Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4
İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Sal 24 Hzr 2008, 18:10

inat ediyorum Beşiktaş'a yeraltından içeriden getirilsin.

Tuncaaa
14 yıl önce - Sal 24 Hzr 2008, 21:30

Alıntı:
Bu tarz havadan giden sistemi Sirkeci'ye sokmazlar. Anıtlar Kurulu izin vermez. Katener telleri, viyadük vs.silueti bozar diye. Zaten tramvay Beşiktaş'a uzatılabilse önerimi geri çekeceğim.

Ayrıca Beşiktaş'tan yukarı bu şekilde dümdüz giden bir metro yapılamaz eğimden dolayı. Kıvrılarak yapılabilir. O da Sirkeci'ye geçemez.

Önerimi yineliyorum; SİRKECİ GAR'ın doğu tarafından, (sahile bakan taraftan) başlayacak tramvay yoluna girecek. Tramvay ile EMİNÖNÜ İSTASYONU'nda birleşecek. Karaköy ve Kabataş arasında da tramvay yolunu kullanacak. Kabataş'tan sonra Dolmabahçe ve Beşiktaş'a bir şekilde izole yol yapılacak (Zaten belediye Kabataş-Dolmabahçe arasındaki tramvay projesini 2 ray hatlı düşünmüştü). Dolmabahçe-Beşiktaş arası farklı bir çözüm olabilir. Levente kadar da izole olacak yol.

*** Tramvay hattını yoğun olarak ZEYTİNBURNU-EMİNÖNÜ olarak çalıştıracağız. Kabataş'a tramvay biraz daha seyrek gidecek. Şimdi 3 dakka da bir ise 7-8 dakka da bir olacak.

yazımı okusanız bahsettiğim sistemin "yenilevent-beşiktaş"için olduğunu görürdünüz.


Mehmet Kasım
14 yıl önce - Çrş 25 Hzr 2008, 10:41

İsmail Abi tamam Dolmabahçe'den sonra şerit daralmasın. Zaten Beşiktaş trafiği yeraltına alınacak. Metrobüs'te yeraltından gitsin. Dolmabahçe'den dalsın, Barboros Bulvarı başından çıksın

Ama sistem tek olmalı: SİRKECİ-LEVENT Kopuk kopuk olmamalı. Beşiktaş bölgesinin Marmaraya aktarması 2 değil tek vasıta ile olmalı.



sayfa 4
ANA SAYFA -> ULAŞIM