Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 8
keo551
11 yıl önce - Pts 25 Nis 2011, 13:17
gebze ye kadar gelir


neden derseniz tayip erdoğanın yeni bir palanı var istanbul için 2 yaka da bir tane merkezi yer anadoluda pendik olacak ve gebze istanbula bağlanacak darıca çayırova bunlarda bağlanacak hükümet değişti gebze bağlanmasa bile çayırova bağlanacak şifa mahhalesi tuzladan ayrılıp çayırovanın olacak yani en kötü ihtimal metrobüs çayırova ya kadar gelecek koç ve anadolu gurubu isatnbul belediyesine çayırovanın istanbula alınması ve metro ve metrobüs ve iett nin bu gölgede olmasını istiyorlar doğuş durubu vb . gibi ..

ahmetsever
11 yıl önce - Pts 25 Nis 2011, 13:34

Alıntı:
yani en kötü ihtimal metrobüs çayırova ya kadar gelecek


Şu anda Kadıköy-Kartal-Pendik-Kaynarca metro hattı inşaatı devam ediyor, sonraki aşamada ise bu metro hattının Sabiha Gökçen havaalanına bağlanması projesi var.

Bu nedenle mevcut E-5 yolunun altından metro giderken, üzerinden metrobüs hattı yapılmaz, yapılmasıda mantıklı olmaz.


Sezgin Cengiz

11 yıl önce - Pts 25 Nis 2011, 13:42

Yoo aslında Metro da Metrobüs de tek hat üzerinde iki alternatif ulaşım aracı olabilir.Bunda mantıksız bir durum yok.Ama ekonomiye döktüğümüz zaman biraz uzun vadeli bir iş olarak çıkıyor karşımıza.İsteyen metrobüse biner isteyen metroya...Böyle bir ulaşım refahını, çeşitliliğini her insan yaşamak ister.Ama Kadıköy-Pendik hattının en acil haledilmesi gereken konu metrobüsten önce metro olduğundan, metroya daha çok yoğunlaşıyoruz haklı olarak...

ahmetsever
11 yıl önce - Pts 25 Nis 2011, 13:53

Alıntı:
Yoo aslında Metro da Metrobüs de tek hat üzerinde iki alternatif ulaşım aracı olabilir.Bunda mantıksız bir durum yok.Ama ekonomiye döktüğümüz zaman biraz uzun vadeli bir iş olarak çıkıyor karşımıza.İsteyen metrobüse biner isteyen metroya...


Kadıköy-Kartal-Pendik-Kaynarca metrosu için tamamlandığında harcanan para aşağı yukarı 1,5 Milyar $'ı bulacak(bu rakamın büyük bir bölümü harcandı). Aynı güzergah üzerinde tekrar 2. bir yatırım yapılarak metrobüs yapılmaz/yapılamaz. Bırakın metrobüs hattı yapılmasını metro hattının üzerindeki güzergahlarda çalışan İETT otobüslerinin, minibüslerin sayısı azaltılacak, güzergahları değiştirilecektir. (Daha önce İstanbul'un çeşitli bölgelerinde metro, hafif raylı sistem, metrobüs tesis edildikten sonra bu şekilde uygulama yapılmıştır.)

Ayrıca bu güzergah üzerine metrobüs hattı yapmak yerine, İstanbul'un ulaşımı/trafiği problemli başka bölgelerine yatırım yapmak daha mantıklı/akılcı olur kanaatindeyim.


sinanucar
11 yıl önce - Pts 25 Nis 2011, 14:03

metrobüsün anadolu yakasındaki son durağı, bostancı ido iskelesi önü olmalıdır. çünkü; kayışdağı-ataşehir bölgesindeki yoğun yolcu potansiyeli, kozyatağı durağında metrobüse entegre olurken, kozyatağı - yenisahra-göztepe köp.- ünalan (uzunçayır) metro istasyonları ile metrobüs 4 farklı durakla aynı anda entegre olacak; aktarma noktasında izdiham sıkıntısı bertaraf edilecektir. ayrıca, marmaray inşaatı nedeni ile uzun bir süre hizmet vermeyecek h.paşa-gebze banliyö treni yerine; bostancı-gebze arasında sahilden çalışacak bir metrobüs sistemi, bostancı ido iskelesi önünde, metrobüse entegre edillirse, banliyö hattının yolcuları da verimli bir biçimde sisteme dahil olacaklardır. ayrıca adalar ve bostancı varışlı dış hat ido yolcularını da kolaylıkla istanbul içine transfer etmek mümkün olacaktır.



mertesat07
11 yıl önce - Pts 25 Nis 2011, 20:14

Alıntı:
Kadıköy-Kartal-Pendik-Kaynarca metrosu için tamamlandığında harcanan para aşağı yukarı 1,5 Milyar $'ı bulacak(bu rakamın büyük bir bölümü harcandı). Aynı güzergah üzerinde tekrar 2. bir yatırım yapılarak metrobüs yapılmaz/yapılamaz. Bırakın metrobüs hattı yapılmasını metro hattının üzerindeki güzergahlarda çalışan İETT otobüslerinin, minibüslerin sayısı azaltılacak, güzergahları değiştirilecektir. (Daha önce İstanbul'un çeşitli bölgelerinde metro, hafif raylı sistem, metrobüs tesis edildikten sonra bu şekilde uygulama yapılmıştır.)

Fakat Kadıköy-Kartal-Pendik-Kaynarca-Sabiha Gökçen Metrosu Tuzla'ya uğramıyor bu yüzden Tuzla'ya herhangi bir raylı sistem de girmiyor metrobüs olmayabilirde Tuzla ile bu metro hattını birleştirecek bir raylı sistem düşünülebilir; Sabiha Gökçen-Orhanlı-Aydınlı-İçmeler bir kolu Şifa Mahallesi-Çayırova bir uzantısı Tuzla Sahil, Marmarayla entegreli olmalı
Konumuza gelmiş olursak şahsımca Metrobüs'ün Tuzla son duraklı olmasını isterdim


ayasmelih

11 yıl önce - Pts 25 Nis 2011, 20:35

Metrobüsün son durağı kesinlikle kadıköy rıhtım olmalıdır.Rıhtımdaki otobüs duraklarının ordan metrobüsler kalkmalıdır.Söğütlüçeşme ara istasyon olarak çok rahat düzenlenebilir

Eğer metrobüs kadıköy rıhtıma bağlanırsa kadıköy aktarma merkezi olur.Metro-Metrobüs-Yenikapı hattı tek yerden bağlanmış olur.Metro ve üsküdar üzerinden bağlanıcak olan yenikapı hattı var olacağından metrobüse o kadar yük binmeyecektir

Şu boğaz köprüsünü tasarlarken keşke çift katlı tasarlasaydık.Üst katından araçlar alt katından trenler geçerdi


ahmetsever
11 yıl önce - Pts 25 Nis 2011, 22:05

Alıntı:
Metrobüsün son durağı kesinlikle kadıköy rıhtım olmalıdır.Rıhtımdaki otobüs duraklarının ordan metrobüsler kalkmalıdır.Söğütlüçeşme ara istasyon olarak çok rahat düzenlenebilir

Eğer metrobüs kadıköy rıhtıma bağlanırsa kadıköy aktarma merkezi olur.Metro-Metrobüs-Yenikapı hattı tek yerden bağlanmış olur.Metro ve üsküdar üzerinden bağlanıcak olan yenikapı hattı var olacağından metrobüse o kadar yük binmeyecektir

Şu boğaz köprüsünü tasarlarken keşke çift katlı tasarlasaydık.Üst katından araçlar alt katından trenler geçerdi


Metrobüsün son durağı evet Kadıköy rıhtım olmalıdır. Bu konu forumda daha önce bayağı uzun süre tartışılmıştı ve görüş/öneriler belirtilmişti.
http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=68105& ...;start=190

Ayrıca yeri değil ama çok haklısınız boğaz köprüleri tasarlanırken keşke 2 belki 3 katlı, belki 5 er şeritli yani üzerinden daha fazla motorlu taşıt ve raylı sistem geçecek şekilde tasarlansaydı.
İnşallah yapılması planlanan 3.köprüde hataya düşülmez ve şu anda yapılmasa bile raylı sisteme/genişletmeye imkan verecek şekilde bir tasarım yapılır.


Cemoli D18
11 yıl önce - Sal 26 Nis 2011, 12:42

hangi yolda ve hatta yoğunluk varsa oraya da metrobüsü götürmeleri gerek anadolu yakasında da daha ileriye gitmesi gerek metrobüsün

Misafir b26

4 yıl önce - Cum 04 May 2018, 16:00

2 yıl içersinde Silivriye ulaştırılmalıdır.



sayfa 8
ANA SAYFA -> ULAŞIM