Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul Cevizlibağ-Mecidiyeköy-Zincirlikuyu Metrobüs Sistemi
« önceki   123 ... 156157158   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
kilitli
sayfa 157
erolc
14 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 01:32

100 adet capacity olduğunu sanmıyorum .150 ye tamamlanacak 50 adet gümrükte ve ayrıca 13 yada 16 tane daha sonra gelecekmiş. Tabiki 163 yada 166 tane alınmıyacaksa. Başka bir deyişle 13 yada 16 tane hibe olmaz sanırım

Orhan Kınık

14 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 01:38

1.etap günlük 270 bin yolcuya ulaşmış. ( Tramvayı ,hafifmetroyu ve metroyu şimdiden sollamış) 2. etapla birlikte günlük yolcu yolcu sayısı 500 bini bulur mu dersiniz?

kutlay34
14 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 01:44

Alıntı:
Metrobüs hattında çalışacak yeterli araç olmayışı hasebiyle :
güzelim cicim 45 adet 2006 Körüklü Cıtaro'muz tam olarak bilmiyorum ama Ayazağa Garajına gönderildi. yeri önemli değil önemli olan gitmiş olması..

Yerine de sıkı durun : 18 adet 91 Model Körüklü Ikarus - 27 adet 2000 Model Körüklü Connecto geldi.


Körüklü İkaruslar 122L-122C-130 da görürüz gibime geliyor... Körüklü citarolarla birlikte(kaldıysa tabi)... 21U-129K-129T gibi hatlar 345K çalışır tamamıyla...


alimkor

14 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 01:49



(+)



(+)


07/09/2008 13:23
Zincirlikuyu Köprülü kavşağında son durum.


En son alimkor tarafından Pts 08 Eyl 2008, 02:21 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


mcagri
14 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 02:08

Ses kartım bozulduğu için dinleyemedim ama güzel bir videoya benziyor:


Bu alan Flash 7 veya daha yüksek eklenti gerektiriyor. Yüklemek için tıklayınız!




ümit 806

14 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 02:18

Alıntı:
Anadolu garajımızdan.........

Metrobüs hattında çalışacak yeterli araç olmayışı hasebiyle :
güzelim cicim 45 adet 2006 Körüklü Cıtaro'muz tam olarak bilmiyorum ama Ayazağa Garajına gönderildi. yeri önemli değil önemli olan gitmiş olması..


Ben de bugün İkitelli Garajı'nın etrafında bir yaya tur attım, Saat 17:30 civarında içeride 2006-827'yi manevra yaparken görünce epey şaşırdım.

Bugün ben de Yenibosna - Zincirlikuyu arasında Metrobüs kullandım. Yenibosna - Zincirlikuyu 25 dakika tuttu. Bahsedilenin aksine Cevizlibağ'da takılmadık ama Zincirlikuyu'da biriken Capacity ve Citaro'lar nedeni ile bir 10 dakika oyalandık.

Ben İkitelli'ye doğru giderken otobüsler Mecidiyeköy'den dönüyordu, saat 16:00 civarları idi. İstasyonlarda ve yollarda hem çalışmalar devam ediyor hem de metrobüs araçları yolcu taşıyordu. Dönüşte 18:25 civarı Yenibosna'dan bindiğimde şöför beni fotoğraf çekerken gördüğü için ben de ön kapıdan binip yanında durdum.

Acemi şöförlerin topkapı'daki dönüş rampalarında Capacity'lerle milim milim ilerlemeleri nedeni ile zamanla tıkanıp çözülmeler olduğunu söyledi.

Haliç Köprüsü'nde asfaltın eğimli olduğunu ve yağışlı havalarda kayma tehlikesi olabileceğini söyledi.

Mecidiyeköy Viyadüğü'ndeki asfaltı da beğenmediğini söyledi.

Topkapı ile Mecidiyeköy arasında yolcu alıp almadıklarını sordum çünkü ben İkitelli yönüne giderken durmadan geçiyor gibiydiler. Şöförün cevabı "Geçitleri hazır olmayan duraklarda indirme yapmıyoruz ama yolcu bir şekilde platforma gelmeyi başarmışsa orada bırakmıyoruz, alıyoruz.

Mecidiyeköy Viyadüğü'nden geçerken şöför asfaltı beğenmediğini tekrar hatırlattı. Ben de dikkat ettim, bazı yerlerde hafif virajlarda asfalt eğimi ters verilmiş. Yolun ortası yüksek ve kenarları alçak. Dış kulvarda kalan şeritte bu ters eğim araçların aynı zamanda eylemsizlik nedeni ile diğer şeride kaymalarına neden olabilir.

Daha önce yazılmış ama dönüş rampasına çıkmadan önce otobüsler bir şekilde normal sağdan gidiş şeklinde olacak gibi şerit değiştirmeli. Köprü üstünde birbirlerinin yollarını keseceklerine mecidiyeköy ile zincirlikuyu arasındaki herhangi bir yerde bu işlemi yapabilirler. Yola şerit değiştirme yapılacak yer için bir işaret konarak bu halledilebilir.

Elimdeki fotoğrafları birazdan yüklemeye çalışırım.


mcagri
14 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 02:26

Bazı yerlerde maalesef ters eğim olduğunu ben de gözlemledim. Haliç üzerindeki asfaltın ise kayacağını zannetmiyorum, kayganlığı az farklı bir madde kullanılmış.

Şoförler yola acemi ve yeterince bilgilendirilmemişler, ilk günlerde hat tam verimli çalışmayacaktır.

Yine de tüm bunlar muhteşem bir proje olduğu gerçeğini değiştirmiyor.


Serhat Atan

14 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 02:33

Orhan Kınık demiş ki;

Alıntı:
1.etap günlük 270 bin yolcuya ulaşmış. ( Tramvayı ,hafifmetroyu ve metroyu şimdiden sollamış) 2. etapla birlikte günlük yolcu yolcu sayısı 500 bini bulur mu dersiniz?

Tahminimce bulur.Cevizlibağ'a kadar bile bu kadar talep olduğuna göre daha da ilerisine kimse daha geç ulaşmak istemez.Tercih sebebi olacağı belli zaten.Umarım halkımız için hayırlısı olur Pazartesi sabahı.


ümit 806

14 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 02:39

Alıntı:
Yine de tüm bunlar muhteşem bir proje olduğu gerçeğini değiştirmiyor.


Proje pek çok yönden muhteşem olabilir, benim lafım yok, ama uygulamanın da bu muhteşemliğe layık muhteşemlikte olması gerekir. Bir zincirin kuvveti, en zayıf halkasının kuvveti kadardır. Diğer konular zamanla düzelecek ve oturacak olsa da ters eğim sorunu olan yerler zincirin diğer halkalarını etkileyebilir.

Az önce değinmeyi unuttuğum bir iki husus daha var: 78T hattı bir süre daha duracakmış. Topkapı dönüş rampası da tabi. Fakat 150 metrobüs tamamlandığında 125'i 78, 25'i 78T hattında çalışacakmış.

Yarından itibaren 85B 85M gibi hatların bir kısmı hiç çalışmayacak, bazıları ise Cevizlibağ son duraklı olacakmış.


Ramazan ARICI

14 yıl önce - Pts 08 Eyl 2008, 02:53

Bu gün bindiğim Ayvansaray metrobüs durağından izlenimler



(+)


Durağa ilk geldiğimizde duraktaki kişilerden 10 dk dır otobüs beklediklerini ve Avcılar yönüne doğru hiç otobüsün geçmediği bilgisini aldık.(Bazı kişiler merdivenlere oturmakta bulmuş çareyi )



(+)


Biz de beklemeye koyulduk.Zincirli kuyu yönüne 10-15 otobüs geçti.



(+)


Biz de 5 dklık bir beklemeden sonra gelen otobüslerden birine bindik. (İlk gelenlerin dolu olacağını tahmin ettiğimden 3. otobüse binmeyi tercih ettim )Ayrıca otobüste bizi bir süpriz bekliyordu benim için çok önemli olmasa da (zaten aktarma 21 kuruş ) arkadaşım için iyi olan bir süpriz otobüs ücretsizdi (şoföre 1.5 ytl vermekten kurtuldu )



(+)


Çelik halatların tamamen bitmediği dikkatimi çekti fotografını çektim.



(+)


Üst geçit de tam olarak bitmemiş bitirilmeye çalışılıyordu.



En son Ramazan ARICI tarafından Pts 08 Eyl 2008, 03:29 tarihinde değiştirildi, toplamda 3 kere değiştirildi


sayfa 157
« önceki   123 ... 156157158   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM