Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
Mehmet Kasım
14 yıl önce - Sal 01 Tem 2008, 18:08

Metrobüs yapacam diye tutturuyor İETT. Ne yapalım bizde metroyu değiştirelim dedik.

İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Çrş 02 Tem 2008, 15:59

Aslında doğru,metro yeter oraya ama tutturdu çocuk gibi yapacağım diye.

Mehmet Kasım
14 yıl önce - Çrş 02 Tem 2008, 17:40

E5'te baştan aşağıya kadar metrobüs olacak demektir. Metro e5'in 1 -2 km kuzeyinden ve güneyinden gidecek şekilde, kıvrımlı bir hat olacak şekilde planlanmalıdır.

Örneğin;

Sefaköy-Topkapı aksının 1-2 km kuzeyinde, K.Çekmece-Beylikdüzü aksının 1-2 km güneyinde tasarlanmalıdır. Yani herkes e5'e inmek zorunda kalmamalı İÇ KISIMLARDAN DA BİNEBİLMELİDİR.


Ahmet Çelik

13 yıl önce - Cmt 06 Eyl 2008, 04:19

bence avcılarda güney inmesi çok gereksiz sadece ambarlı ve marmara evleri yüksek potansiyele sahip değil kuzeyden devam eden bir metro hattı K.Çekmece-Avcılar-Firuzköy-Esenyurt-Bahçeşehir şeklinde daha iyi randıman verecektir ki ; Avcılar 250 bin,Esenyurt 350 bin, Bahçeşehir 50 bin nüfuslu yerleşim yerleridir bu nufüs oranına bakıldığında E 5 güney kesimi değil kuzey daha karlı olacaktır.

cetinokan85
10 yıl önce - Cum 25 May 2012, 01:15

Evet değişmelidir özellikle incirliden itibaren kuzeye doğru yönelerek sefaköyün merkezinden (armonipark) geçerek cennet mah küçükçekmece merkez tekrar e5 aksından avcıların merkezine gelerek b. düzünün iç ksımlarına ulaşmalıdır yani e 5 karayolundan uzak iç kısımlardaki insanlar e5e ulaşıp metrobüse binmek zorunda kalmayıp direk metroya binebilmeli!



nuriks

10 yıl önce - Cum 25 May 2012, 01:24

Konu açıldığına 2008 imiş...
Metrobüs henüz gelemedi ki Beylikdüzü' ne metro hayalleri kurmayalım bence..


cetinokan85
10 yıl önce - Cmt 26 May 2012, 10:34

bu forum yetkililere sesimizi duyurmak için yapılmış bir sitedir o yüzden daha metro hattı inşa edilmeden önce buradan fikirlerimizi yazalım ki hat inşa edildikten sonra 'beylikdüzü-bakırköy metrosu neden yanlış güzergahta inşa edildi' diye başlık açmayalım.. amacımız yapılacak olan hattın vatandaşlarımız tarafından en üst seviyede yarar sağlar şekilde bir güzergahtan geçmesi, ne zaman yapılacağı değil!

mrtcoban
10 yıl önce - Cum 08 Hzr 2012, 22:39

E-5 üzerinden Beylikdüzü'ne yapılan metrobüs hattı bölgeye farklı bir yönden metronun yapılmasını zorunlu kılmaktadır diye düşünüyorum.

Mart 2011'de temeli atılan Avcılar - Beylikdüzü Metrobüs hattının zamanında bitmemesini, yüzeyden yapılan inşaatın bile bölge trafiğini bir yılı aşkın süredir felç ettiğini düşünürsek ve halihazırda tasarı halinde olan Bahçeşehir Cep Otogarı, kentin doğu-batı doygunluğuna ulaşması ve yerleşimin kuzeye kayması ve bu bölgeye çok fazla sayıda toplu konut projelerinin yapılması (Ispartakule, Bahçeşehir, Esenkent, Hadımköy), Hadımköy - Mahmutbey Metrobüs tasarısı gibi sebepleri de göz önüne alırsak aşağıda kabaca çizmeye çalıştığım resimde de gördüğünüz mevcut hatlara alternatif yollar oluşabilir. Zaten bu alternatiflerin büyük bir kısmı da daha önceki paylaşımlarda belirtilmiştir.

Burada da görüleceği gibi Bahçeşehir ana bir aktarma istasyonu vazifesini görecek ve İstanbul'un batısını (Çatalca, Hadımköy) merkeze aktarmasını sağlayacak bir nokta konumuna gelecektir ve kent merkezinin yükünü (Bayrampaşa Otogar, E-5) kuzeye kaydıracaktır diye düşünmekteyim.
  (+)


AhmetDemir

8 yıl önce - Pts 14 Nis 2014, 16:28

Arkadaşlar nette en son bu harita yayımlanmış.İncirli-Tüyap arası istasyonları tam net bilen var mı?Paylaşabilirseniz sevinirim
 


AhmetDemir

8 yıl önce - Pts 14 Nis 2014, 16:35

Galiba b-düzü&olimpiyat parkı arasında bir hat ihalesi onaylanmış



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM