Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5
ben_deniz
10 yıl önce - Cmt 04 Ekm 2008, 11:51

Dallara ayırmak gerek,omurga ünalan e5'de
dalları ise-kadıköy meydan-söğütlüçeşme-kozyatağı e-5-bostancı meydan(sahil)-tuzla(sahil)
Fazla yol almadığından,bikaç hattın üzerinde dursak,anadolu yakası ulaşımı rahatlar.Avrupa yakasından çok daha kolay,anadolu yakası ulaşımını rahatlatmak,ama heç üzerinde durulmuyor ve değişen bişey olmuyor.Geriye bide boğaz hattı kalıyor,ama boğaz çok dar olduğundan,yapılırsa ya havaray yada monaray yada yeraltı metrosu düşünülebilir uzun vadede marmaray'ında açılmasıyla üsküdar beykoz arasında,dallara bürünürse kavacık çavuşbaşı hatta beykoz'un köylerine kadar ulaşır elmalı köyü gibi


osmancık
10 yıl önce - Pzr 19 Ekm 2008, 14:37

acilen tuzla'ya kadar uzamalı.

neden acilen? çünkü marmaray ve metro bitene kadar başka alternatif yok.
neden acilen? çünkü yolun ortası boş. asfalt dök, metrobüs yap. yanlardan genişletmeye gerek yok yani.

üstelik bu yol böyle bir durumda asfaltlanmayacak da ne zaman asfalt olacak?
ibb buraya lale dikmeyi planlıyorsa o başka.


onur58
10 yıl önce - Pzr 19 Ekm 2008, 14:58

Metrobüsü E-5 üstünden kozyatagindan kartal metrosuna paralel insaat etmek, istanbul sehriyle alakali duydugum en aptal fikirler arasinda sampiyonluga yarisiyor.
yerltindan bir metro gecmesi, ve ayni anda E-5'den iki serit kesilmesi cok gereksiz.
ayni anda ve yolda calisan metro ve metrobüs kendilerinden yolcu calacaktir. yani iki sistem hic bir zaman ful kapasite gitmez. bunu kimse ard gecmesin!
avrupa yakasinda en mantikli son istasyon harem civarlaridir. illahaki kartal civarlarina kadar uzatilacaksa TEM üstünden verilsin, yada Sahilyolundan. Ama E-5 üzeri, Metro ile rekabete sakin sokulmasin. Istanbul Belediyesi bu parayi yakmasin, yaziktir.



osmancık
10 yıl önce - Pzr 19 Ekm 2008, 15:07

bu konuda yeterli bilginiz yok:
1) nerden giderse gitsin metroya paralel olacak zaten.
2) e-5'ten 2 şerit kesilmiyor. e-5'in ortasında 2 şeritlik boş alan bekliyor.
3) illa kesecekse, sahilden gittiği zaman da sahilden giden marmaray yolcusunu kesecek.

otobüslerin her zaman yolcusu vardır. metro yapıldığı zaman da olacak.
ve bu otobüslerin trafikteki en mantıklı seyir yöntemi, kendilerine ayrılan yoldan ilerleyerek vatandaşların nereye ne zaman gideceklerini bilmesidir.

diğer bir konu ise, marmaray ve metro bekleyene kadar soruna çözüm getirecek olmalarıdır.
otobüs taşımacılığının standardı yükselecektir.


Ufuk Şanver

10 yıl önce - Pzr 19 Ekm 2008, 15:51

Bence de son nokta Tuzla olmalı.Metro geldiği zaman sefer sıklığını azaltırsın olur biter.

Başka bir öneri de şu olabilir;metrobüs Kozyatağı na kadar gelsin,Kozyatağı ndan sonra Tuzla ya kadar otobüsler için tercihli yol yapılsın.Nihayetinde otobüs dediğimiz araç esnek çalışma mantığına uygun bir araç.Ortadaki boşluğu doldurarak diğer araçlara ayırırsın.
Bu tercihli yolu ise yolun ortasına değil de yolun Tuzla ya gidiş istikametine
göre sağ tarafa(gidiş-dönüş) olarak --mevcut yolun bir kısmını ayırarak-- yaparsak tercihli yoldan ayrılan otobüsün dağılacağı ara mahalleye doğru kavşaklara bağlanması da kolay olur.Tabii bu dediğim birkaç viyadük ayağı v.s. ister.
iyi günler



C. H. Engin Er

10 yıl önce - Pzr 19 Ekm 2008, 15:59

Neden konu hep hem metro hem metrobüs çalışacağa geliyor anlamıyorum, niye ikiside çalışsın ki, metrobüsü yapsınlar Çayırovaya kadar ki yol hazır sayılır zadece asfalt dökülecek. Metro nereye kadar yapılırsa bariyerleri kaldırırsın yolun şerit sayısı artar, metrobüs de metronun olmadığı bölgede çalışmaya devam eder. Yani Metrobüs Çayırova-Harem olur. Metro 1.etabı bitince Çayırova-Kozyatağı olarak kısalır, 2.etap bitince de etabın durumuna göre Çayırova-Kartal yada Çayırıova-Kaynarca olarak çalışır.

Orhan Kınık

10 yıl önce - Pzr 19 Ekm 2008, 16:21

Mustafa Kemal'in ''Ordular ilk hedefiniz Akdeniz'' dediği gibi Metrobus için ilk hedef Tuzla olmalıdır. İkinci hedef, Tem üzerinden Sultanbeyli olmalıdır. Sanıyorum bu konuda İBB fizibilite çalışmasına başlamıştır. http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=69357& ...p;start=50



altay oguz
10 yıl önce - Pts 20 Ekm 2008, 20:32

ANADOLU YAKASININ sonduragı TUZLA SAHIL olmalıdır 100/YUZ HEMDE

Ercan Dikme
10 yıl önce - Sal 21 Ekm 2008, 00:07

ne tuzlası madem akdeniz ileri deniyo sonuna kadar gitsin edirnekapıkuleden başlayıp ermenistan sınırına kadar gitsin ve tek bilet olsun

kutlay34
10 yıl önce - Sal 21 Ekm 2008, 01:03

Bayramoğlu sapağına kadar gelmeli görüşündeyim(İstanbul-Kocaeli sınırı)... Gönül isterki Gebze'ye kadar uzatılsın... Bence abes olur şu anda...



sayfa 5
ANA SAYFA -> ULAŞIM