Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1302
Cemoli D18
7 ay önce - Çrş 13 Mar 2019, 08:40

Tam Akbil basım hakkı 180'den 200'e çıkarılmalı.

Misafir c28

7 ay önce - Çrş 13 Mar 2019, 08:41

Yenikapı dan Bostancı ya kadar 12 kere istasyon harici durduk, Söğütlüçeşme de indirdiler arkadan gelen trene bindik, hiçbir şey doğru çalışmıyor maalesef fiyasko..

Misafir 11e

7 ay önce - Prş 14 Mar 2019, 17:07

Haydarpaşa'da mahsur kalan trenler hatta çıkarıldı mı?



yakupfurkan24
7 ay önce - Prş 14 Mar 2019, 17:19

Alıntı:
Haydarpaşa'da mahsur kalan trenler hatta çıkarıldı mı?


9 tane 10'lu setin hala Haydarpaşa'da beklediği söyleniyor. Eğer doğru ise arada daha bağlantı da yok ! Marmaray hattına katılsa bu setler belkide seferler biraz daha sıklaşır. Ama büyük soru nasıl katılacak ? Şuan tek çözüm tek tek vagonlara ayırarak yine tek tek tırlarla taşınıp hatta indirilip tek tek birleştirmek yoksa araçlar sisteme Haydarpaşa kısmı yapılana kadar katılamazlar.

yakupfurkan24


Veli_55

7 ay önce - Prş 14 Mar 2019, 17:20

Gebze



(+)




Ayhan İmamoğlu

7 ay önce - Prş 14 Mar 2019, 18:38

Alıntı:

9 tane 10'lu setin hala Haydarpaşa'da beklediği söyleniyor. Eğer doğru ise arada daha bağlantı da yok ! Marmaray hattına katılsa bu setler belkide seferler biraz daha sıklaşır. Ama büyük soru nasıl katılacak ? Şuan tek çözüm tek tek vagonlara ayırarak yine tek tek tırlarla taşınıp hatta indirilip tek tek birleştirmek yoksa araçlar sisteme Haydarpaşa kısmı yapılana kadar katılamazlar.





Misafir e0b

7 ay önce - Prş 14 Mar 2019, 18:57

yeşilköy den 17:30 trenine bindim üsküdara 18:00 gibi vardık. Tren 10 vagonlu idi. Yeşilköyde ön vagonlarda oturma yeri vardı. Orta vagondan bindiğim için ayakta yolculuk yaptım. Hat çok güzel yapılmış. Yeşilköy de eskisinden küçük yükleme peronu var. Tren hızları biraz artırılabilir. halkalı-gebze trenleri yoğun saatlerde 10 dakikada bir çalıştırılmalı.



Misafir bc0

7 ay önce - Prş 14 Mar 2019, 21:22

O kadar unutulmuş banliyö. Arkadaş sıra no istemiş. 10 yılların bitanecik demiryolu ulaşımı. Marmaray, banliyö, tren ... Unutulmuş hemencecik.
*********
Unutulmadı ama güncel yaşamı da atlamamak gerekir. Eskiden çalışan banliyö hattını yaşı 30 ve üstünde olanlar iyi hatırlar. Ama geriden gelen gençler bugünü yaşadıkları için onlar için eski banliyö hatları bir şey ifade etmez. Onların güncel sisteme adapte olması için bu hattın metro hatları içinde yer alması ve numara alması gerekir. Yoksa banliyöymüş metro hattıymış onlar için çok da fark etmiyor. Bizim için de fark etmiyor. Raylı sistemler işte. Çalışma özelliği değil numarası önemli.
Birine yol tarif ederken 3 numaralı metrodan in 5 numaraya bin. Şurada inip 10 numaraya geç Suadiyede in demek daha kolay. Marmaray kelimesi çok uzun ve gereksiz. Bütün metro hatlarının kendine göre bir adı olsa tamam. Erguvan hattan Mecidiyeköyde in Fetih hattına geç, ondan Yenikapıda in, Marmaraya binip Suadiyede in gibi.


Misafir b84

7 ay önce - Prş 14 Mar 2019, 21:52

Marmaray’ın numarası M0 olsun mu?

Misafir ab4

7 ay önce - Prş 14 Mar 2019, 21:52

bu tünel ile metrobüs durumu ne olacak metrobüs kaldırılacak mı yani ? yada olacaksa nasıl olacak ?



sayfa 1302
ANA SAYFA -> ULAŞIM