Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
yusuf38
14 yıl önce - Sal 17 Hzr 2008, 10:12

yeni rampa mecidiyeköye doğru dönüş yapamak için kullanılacaksa mevcut rampadan daha geride (cevilibağ tarafında)olması gerekmezmi?mecidiyeköye geri dönecek aracın yolcularını diğer metrobüse ve tramvaylara aktarma yapmak için aracın topkapı istasyonuna ulaşması gerekir

Semih Yaşar

14 yıl önce - Sal 17 Hzr 2008, 10:38
dönüş rampası


Alıntı:
yeni rampa mecidiyeköye doğru dönüş yapamak için kullanılacaksa mevcut rampadan daha geride (cevilibağ tarafında)olması gerekmezmi?mecidiyeköye geri dönecek aracın yolcularını diğer metrobüse ve tramvaylara aktarma yapmak için aracın topkapı istasyonuna ulaşması gerekir


Tabiki, dediğiniz olmalı, hatta birden fazla durağın transfer için kullanılması lazım, aksi halde izdiham oluşur, Mecidiyeköy'den gelen yolcular ile, Avcılardan gelen yolcuların farklı duraklarda
araç değiştirmesi gerekir. Ben önceki mesajlarımda Zeytinburnu ve İncirli durakları arasında
bir yere dönüş köprüsünden ziyade Avcılar'daki gibi bir köprü yapılmasını ve otobüslerin
tercihli yoldan çıkarılıp bir şekilde Bakırköy meydanına gitmesini önermiştim.
Avcılar- Mecidiyeköy arasını Avcılar- Topkapı ve Bakırköy-Mecidiyeköy şeklinde ikiye bölebiliriz, İncirli-Bakırköy arasını ise İncirli caddesine paralel bir sokağı düzenleyerek tam tercihli değil de otobüs öncelikli cadde haline getirip fazla zaman kaybetmeden otobüsler Bakırköy
meydanına getirilebilir. Bu kolay bir proje değil ama titiz ve detaylı bir çalışma ile yapılabilir.

85 no'lu Bakırköy-Mecidiyeköy otobüs hattımızı geliştirip, İncirli caddesinden değil de daha az
kullanılan alternatif bir sokaktan götürüp köprü yardımıyla E-5 Metrobüs yoluna sokabilirsek
bir taşla iki kuş vurmuş oluruz.


inancgs05

14 yıl önce - Sal 17 Hzr 2008, 10:50

Şimdi M.Köyden binen Avcılarda inemiyormu hayatımız i binlerlemi geçicek

haydaro
14 yıl önce - Sal 17 Hzr 2008, 11:24

Alıntı:
Avcılar- Mecidiyeköy arasını Avcılar- Topkapı ve Bakırköy-Mecidiyeköy şeklinde ikiye bölebiliriz


İkiye bölünmesi yanlış olur. Avcılar'dan ve Küçükçekmece'den tek araçla Mecidiyeköy'e gitme hakkını insanların elinden alamazsınız. Bahsettiğiniz bu iki sefer ancak Avcılar-Mecidiyeköy ana seferinin yanı sıra özellikle yoğun saatlerde uygulanabilir.


İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Sal 17 Hzr 2008, 11:29

Avcılar-Mecidiyeköy arası işletme olacaktır,yoğun saatler ağırlıkta olmak üzere Cevizlibağ-Avcılar seferi olacaktır.O yüzden buradaki dönüş köprüsü Mecidiyeköy'e uzasa bile gereksiz değildir.

Murat Caner
14 yıl önce - Sal 17 Hzr 2008, 11:46

Ünalan ve Söğütlüçeşme dışında yapılacak her firkete bence gereksiz.

gungoruzun
14 yıl önce - Prş 19 Hzr 2008, 19:03

Bugün dönüş rampasının hemen bitişiğinde Mecidiyeköy tarafında orta refüjde bazı kazıların yapılmış olduğunu gördüm. Kazıların şekline göre sanırım, aynı dönüş ringinin iki taraflı kullanılması için rampa ayakları montajı yapılacak beton zemin hazırlıyorlar. Ringin her iki tarafındaki rampalar sayesinde (sinyalizasyon kullanmak şartıyla) Avcılar'dan veya Mecidiyeköy'den gelen araçlar tekrar geldikleri yöne dönebilirler.

EMRE YILMAZ
14 yıl önce - Cum 20 Hzr 2008, 12:16

Bence bir kaç türlü çalıştırcaklar hattı mesala özellikle pik saatlerde yoğunluğu azaltmak için;
avcılar-mecidiyeköy
avcılar-topkapı
topkapı-mecidiyeköy
tabi karşılıklı olacak;
Bence böyle olursa yolcu yoğunlu azalır insanlargideceği yere göre metrobüse binerler.
Bu uygulama zaten tramvaydada var.



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM