Ana Sayfa 930 bin Türkiye Fotoğrafı
onur58
6 yıl önce - Sal 21 Ekm 2008, 11:15

e-5 üstünden giden vertikal bir paralel'le metro ve metrobüs kendilerinden yolcu calacaktir. yani iki sistemde hayatta kendilerine ayit olan yolcu tasima potansiyelini yeterince kullanamazlar. Tuzlaya gidecek Metrobüs varsa, illahaki e-5'den degil, sahilyolunda verilmesi lazim. e-5 sirf özel araclar icin korunmasi lazim böylece.
Dünyada cok az sehir vardirki, bir metronun gectigi yerde, istikameti boyunca baska bir toplu tasima sisteminden izletirir....
Cünkü dedigim gibi mantikdisi oldugu icin. E-5'in gercek yolcu potansiyeli ayni anda ayni yerde calisan iki sistemi hic bir zaman gerektiremez.
Bunu herkes bilsin.
Metro 2013'e Tuzlayi bulacaksa, o kadar beklenmesi lazim. Sahilyolundaki Metrobüs, 2012'de Marmaray o taraflara zaten cok güzel bir sekilde servis edecek.
Bes sene ugrunada metrobüsün insaatina karsiyim. yapilip sonra kaldirilmasi en mantiksizi.


efdalcakir
6 yıl önce - Çrş 19 Ksm 2008, 04:18

Avcılar-Topkapı Metrobus hattının İstanbullularca büyük memnuniyetle karşılanması ve işletmecilik açısından olumlu sonuçlar doğurmasıyla sistemin İstanbul’un diğer yoğun akslarında uygulanabilirliği gündeme geldi. Mevcut sistemin Beylikdüzü-Söğütlüçeşme şeklinde tamamlanmasına ek olarak yeni hatlar planlandı. Bu hatlar;


· Aksaray-Milliyet Sitesi

· Beşiktaş-Levent

· Bostancı-Söğütlüçeşme

· Edirnekapı-Vezneciler

· Kozyatağı-Tuzla arasında işletmeye alınacak.


Kaynak: http://www.iett.gov.tr/metin.php?no=186


onur ç
6 yıl önce - Çrş 19 Ksm 2008, 05:49

gebze olmalıdır. gebze sanayi bölgesidir.pendik kartaldan gebzeye çok giden var

Murat Caner
6 yıl önce - Çrş 19 Ksm 2008, 14:15

Ne?

Metrobüsün son durağı tasarlandığı gibi olması gereken yerde yapılıyor.

Tek tartışmamız gereken 500 metre ileri ya da geri yapılması. O da çok önemli bir ayrıntı değil kanımca.

Metrobüse getirilecek tek eleştiri işlerin daha hızlı yapılamaması, olabilecek yolcu sayısının doğru saptanamaması, bu nedenle durak alt ve üst yapısının yetersizliği, durak aralıkları(bence durak aralıkları 1000 metreden az olmamalı. Bazı uzmanlar 750 metre olmalı diyor.). Son durak Gebze'ye gidemez. Hepten patlarız.


Tuncaaa

6 yıl önce - Çrş 19 Ksm 2008, 23:56

bence metrobuse getirilebilecek tek ve en buyuk elestiri bogaz koprusu-fenerbahce stadi arasindaki mesafeyi nasi kabusa cevirecegidir... metrobus hatti zincirlikuyuya uzatildigindan beri zincirlikuyudan avcular yonuna eskiden hic olmayan bir trafik oldu.. seritler o kadar darki gece giden kamyonetler seritlere sigmiyorlar.. ayni sorun su andada yeni acilmasi planlanan hatta var.. fenerbahce stadinin yanindan kopru yoluna girdiginizde en soldaki seride giremiyorsunuz cunki o kadar dar ki her an bariyere carpma riski var.. bu is ben yaptim olduyla malesef olmaz.. emniyet seridi yok.. seritler dar.. standart disi.. istanbul buyuksehir belediyesi uyarilara kulak asmiyor yorum dinlemiyor ben yaptim oldu diyerek olayi oldu bittiye getiriyor malesef... tamamlandi denen z.kuyu hattindaki calismalar hala bitmis degil... ust gecitler dar insanlar dipdibe malesef... keske daha planli programli daha mantikli projeler yapsalar.
bu yaptiklari proje ile trafige care olmuyorlar malesef tek yaptiklari zaten sikisik ve sorunlu trafigi dahada sikistirmak. Donup dolasip koprudende 2 serit alirlarsa metrobus icin artik bir daha bogaz koprusunu ya fotograflarda goruruz yada sabah 4-6 arasinda.


