Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul Cevizlibağ-Mecidiyeköy-Zincirlikuyu Metrobüs Sistemi
123 ... 156157158   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
kilitli
sayfa 1
Kris Hazel
12 yıl önce - Sal 13 Şub 2007, 22:28
İstanbul Cevizlibağ-Mecidiyeköy-Zincirlikuyu Metrobüs Sistemi



Cevizlibağdan Mecidiyeköye de yanyollar açılacak mı, yoksa sadece ortadan metrobus için yol mu açılacak?


Burç

12 yıl önce - Çrş 14 Şub 2007, 22:29

Alıntı:
Topkapıdan sonrada mecidiyeköye yan yollar açılacak mı?


şu anda Edirnekapı kısmında E-5 genişletmesi devam ediyor.
Başka biryerde henüz çalışma yok.


Mehmet Kasım
12 yıl önce - Prş 15 Şub 2007, 10:16

Edirnekapı'dan Okmeydanı Kavşağına kadar zaten daha önce genişletilmişti.Bu arası 5*2 : 10 şerit yapılmştı.Bir ayarlama yaparar.Orta şerite metrobüsü koyarlar.


İBB 2007 yatırım programında E-5 Okmedanı-Çağlayan Arası Yol Genişletme Çalışması var.
Projeleri hazırlanıyor.



Kris Hazel
12 yıl önce - Prş 15 Şub 2007, 11:55

Ozaman Mecidiyeköye  uzatılması kolay olacak . Bu çok iyi.

Akın Kurtoğlu

12 yıl önce - Prş 15 Şub 2007, 20:16

Alıntı:
İBB 2007 yatırım programında E-5 Okmedanı-Çağlayan Arası Yol Genişletme Çalışması var.
Projeleri hazırlanıyor.

Kimi noktalarda çok kolay ilerleneceği kesin, ama bazı yerlerde oldukça zorlayacak...



(+)


Çok güzel bir yay olacağı kesin... Kestirme ve hızlı...

Esentepe Köprülü Kavşak altına kadar ilerletilmesi çok daha faydalı olur aslında... Barbaros Bulvarı ile direkt bağlantıyı sağlamış olur.

Hatta, bu konuda bir diğer başlıkta bu mesele inceleniyor da:

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=37227

Akın KURTOĞLU



Uğur1
12 yıl önce - Pzr 18 Şub 2007, 03:33

Mecidiyeköy ün hangi aksında metrobusler için yol açılacak.. Köprünün üzerine falan mı yapılacak yoksa köprü mü genişletilecek? Sanırım mecidiyeköy en çok zorlayan yer olacaktır metrobus için.. Yanlışmıyım acaba?

mehmetkoru
12 yıl önce - Pzr 18 Şub 2007, 12:31

Cevizlibağ Mecidiyeköy arası tam 10 kilometre. Cevizlibağ Haliç 4km, köprü geçişi 1 km, haliç-okmeydanı (Tem çıkışı) 1,5km, Okmeydanı Mecidiyeköy 3,5 km. Burası K.çekmece- Cevizlibağ hattından daha cabuk biter kanımca.



Mehmet Kasım
12 yıl önce - Pts 19 Şub 2007, 10:46
Edirnekapı Kavağı


Şu Edirnekapı kavşağı bir bitse.Şeritler genişletilip metrobüse yol açılsa gerisi kolay.

Edirnekapı'ya metrobüs istasyon konulduğunda Fatih,VeznecilerTaksim,Beyazıt tarafından Rami,
500 Evler , GOP Bölgesine giden İETT araçlarına aktama yapılabilinecek.Çok iyi olur.

Edirnekapı'da ayrıca tramvay istasyonu da ( Cebeci-E.Kapı Tramvayı ) olacak.


Raylı Sistemler ile Metrobüs Entegrasyonu :

 

(+)




alabay

12 yıl önce - Pts 19 Şub 2007, 11:45

Şu plânı gördüğümde (niye o kadar plân çiziliyor, bu bir tutku mu?!   ) aklıma bir de şu geldi: Marmaray'dan metrobüsleri geçirmek mümkün olur mu? Tren (!) saatte kaç hızla geçecek? Otobüs (!) saatte kaç ile geçebilir? Rayların yanında tekerlekleri taşıyacak betonray yapılırsa ve vasıta sağdan soldan şeritte tutulursa (Sydney'de var öyle sistem) aslında saatte 80 ile 130 arası yapabilir. Ama zamanlar, geçiş süresi, sıklık, bunlar yeter mi, o başka soru.
Sadece biraz sesli düşünce, saçma da olabilir.

B. Alabay


Semih Yaşar

12 yıl önce - Pts 19 Şub 2007, 11:59
betonyol


Alıntı:
Rayların yanında tekerlekleri taşıyacak betonray yapılırsa ve vasıta sağdan soldan şeritte tutulursa (Sydney'de var öyle sistem)


Başar , betonyol kılavuzlama sistem Avustralya- Adelaide şehrinde var.
Benim herzaman savunduğum otobüslerin esnekliğinden maksimum fayda sağlayan,
transfer yapmadan Banliyölerden şehir merkezine gidebilen müthiş bir ulaşım sistemi.
Otobüslerin ulaştığı güvenli sürat ise 100km/saat.
Bazı dezavantajları muhakkak ki var, yatırım maliyeti, yolu ikiye bölme gibi.
Marmaray'dan  otobüs geçirmek bence olmaz, sistem zaten çok yüksek kapasiteli bir
anahat raylı sistemi olarak tasarlanıyor, aralara çeşni olsun diye güdük otobüsler
serpiştirmeye gerek yok.  Dediğin gibi bir ortak kullanım belki seyrek çalışan
raylı sistem hatlarında yapılabilir, Essen'de olduğu gibi.
Bizim sürekli savunduğumuz Boğaz Köprüsü geçişi ise şu açıdan çok önemli, şehrin en yoğun
ve gelişen bölgelerine hızlı bir erişim sağlayacak, Mimar Ahmet Vefik Alp'in bahsettiği
Altın Üçgen projesi vardı, Marmaray  bu üçgenin çok önemli bir kenarı fakat transfer noktaları
Levend ve Maslak'tan çok uzak olduğu için eksik kalıyor, bu eksikliği tamamlamanın en ucuz
yöntemi ise Boğaz Köprüsünden Metrobüs geçirebilmektir.



sayfa 1
123 ... 156157158   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM