Ana Sayfa 882 bin Türkiye Fotoğrafı
İstanbul MARMARAY ve Tüpgeçit
Sayfa: Önceki  1, 2, 3 ... 615, 616, 617 ... 1146, 1147, 1148  Sonraki
Ana Sayfa -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
emrenmert

1 yıl önce - Çrş 05 Eyl 2012, 21:24

Ahmet bey, Marmaray projesi inşa edilmeye başlandığında İBB; UBAK'a bu hattın Çorlu-İzmit şeklinde yapılmasını teklif etmişti. Düşünüldü, oturuldu konuşuldu, değerlendi ve UBAK sonunda bu teklifi kabul etmedi.


Cihat Kalkan

1 yıl önce - Çrş 05 Eyl 2012, 21:42

Alıntı:
Benim açtığım başlık bu başlığa alınıp,sadece (marmaray çorlu-gebze hattı) diye güncellenebilir başlık,çünkü merkezi hükümet yaptığı için istanbul sınırlarının dışına çıkabilecek.
arkadaş ulaşım başlıklarını kirletmekten bıkmadı..eray1 osmanplevne aykut kayıhan vs gibi isimlerle girip kuyuya bir taş atıyor gerçekmiş gibi bizim de inanmamızı bekliyor el insaf diyorum

batuhandemir1
1 yıl önce - Çrş 05 Eyl 2012, 21:51

Ben bugüne kadar hep resmi kaynaklarla konuştum,siz inanmayabilirsiniz ama eminim açılınca ilk binecek olanda yine siz olacaksınız.

Mehmet Kasım
1 yıl önce - Çrş 05 Eyl 2012, 21:59

Alıntı:
Tamamen bugünki hıza bağlı olarak tahmini bitiş yüzdelerini kabaca şu olabilir. (çalışma temposunun aynen devam ettiği kabul edersek. Aynı konkorsun içinde olduğu için M1 de katarak. Kaba inşaatın %100, ince işlerin %40-%50 dolayında olacağı söylenebilir. Yanlız şehzadebaşı şu an muamma, açıldıktan sonra pas geçilebilir.


kaba inşaat çok yakında bitecek o zaman. mayısa kadar ince işlerin yarısı biter mi?


batuhandemir1
1 yıl önce - Çrş 05 Eyl 2012, 23:17
marmaray'ın bağlantılı bölgesel raybüs hattının uzamasında mani olmadığına dair


Düzce uzatmasını bakanımız binali yıldırım söyledi ve tekirdağ'dan sakarya'ya kadar demiryolumuz zaten var,hal böyleyken,iki kıta arası ulaşım tam anlamıyla etkin kullanılabilecek,bilginize.


irfanmm
1 yıl önce - Prş 06 Eyl 2012, 08:59

Alıntı:

kaba inşaat çok yakında bitecek o zaman. mayısa kadar ince işlerin yarısı biter mi?


Şu gayet net ve açık Yenikapı kompleksi açılış tarihi olan 29 ekim 2013 tarihinde tamamlanacaktır, burada hiç şüphem yok. Ancak Elektromekanik ve testlere yeterli zaman kalmayacağı için M2 tarafında yolculu işletme zamanını düşük görüyorum. Ancak M1 çok kısa mesafe olacağı için işletmeye alınacağı inancındayım.

Hatırlarsanız İst-Ank hızlı treni için inşaa raporlarını gördüğümde 2013 de imkansız 2014 e açılacak demiştim. 1 hafta sonra bakan şantiye ziyareti sırasında 2013 te açılacağını söyledi. Bir bildiği vardır diye düşündük sanırım hepimiz. Sanırım raporlar yeni gitti eline yeni açıklaması 2014 yönünde.

Bu arada bir sorum olacak bunca haydarpaşa garı tartışması arasında. Haydarpaşanın rolü. çeşitli fikirler var kamuoyunda cevabı ben az çok biliyorumda kaç kişi farkında diye merak ettim. Burada haydarpaşanın rolü ile ilgili olarak ayrılıkçeşme istasyonundaki bir detay dikkatli gözlerden kaçmamıştır sanırım.


kami suyutmaz
1 yıl önce - Prş 06 Eyl 2012, 09:48

Haydarpaşa nın Marmaray da hiçbir rolü olmayacak bence..Gar binası ve çevresi turistik alan olacak..??
Bence eski demiryolu köprüsü kalkacak,plandan anladığım Kadıköyden gelen yol sola Üsküdara dönecek,birde hattın altından geçip AVM doğru gidecek.İnşaat sahasındaki krokide böyleydi zaten yakın zamana kadar.Yani Haydarpaşa yönüne bir makas olmayacak kanımca..
Acaba sizin görüşünüz nedir İrfan Bey..??


engygl
1 yıl önce - Prş 06 Eyl 2012, 10:13

Alıntı:
Düzce uzatmasını bakanımız binali yıldırım söyledi ve tekirdağ'dan sakarya'ya kadar demiryolumuz zaten var,hal böyleyken,iki kıta arası ulaşım tam anlamıyla etkin kullanılabilecek,bilginize.

