanda trafik ilerlemezken, hangi uyarıyla metrobüs hattından dışarı çıkacaklar?

bence bariyer olmasın, modernleşelim artık ama şu saatlerde içeri girin bu saatlerde dışarı çıkın da olmasın. karmaşaya ve istisnalara gerek yok. sonra o istisnalar genelleşir, biz biliyoruz. burası türkiye.

akın bey'e teşekkür ediyorum aydınlatıcı mesajı için.
yol işaretlenirken kırmızı ve mavi renk seçiminde bir maksat var mıydı? diye de sormak isterim.


Ramazan ARICI

13 yıl önce - Cmt 06 Eyl 2008, 14:57

Kamyon ve tırların belirli saatlerde kullanabileceği yollar tabelalarda belirtilir.Örneğin saat 8:00-20:00 arası kamyon ve tırlar bu yolu kullanamaz gibi ifadeler ve levhalar bulunur.Bence trafik yoğunluğunun hangi saatler arasında oldugu tespit edilir,buna benzer ifade ve levhalar asılır.EDS sistemiyle de 24 saat denetlemeler yapıldığı için kimse yazan saatler dışında metrobüs'ün yolunu kullanmaz!!!( ya da kullanmaması beklenir ).Ama bu sistemde anadolu yakasını fazla bilmediğim için Beşiktaş-Barboros bulvarı için konuşacak olursam zaten bu bölge trafik yoğunluğunun çok olduğu bir bölgedir.Hem boğaziçi köprüsüyle hem de zincirlikuyu istikameti üzerinden mecidiyeköy-levent-maslak bağlantılı oldugundan oldukça yoğun bir yoldur.Bu yol şu an itibariyle zaten trafik yoğunluğunu kaldıramamaktadır.Ayrıca metrobüse verilecek 2 şerit buradaki trafiği alt üst edebilir.

Merak ettiğim diğer bir nokta ise Barboros bulvarını kullanacak bu metrobüs hattının gelişiyle eminönünden kabataşa gelen son durakların nereye çekileceğidir ?


Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 01:01

"Harem-Kozyatağı" arasında yatay bir aks üzerinde ve Uzunçayırda aktarma verecek şekilde tasarlanan "Hafif Metrobüs" sisteminin otobüsleri, belki de Capacity olmayacak, normal körüklü İETT otobüslerinden oluşacak...

Akın KURTOĞLU


Orhan Kınık

13 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 01:11

Alıntı:
Aslında, ben yine de sınırların zorlanmasını ve kentiçindeki önemli arterlerde kesin sınırlarla trafikten ayrılan izole bantların olması taraftarıyım.

Sınırların zorlanmasında fayda var diyorum bende. Bu mümkün olmuyor ise EDS muhakkak kurulmalı bu yollara. Çok etkili olduğunu söyleyebilirim.


ümit 806

13 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 02:48

Ben de bu Light Metrobüs sisteminin bazı yerlerde örneğin minibüs yolunda daha iyi olacağını düşünüyorum. İzole yol olduğunda sokaklara giriş çıkışları kapatmamak için mecburen yolun yine ortadan yapılması vs. gerekecek. Böyle yerlerde Light Metrobus sistemi park etmek isteyecek araçlara hiç bir şekilde müsamaha gösterilmeyerek uygulanabilir.



sayfa 5
ANA SAYFA -> ULAŞIM