Enes Zengin

6 yıl önce - Prş 20 Ksm 2008, 00:27

Alıntı:
Dünyada cok az sehir vardirki, bir metronun gectigi yerde, istikameti boyunca baska bir toplu tasima sisteminden izletirir....


Dünyada da o kadar az şehir vardır ki İstanbul gibi 15 milyonluk nüfusu, kompleks şehirleşme yapısı olan.

Alıntı:
Metro 2013'e Tuzlayi bulacaksa, o kadar beklenmesi lazim. Sahilyolundaki Metrobüs, 2012'de Marmaray o taraflara zaten cok güzel bir sekilde servis edecek.


2013' te metro Tuzla' ya gelmez. Marmaray bile bitmez. Anadoluray Kartal' a bile ulaşmaz. Son durak en kötü ihtimalle Tuzla mantıksal olarak Çayırova olmalıdır.


Tuncaaa

6 yıl önce - Pts 24 Ksm 2008, 01:36

merhaba
sicaci sicagina bir kac not ileteyim... 23:30 siralarinda asyadan avrupaya gectim birinci kopruden.. oncelikle calismalar gecede kismen devam ediyor ancak! fenerbahce stadindan altunizadeye karar aydinlatma yok. yollar zifiri karanlik isaretleme cok kotu isikli uyari levhalari cok az bir anda en sol serit iptal ediliyor sonra tekrar aciliyor onumuzde bir kamyonun durdugunu son anda farkettik.. kamyon hafriyat icin metrobus yoluna girmek amaciyla yavaslamisti ve en sonundada durdu en sol seritte.. bes dakika sora bu kez onumuze bir tir atladi metrobus yolundan yine ayni amacla hic bakmadan.. yol boyunca jeneratorlu aydinlatmalar konmus calisma alanlari icin ve aydinlatmalar cok kuvvetli direk surucunun gozune geliyor en sagda calisan is makinelerininde aydinlatma ve farlari suruculeri oldukca rahatsiz ediyor... kopruyu gectikten sonraki sariyer levent sapagi degistirilmis yol bozuk ve cok dar yani kisacasi bu yol boyunca kaza yapmamak sans isi... her an bir kaza yasanabilir... cok tehlikeli onlem alinmiyor... onlem alinmasi icin ne bekleniyor acaba? bu vurdumduymaz mantik degilmi karakoy iskelesinin sulara gomulmesinin sebebi?


alioztemur
6 yıl önce - Pts 24 Ksm 2008, 01:56

bizi kartal kurtarır.o zaman belediyeyi ayakta alkışlarım.

mahmut usta
6 yıl önce - Pts 24 Ksm 2008, 11:35
gebze olmalı


banlıyo hattı marmaray projesi nedeni ile bır sure kapatılacak o donemde banliyo yolcusunu ancak metrobus kaldırabılır yoksa E5 trafigi felc olur

Ayhan İmamoğlu

6 yıl önce - Pts 24 Ksm 2008, 21:07

hat uzun olmalıki daha rahat olur genel istanbul açısından hep aynı bölgede olursa bir anlamı olmaz mecidiyeköy avcılar kadıköy etrafı zaten istabulun en yoğun olduğu bölgeler bu metrobüs daha geneline yayılmalı haksızmıyım


cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
Ana Sayfa -> ULAŞIM