Gerçi yanlış başlığa yazıyorum şu anda, ama..
Düzce'ya kadar uzatılan hattın Alaplı üzerinden Ereğli'ye uzatılması durumunda, Karadeniz Ereğlisi, Zonguldak ve Karabük de İstanbul'a demiryolu ile bağlanmış olacak. Gerçi şu anda da Ankara üzerinden İstanbul'a bağlı, ama biraz (!) gereksiz uzun bir güzergâh..


Mehmet Kasım
1 yıl önce - Prş 06 Eyl 2012, 12:44

Alıntı:
Şu gayet net ve açık Yenikapı kompleksi açılış tarihi olan 29 ekim 2013 tarihinde tamamlanacaktır, burada hiç şüphem yok.


tüm işleri ile silme biter yani. ince işler, elektromekanik vs. hepsi tamamlanır.

Alıntı:
Ancak Elektromekanik ve testlere yeterli zaman kalmayacağı için M2 tarafında yolculu işletme zamanını düşük görüyorum.


testler ne zaman başlayabilir? mesela mart ayında bitebilir diye konuşmuştuk. martta test sürüşü yapılabilir mi? istasyonun peron katı haricindeki işer devam ederken tünelde ayrıca test olabiliyordu. ör. mahmutbey gibi.
Alıntı:

Ancak M1 çok kısa mesafe olacağı için işletmeye alınacağı inancındayım.


m1 yenikapı'da istasyon namına henüz bir çivi çakılmış değil. harfiyat alınıyordu. o bile tam bitmedi. buna rağmen kalan 14 ayda biter mi yani? topu topu 600 m'lik bir hat tabi ki de. istasyon kaba inşaatları çok beton, demir falan yiyiyor.
Alıntı:

Hatırlarsanız İst-Ank hızlı treni için inşaa raporlarını gördüğümde 2013 de imkansız 2014 e açılacak demiştim. 1 hafta sonra bakan şantiye ziyareti sırasında 2013 te açılacağını söyledi. Bir bildiği vardır diye düşündük sanırım hepimiz. Sanırım raporlar yeni gitti eline yeni açıklaması 2014 yönünde.


evet bende okudum. doğruyu bulmuş. nisanda eskişehir-alifuatpaşa arası teste hazır olabilir ama. bu noktada alifuatpaş'dan normal yola gidip adapazarı yapsa? yht diğer etapları bitene kadar adapazarı-eskişehir-ankara işletmesi yapsa nasıl olur?
Alıntı:

Bu arada bir sorum olacak bunca haydarpaşa garı tartışması arasında. Haydarpaşanın rolü. çeşitli fikirler var kamuoyunda cevabı ben az çok biliyorumda kaç kişi farkında diye merak ettim. Burada haydarpaşanın rolü ile ilgili olarak ayrılıkçeşme istasyonundaki bir detay dikkatli gözlerden kaçmamıştır sanırım.


pik saatlerde tüpe giremediği zaman haydarpaşa'da depo yapacak trenler. bunun için 100.000 m2 depo ayrıldı yht'ye haydarpaşa'da.

ayrılıkçeşme'deki ayrıntıyı merak ettim. acaba bildiğimiz bir şey mi? proje planında ek peron yoktu. sanırım orta peronlu 2 hatlı olması gerek. yht bekleme yeri yok.


irfanmm
1 yıl önce - Prş 06 Eyl 2012, 13:02

Alıntı:

testler ne zaman başlayabilir? mesela mart ayında bitebilir diye konuşmuştuk. martta test sürüşü yapılabilir mi? istasyonun peron katı haricindeki işer devam ederken tünelde ayrıca test olabiliyordu. ör. mahmutbey gibi


Elbette yapılabilir ama M2 29.ekimde yolculu işletmeye başlayamayabilir gibime geliyor.

Alıntı:

m1 yenikapı'da istasyon namına henüz bir çivi çakılmış değil. harfiyat alınıyordu. o bile tam bitmedi. buna rağmen kalan 14 ayda biter mi yani? topu topu 600 m'lik bir hat tabi ki de. istasyon kaba inşaatları çok beton, demir falan yiyiyor.


M1 in bitmemesi M2 de bitmeyeceği anlamına gelir. Aşağıdaki çizimde üzerinden saha sonra bazı değişiklikler yapıldı ancak kabaca fikir ve konkorsları bu şekil




(+)



Alıntı:

pik saatlerde tüpe giremediği zaman haydarpaşa'da depo yapacak trenler. bunun için 100.000 m2 depo ayrıldı yht'ye haydarpaşa'da.

ayrılıkçeşme'deki ayrıntıyı merak ettim. acaba bildiğimiz bir şey mi? proje planında ek peron yoktu. sanırım orta peronlu 2 hatlı olması gerek. yht bekleme yeri yok.


sırf depomu sizce. bence değil. sizin bildiğiniz birşeydir tahminim, ayrılık çeşmeye haydarpaşa istikametinden giren makastan bahsediyorum

Alıntı:

adapazarı-eskişehir-ankara işletmesi yapsa nasıl olur?


yapmayacaklarına bahse girerim.


cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
Ana Sayfa -> ULAŞIM