Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 8
osmancık
10 yıl önce - Cum 06 Mar 2009, 15:02

O değil de, bir Harem-Kozyatağı söylentisi vardı, ona ne oldu?

Adamların sitesinde bile yok, biz buradaki başlıkta niye Harem-Kozyatağı diye ısrar ettiklerini sorguluyoruz.

Ortada, anadolu yakasına yatırım yapmak için ısrar eden birilerini gören olursa haber versin


K.Gemici
10 yıl önce - Cum 06 Mar 2009, 15:11

Bazen Anadolu yakasının İBB ye bağlı olup olmadığını kendi kafamda sorguluyorum. Acaba biz izmit büyükşehir belediyesinemi bağlıyız?
Ama kadıköy Kartal metrosunun şantiyesini görünce anlıyorum. yok yok bizde İBB ye bağlıyız
İyiki Kadıköy Kartal metrosu var

Bence artık bu başlık kilitlenmeli. Hayali bile olmayan şeyin hayalini kuruyoruz boşuna debelenip duruyoruz.



Selcuklular
10 yıl önce - Cum 06 Mar 2009, 15:15

Daha önce de söğütlüçeşme bostancı arası eğer bir metrobüs yapılacaksa bu hattın bariyerli sistem olmayıp sadece sağ taraftan kendi bölünmüş yolu olan ve farklı renkli şeridi olan(ya da kavşak olmayan bölgelerde küçük plastik bariyerlerle ayrılmış, trafik ışıklarına riayet eden), EDS sistemi ile araç girip girmediği denetlenen bir sistem olması gerekitğini söylemiştik.

Fazlası bu hat için lüks olur çünkü o kadar yolcu talebi yok, 40 binlerde saatlik tek yönde yolcu olacağını sanmıyorum bu hatta.

Şayet burda bir tramvay sistemi olursa da aynen Eskişehirdeki gibi 1000 mm açıklığa haiz tramvay yapılması hem yolcu kapasitesi hem maliyet hem de yolu fazla daraltmaması açısından uygun olur düşüncesindeyim.

Tramvayın eksi yönü gayet ağaçlık olan bölgede katener hatları ile görüntü kirliliği oluşturması olacaktır.


Orhan Kınık

9 yıl önce - Çrş 10 Şub 2010, 20:20

Metrobus karşıya geçince sistem yerden yere vuruldu. Haliyle Büyükşehir tırstı. Keşke karşıya hiç geçmeseydi . Avrupa yakasına planlanan bir çok proje şimdiye kadar hayata geçmiş olurdu.

Kemal ÇONTAY

9 yıl önce - Prş 11 Şub 2010, 00:49

İstanbul'u sadece Avrupa yakasından ibaret görmemek gerekir.
İzole edilmiş yol mantığıyla çalışan metrobüs , kronik hale gelmiş köprü trafiği karmaşasında, ne kadarda tepki alsa, verimliliğini bir şekilde kanıtlamış bir projedir



Serhat Atan

9 yıl önce - Prş 11 Şub 2010, 02:46

Evet Kemal abi haklısın ama başlıkta geçen uzatmaların da en azından Kozyatağı-Tuzla ayağının yapılması gerekir bence.Zira Uzunçayır'da benle beraber inip şehrin sonuna doğru giden araçlara binen yığınla insan var.

osmancık
9 yıl önce - Prş 11 Şub 2010, 02:56

Anadolu yakasının yönetiminin ve bütçesinin ayrılması lazım.

İSMAİL ÇELİK

9 yıl önce - Prş 11 Şub 2010, 11:43

Alıntı:
Anadolu yakasının yönetiminin ve bütçesinin ayrılması lazım.


Şu lafları bırakın.Şehirde bütünlük olması lazım.Birde defalarca sebepleri ile izah ettim bunu tamam Asya Yakası biraz ihmale uğruyor doğru ama nüfus-iş-eğitim-turizm hareketliliği Avrupa yakasında o yüzden projelerde öncelik ve aslan payı onun oluyor.


tarkan arslan

9 yıl önce - Prş 11 Şub 2010, 12:47

Zaten o hat üzerinde metro yokmu (Kadıköy-Kartal) gerek olmayabilirmi?

Enes Zengin
9 yıl önce - Prş 11 Şub 2010, 14:40

Alıntı:
Zaten o hat üzerinde metro yokmu (Kadıköy-Kartal) gerek olmayabilirmi?

Anadolu Yakası' nın nüfusu 4 milyon civarında. Kadıköy-Kartal metrosu tek başına 1 milyon kişi taşıyabiliyor. O yüzden bu projelere gerek yok bence.

1-2 sene için onca yatırım yapmak israf olurdu.



sayfa 8
ANA SAYFA -> ULAŞIM