Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İzmir İZULAŞ'ın filosunda bulunan MAN SL-232 otobüsleri
123 ... 484950   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege
cevap yaz
sayfa 1
GeDiZ

11 yıl önce - Çrş 25 Hzr 2008, 03:34
İzmir İZULAŞ'ın filosunda bulunan MAN SL-232 otobüsleri



Merhaba arkadaşlar,

Uzun zamandır bu başlığın açılması isteniyordu ve açmaya karar verdik hayırlısı olsun. Öncelikle MAN SL232 otobüslerimize Bornova, Karşıyaka bölgelerinde sık olarak görebilirsiniz. Bunun dışında Adatepe garajına bağlı araçlar 508-253 hatlarına verilirken; Teleferik bölgesine son zamanlarda 209 olarak gönderildi. Çok nadir olmak üzere, Pazar günleri yolcu yoğunluğu az olduğu için körüklü Volvo yerine 86-169-605(Pazar günü uzun bir aradan sonra 605'te vardı) verilebiliyor. Ancak şöyle bir durum var, bu araçların büyük bir kısmı sabit çalışmaktadır.

Bu otobüslerden 2 tanesine klima takılmıştır. Klimalı otobüsleri görmek isteyenler diğer başlığa geçip bakabilirler Bu arada araçlar bakıma girdiklerinde boya sonrası filo numaraları tekrardan yazılmıyor.

300 KARŞIYAKA İSKELE - F.ALTAY
35 ECF 78
.....98-128


(+)




612 BOSTANLI İSKELE - OTOGAR
35 CZY 11




(+)




122 ŞEMİKLER - GÜMRÜK
35 ECF 71
.....98-122



(+)




165 EVKA 4 - GÜMRÜK
35 CVP 56



(+)




168 EVKA 4 - GÜMRÜK
35 CUP 09



(+)




143 EGEKENT - KARŞIYAKA İSKELE
35 CZV 91



(+)





Hazır bu başlığı açmışken bir tane de olsa klimalı araç koyalım Kırmızı başlıklı MAN

125 ESİN SİTESİ - GÜMRÜK
35 CUN 68



(+)


Saygılar...


Çağdaş Öztürk2
11 yıl önce - Çrş 25 Hzr 2008, 12:58

Başlık,isabet olmuş



(128 Ulukent-Gümrük)





(168 Evka4-Gümrük)





(244 Bornova Metro-Evka2)




Efecan
11 yıl önce - Çrş 25 Hzr 2008, 13:39

98-008


(+) • 120 Mavişehir-Konak


Barış_AMD
11 yıl önce - Çrş 25 Hzr 2008, 14:43

Bu araçların motorları bence güçsüz geçenlerde mavişehire gidiyordum 120 deki man a bindim araçta fazla yolcu yoktu.Araç karşıyakanın boş ve düz yollarında bile zorlanıyordu özellikle kalkışlarda ve rampalarda.Bu araçların benim gözümde sanoslardan farkı yok.Motorlarıda çevreyi çok kirletiyor.

osman_tan
11 yıl önce - Prş 26 Hzr 2008, 00:57

Alıntı:
Bu araçların motorları bence güçsüz geçenlerde mavişehire gidiyordum 120 deki man a bindim araçta fazla yolcu yoktu.Araç karşıyakanın boş ve düz yollarında bile zorlanıyordu özellikle kalkışlarda ve rampalarda.Bu araçların benim gözümde sanoslardan farkı yok.Motorlarıda çevreyi çok kirletiyor.


Arkadaşım sen farklı otobüslerden bahsediyorsun heralde. MANlar İzmirin en yokuşlu semtleri olan Atatürk Mah.-Evka 4, Evka-3, Egekent, Evka-2 vs. semtlerde yokuşları en rahat çıkan otobüslerden biri. Emisyon değerleri de Mercedesle aynı sayılır. Sen Mercedes seviyosun diye MANa çamur atmaya gerek yok. MAN zaten kendini kanıtlamış bir marka.



Barış_AMD
11 yıl önce - Prş 26 Hzr 2008, 01:02

Arkadaşım 120 de MAN590 olcak hali yok hangi otobüse bindiğimi iyi biliyorum benim bindiğim araç zorlanıyordu.Hepsi böylemi bilmem.Madem değerler aynı neden egzostan o kadar çok duman çıkıyor 87 model mercedeslerden bile o kadar çok atık gaz çıkmıyor egzostan.Manların arkasında kalmamaya dikkat ediyorum hemen uzaklaşmaya çalışıyorum.Orda kalırsam egsoz dumanından boğulcam çünkü.Mercedeste kalitesini belli etmiş bir firma.Nedense 1998 yılından beri pek fazla man alınmadı izmire özellikle eshot man590 lardan sonra bir daha man firmasından alım yapmadı bildiğim kadarıyla mercedes ve BMC firmalarını tercih etmiştir eshot neden acaba ?

Saygın ÖNGEN

11 yıl önce - Prş 26 Hzr 2008, 10:29

Barış ın bindiği otobüs yüksek ihtimalle arızası olan bir otobüstür.MAN ların egzoslarından çok duman çıktığı doğru bunun tek sebebi mazot pompası ayarlarının yeteri kadar/doğru yapılamadığı olabilir.Eshotun otobüslere itinalı bakmadığını biliyoruz ama şu da var ki 1998 model olan bu otobüslerin çoğu hala orjinalliğini korumaktadır kasası dağılmış veya bozulmuş bir MAN çok nadir görülür.Kalkışlarda yavaş olmasının sebebide "VOITH" marka şanzımanlardan kaynaklanır.Bir mercedes veya BMC deki ZF şanzımanlarla gaza köküne kadar basarsan bütün yolcular arka cama yapışıp kalır.Eshotun neden Mercedes e yöneldiğini bilemem ama BMC soloların tanesi 100.000 YTL dir bu fiyat farkı seçim sebebi olabilir...

GeDiZ

11 yıl önce - Prş 26 Hzr 2008, 17:50

Efecan arkadaşımız bana 120'de çalışan bir adet SL 232 MAN göstermişti. Bu otobüsün motoru gürültülü ve bakımsız. Eğer o otobüse denk geldi iseniz orasını bilemem sorun vardır. Ancak bu otobüsler arkadaşların dediği gibi bir çok yokuşu çıkıyorlar. Eğer yokuş çıkmasını görmek isteyen varsa 165-565-128-228 hatlarını tercih etsinler. Tırmanırken ses haliyle çok fazla yalan değil.

Şu söze sinir oluyorum. 1998'den sonra ESHOT kaç kere otobüs aldı? Aldıklarında kaç adet ve kaç yıl ara ile aldı? En önemlisi ise "yerli sermaye" ve "İzmir'de üretiliyor" denerek BMC seçildi. 449 adet SANOS, 150 civarı MAN İzmir cadde ve sokaklarında çalışıyor ki yolların durumu malum. Eğer bu otobüsleri sevmeyenler varsa binmezler başka otobüs beklerler olur biter, başka da otobüs çalışmıyor ise oraya; ya seve seve bineceksin ya seve seve Başlık açtık fotoğraf ve yorum eklensin dedik ama tartışma ile açıldı. Biraz sakin olalım lütfen...


48 PINARBAŞI - GÜMRÜK
35 CYL 73




(+)




Bu fotoğrafı enteresanlık olarak koymayı düşünüyordum ama buraya koymaya karar verdim.
Normalde çalıştığı hat: 62 EGE ÜNİVERSİTESİ KAMPÜS - GÜMRÜK
Çekim sırasında çalıştığı hat: 63 EGE ÜNİVERSİTESİ KAMPÜS - GÜMRÜK
35 CVP 51



(+)


Saygılar...


Barış_AMD
11 yıl önce - Prş 26 Hzr 2008, 18:33

Amacım tartışma çıkarmak değil ben sadece bindiğim otobüsün zorlandığını belirttim ben manları seviyorum benim sevmediğim tek otobüs BMC dir şimdi dersiniz o seni çok seviyorda seni tanımıyolar bile neyse sadece man çalışsa gitceğiniz yere sevsenizde sevmesenizde bineceksiniz demişsiniz taksi,dolmuş da var onlarada binebiliriz onları unutmuşsunuz galiba

Çağdaş Öztürk2
11 yıl önce - Prş 26 Hzr 2008, 18:52



(120 Konak-Mavişehir/35-CUP-03)




sayfa 1
123 ... 484950   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Ege