Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Denizli - İzmir Arası Trenle 4 Saate İndi
« önceki   123 ... 575859   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 58
feyyazturu

1 yıl önce - Sal 15 Ağu 2017, 09:17


(+)


feyyazturu

1 yıl önce - Pts 02 Ekm 2017, 08:42

Bu trenın neden her istasyonda durduğunu anlayamıyorum. Çok az bir mesafe olmasına rağmen Tepeköy ve Torbalı durulu gereksiz.
Torbalı Pancar Cumaovası duruşları iptal edilmeli bence. İzban aktarması için Tepeköy ve Adnan Menderes yeterli görünüyor


Misafir 8db

1 yıl önce - Pts 02 Ekm 2017, 09:12

bölgesel trenlerin amacı zaten ara duraktaki yolcuları birbirine taşımak. yani öyle insanları zorla izban'a bindiremezsin. olmaz bu.



feyyazturu

1 yıl önce - Sal 03 Ekm 2017, 08:21

O zaman Şirinyer Kemer Tekeli Develi gibi eski istasyonlarda da tekrar dursun . Onlar neden iptal edildi. Zorla Izban'a yönlendirme diye birşey yok.Zaten bende gereksiz aktarmalara karşıyım.

TCDD'de biraz işletmecilik kafası olsa 3 5 insan için koca treni her istasyonda durdurmaz.
Zaten 3 4 dk arkadan izban geliyor.Cumaovasi'na kadar olan yolcusunu Tepekoy'de indirecek. Diğerleri de Adnan Menderes'te inecek . Şehir merkezi yolcusu da yoluna Basmane'ye kadar devam edecek

Hem herkes varış noktasına daha hızlı ulaşacak hem hat meşgul olmayacak
Bölgesel tren ne kadar çok dursa İzban seferleri ve tren seferleri o kadar çok aksıyor


Taha
1 yıl önce - Pzr 08 Ekm 2017, 20:57

Alıntı:
TVS vagonların kullanılmasından yanayım. Zaten çok hızlı bir hat değil en azından daha rahat olsun
 

Denizli-İzmir hattını sık kullanmış birisi olarak sana katılıyorum 5 saatlik yolculuk için bölgesel trenleri kullanmak yorucu oluyor. Özellikle Nazilli-Aydın arasında yolcu yoğunluğu artıyor. Benim tavsiyem bu hat icin N13 Lüks Pulman Yolcu Vagonlarının kullanılması yolcular açısından hem konfor hemde kapasite bakımından daha faydalı olur.


reşitözen
1 yıl önce - Pzr 08 Ekm 2017, 21:51

Bu hattın çift hatlı olması imkanı var mı?
Varsa, hangi istasyonlar arasında çift hat yapılabilir?



Ömer_KSK
1 yıl önce - Pzr 08 Ekm 2017, 22:39

Zaten Selçuk'a kadar İZBAN kapsamında çift hat yapılıyor burası. Selçuk-Ortaklar arasında çift hat için yeni tünellere ihtiyaç var. Ortaklar'dan sonra ise Denizli'ye kadar çift hat için fazla bir handikap yok. Yalnızca Aydın kent merkezi (Efeler) geçişinin nasıl olacağı son birkaç yıldır tartışma konusu olmuş durumda. O konuda da demiryolunun yer altından geçirilmesi yönünde bir fikir birliği var.

Misafir fc2

9 ay önce - Prş 11 Oca 2018, 23:04

Mrb bir tam iki öğrenci tren fiatı nedir deniz liden izmire

mahmut11
9 ay önce - Cum 12 Oca 2018, 00:32

32 milyon

mehmet20
9 ay önce - Cum 12 Oca 2018, 08:32

Alıntı:
32 milyon


Mahmut bu arkadaşlar belli ki bilet alacaklar Denizli'den İzmir'e yeni hat döşemeyecekler.



32 TL desen daha iyiydi



sayfa 58
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 575859   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege