Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 6
Erkan_T
11 yıl önce - Pts 27 Eyl 2010, 20:51

Alıntı:
Siz kaynağınızı söyleyebilirmisiniz?Bakın yalan söylüyorsunuz demiyorum,sadece kaynak,buraya yazamam diyorsanız hususi yazabilirmisiniz?


İsmail bey bunun için kaynak yazmaya gerek yok. Bizzat benim de yaşadığım ve basında ayrıca yine sitemizin içerisinde bahsi geçen konulardı.

Alıntı:
Ama bir şey diyeyim BMC bazı hususları iyileştirmesi lazım.Ne dersen de,bütün marka otobüsler İETT ve ÖHO olarak var biliyoruz az çok,BMC bariz gürültülü,koltuk araları çok dar,yahu çokmu zor şunu ayarlamak,şoför kolutuğundada kusura kalma Mercedes bariz fark atıyor rahat kullanımda.Biraz demiyorum bariz.Procity modelini bende çok seviyordum ama otobüs fuarında altından girdim üstünden çıktım açıkçası ıhıhıh.Maalesef hayal kırıklığı oldu.

Bazı ÖHO bile BMC almıyor artık İstanbul'da ,alanıda aslında biraz mecburiyetten,fiyat ve servis avantajından.

Bazı ÖHO fikir alışverişim oldu,aslında çok memnun değiller araçlardan dediğim gibi fiyat ve avantajı sattırıyor.

BMC şahsi bir garazım yok,ama daha iyi olsun.Bakın deneme için buraya verildi bir körüklüsü biliyorsunuz bizim üyeler İETT'den daha iyi gözlemci denenen 3 yerliden ne yazıkki en az beğenilen BMC oldu.

İzmir ulaşım başlığındanda bir ara takip yapmıştım,orada BMC çok ama okuduğum kadarıyla en iyisi Volvolar.



Yeni Belde ve Procity modeli bizzat Öho şoförünün istekleri doğrultusunda donanımsal değişikliklere uğradı.
Şuan İstanbul' a gelen yeni Beldelerin devamı daha gelecektir. Üstelik sipariş sayısı her geçen zaman artmaktadır.

Mercedes-Benzin fark atması doğaldır. Aralarındaki fiyatta da fark atıyor..

Yenilenen Ön göğüslüğe bağlı tuş takımları, yüksek boy şoför koltuğu, yeni şoför kabini, Dvd-Mp3 çalar ve 12V soketi, Geri görüş ve kapı görüş kameraları, Safkar kliması, otomatik şanzumanı, Euro-4 motoru, Engelli Lifti, Dijital hat tabelası, yenilenen iç-dış dizayna bağlı çok yönlü değişiklikler ile Öho şoförlerinin tam istekleri doğrultusunda araçlar üretilmiştir.

Procity 340 K körüklü otobüs İzmir' de deneme seferlerinde iken tüm şoförler tarafından büyük beğeni toplamıştı ve bizzat da şahit oldum. Deneme sonrası şehre gelen Conectolara geçen Procity kullanan şoförler 'Keşke bunun yerine Procity olsaydı' diye hala söylediklerini bilirim.

İETT' ye deneme amaçlı verildikten sonra da İett yetkililerin hazırlamış olduğu rapor Eshot raporlarından farksızdı. Aynı klasmandanki diğer araçlar arasında rampa çıkış, performans ve yakıt bakımından en üst sıradaki araç olduğunu da ayrıca eklediler.
Sitemizin üyeleri beğenmemiş olabilir ama İett araçtan memnun kaldı.Aynı şekilde Antalya Büyükşehir Belediyesi de.


İSMAİL ÇELİK

11 yıl önce - Sal 28 Eyl 2010, 08:28

Alıntı:
Öho şoförlerinin tam istekleri doğrultusunda araçlar üretilmiştir.


Bak bu doğru sıkış tıkış koltukalra boşa değil.

Alıntı:
Sitemizin üyeleri beğenmemiş olabilir ama İett araçtan memnun kaldı.Aynı şekilde Antalya Büyükşehir Belediyesi de.

İett raporuna ulaşamadığım için bilgim yok açıkçası ama üyelerimizi yabana atmayın.Antalya'ya 40 otobüs teslimatı yapıldımı?

Alıntı:
Yenilenen Ön göğüslüğe bağlı tuş takımları, yüksek boy şoför koltuğu, yeni şoför kabini, Dvd-Mp3 çalar ve 12V soketi, Geri görüş ve kapı görüş kameraları, Safkar kliması, otomatik şanzumanı, Euro-4 motoru, Engelli Lifti, Dijital hat tabelası,


Bakın ne güzel ciddi gelişime ihtiyacı vardı.Kliması Mercedes'ten iyidir bakın,otomatik şanzuma zaten hepsinde Voit veya ZF-Ecomat,engelli lifti klasik olanmı elektrikli olanmı?Klasik olan yeter bence ve arıza yapmaz ama daha hafif bir malzeme seçilmeli;pekiyi şu iki hususta düzeldimi?

1)Tavan kapakları otomatik açılıp kapanabiliyormu şoför tarafından?
2)Sıcak hava üflemesi yani ısıtma tavandan idi fuardaki modelde bu çok saçma tabandan olmalı ısıtma.

Amenna Erkan Bey,ÖHO görelim puanımı veririm,şunuda bilin Mercedes'ten biraz farkı olsa tercihim BMC olur ama bariz olduğu için BMC maalesef soğuk duruyorum.Anlattığınız gibiyse niye olmasın?Bakın Otokar Kent'i bütün arkadaşlar beğendi.Birde şuna Türkçe isim bulun.Belde ne güzel bakın Procity neymiş.


Erkan_T
11 yıl önce - Çrş 29 Eyl 2010, 13:40

Alıntı:
Bak bu doğru sıkış tıkış koltukalra boşa değil.


TS ve diğer ülke standartları neyi öngörüyorsa hepsi o ölçüde.
Şimdiki araçlardan Öhocular isteği ile koltuk sayısı bile azaltıldı.

Alıntı:
İett raporuna ulaşamadığım için bilgim yok açıkçası ama üyelerimizi yabana atmayın.Antalya'ya 40 otobüs teslimatı yapıldımı?


Bizim üyelerimiz yabana atılcak cinsten değil zaten. Üreticilerin bile bazen kafaları karışıyor.
Fakat yine en kesin ve net bilgi her zaman üretici-müşteri arasında oluşuyor.Buraya yansımayan, yansıyamayan bilgilerde var.
Antalya Büyükşehir Belediyesinin 40 adet Procity ...ı yapıldı.


Alıntı:
Bakın ne güzel ciddi gelişime ihtiyacı vardı.Kliması Mercedes'ten iyidir bakın,otomatik şanzuma zaten hepsinde Voit veya ZF-Ecomat,engelli lifti klasik olanmı elektrikli olanmı?Klasik olan yeter bence ve arıza yapmaz ama daha hafif bir malzeme seçilmeli;


Bu olan özellikler yıllardır var zaten. BMC müşteri isteği doğrultusunda araç üretir. Saydığım özelliklerin 10 katı biçiminde sayfalarca tutan özellikli otobüsler yurtdışına yıllardır satılıyor.

Alıntı:
pekiyi şu iki hususta düzeldimi?

1)Tavan kapakları otomatik açılıp kapanabiliyormu şoför tarafından?
2)Sıcak hava üflemesi yani ısıtma tavandan idi fuardaki modelde bu çok saçma tabandan olmalı ısıtma.


İstenilirse yapılır. Antalya otobüslerine o özellik yapıldı.
Yurtdışı ülkeleri klimaları ısıtmalı ve soğutmalı istiyor artık.Isıtmanın yetmediği durumlarda tabandan kalorifer sistemi devreye girer.Bu husus genel olarak çok soğuk yabancı ülkelerin talep bazında yapıldı.
Yeni Beldelerin tabandan sıralı şoförden ayarlı konvertör tip kalorifer sistemi mevcut.

Alıntı:
şunuda bilin Mercedes'ten biraz farkı olsa tercihim BMC olur ama bariz olduğu için BMC maalesef soğuk duruyorum.


Siz de şunu unutmayın ki fiyat farkı olarak arada dağlar kadar fark var.

Alıntı:
Birde şuna Türkçe isim bulun.Belde ne güzel bakın Procity neymiş.


Procity araçlar % 90 yurtdışına yıllardır satılıyor. Bu tip hususlar çoğu yerde genellikle avrupaya uygunluk adına yapılır.


İSMAİL ÇELİK

11 yıl önce - Çrş 29 Eyl 2010, 15:59

Alıntı:
Procity araçlar % 90 yurtdışına yıllardır satılıyor. Bu tip hususlar çoğu yerde genellikle avrupaya uygunluk adına yapılır.


İhraç ürününe lafım yok,ama iç piyasa Türkçe ad ile sürün yada telaffuzu kolay isim olursa değişikliğe gerek olmaz .Belde gibi.

Alıntı:
Siz de şunu unutmayın ki fiyat farkı olarak arada dağlar kadar fark var.


Bundada haklısınız.Ama bir sözüm iki teklifim olacak.Bazı şeyleri Mercedes'te sizde aynı yerden alıyorsunuz.Mesela otomatik şanzıman veya körük gibi.Yani bunda alımlarınızda büyük fiyat farkı olamaz düşüncesindeyim.

Tekliflerim,aracınız atıyorum 160000Euromu 10000 pahalı olsun bazı hususları daha iyi olsun benim düşüncem bu.160000 i bulan 10000 daha bulur.Ha toplu alımlar bulur alacak olduktan sonra.

İkinci teklifim ucuz ve pahalı model seçeneği olsun olsun.Hani otomobil satışlarında der ya 25000 den başlayan fiyatlarla o en çıplak araçtır birşeyler ilave oldukça fiyatta artar,tamam otobüste bu kadar geniş yelpaze olamaz ama ucuz ve pahalı model olur değilmi?En azından BMC hakikaten Mercedes'e yakın araç yaptı deriz isteyen istediğini alır.

Mercedes'in biliyorsunuz birde adı para.


Erkan_T
11 yıl önce - Çrş 29 Eyl 2010, 21:37

Alıntı:
İhraç ürününe lafım yok,ama iç piyasa Türkçe ad ile sürün yada telaffuzu kolay isim olursa değişikliğe gerek olmaz .Belde gibi.


Şöyle bir şey var.
Belde yıllardır Türkiye' ye satıldı. AB' ye geçmeden önce Romanya ve Bulgaristan' a satıldı.Bir de diğer Türk ülkelerine satıldı.
Procity ise; ilk yıllarda Belde-SLF modeli ile lanse edildi sonrasında artan yurtdışı ülkeleri için Procity oldu.
Ki şuan; Bulgaristan, Romanya, İtalya, İspanya, İngiltere, İsrail ve daha hatırlamadığım ülkelere satıldı satılıyor.

Alıntı:
Bundada haklısınız.Ama bir sözüm iki teklifim olacak.Bazı şeyleri Mercedes'te sizde aynı yerden alıyorsunuz.Mesela otomatik şanzıman veya körük gibi.Yani bunda alımlarınızda büyük fiyat farkı olamaz düşüncesindeyim.

Tekliflerim,aracınız atıyorum 160000Euromu 10000 pahalı olsun bazı hususları daha iyi olsun benim düşüncem bu.160000 i bulan 10000 daha bulur.Ha toplu alımlar bulur alacak olduktan sonra.

İkinci teklifim ucuz ve pahalı model seçeneği olsun olsun.Hani otomobil satışlarında der ya 25000 den başlayan fiyatlarla o en çıplak araçtır birşeyler ilave oldukça fiyatta artar,tamam otobüste bu kadar geniş yelpaze olamaz ama ucuz ve pahalı model olur değilmi?En azından BMC hakikaten Mercedes'e yakın araç yaptı deriz isteyen istediğini alır.

Mercedes'in biliyorsunuz birde adı para.


Belde için de Procity için de standart ekipmanlı fiyatları var. Bunlara eklenilen müşteri isteği doğrultusundaki ürünler ve tasarım çalışmaları aracın fiyatını zaten arttırır.
Bugüne kadar hangi müşteri ne istemişse harfiyen ve katiyen 'Hayır yapamam' denilmeden istekleri gerçekleştirilmiştir.


Konu fazla dağılmadan bu sohbeti burada bitirelim.



sayfa 6
ANA SAYFA -> ULAŞIM