Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 12
Bora C
10 yıl önce - Prş 23 Ağu 2012, 21:29

d-100 kapı kodlu otobüs artık yeni güleryüz cobra double decker'a dönüşmüştür.ve 145t hattında çalışmakta olup,durak validatörü bulunmaktadır.biliyorsanız bilmeyenler için söylüyorum

batuhandemir1
10 yıl önce - Prş 23 Ağu 2012, 22:00

Çift katlı otobüslerde,halen yeni renk stiline uyum sağlanamamış.

Bora C
10 yıl önce - Cum 24 Ağu 2012, 20:50

Daf Mjt İçi



rmzn_ylmz

8 yıl önce - Sal 08 Nis 2014, 19:19

Yeni alınan çift katlı Güleryüz Cobra araçlardan olan D-151 36L hattında çalışırken.

  (+)  


(+)


Tunç D.

8 yıl önce - Sal 08 Nis 2014, 19:24

Bir şey sormak istiyorum,bu çift katlı otobüsler sadece uzun mesafeli hatlarda mı kullanılıyorlar ? Ben bir kere binmek istemiştim,ama elimde kuzenimin mavi kartı olduğu için geçmemişti.



erdeturan
8 yıl önce - Sal 08 Nis 2014, 21:57
hastasıyız dede


(+)   (+)

skahraman3
8 yıl önce - Çrş 09 Nis 2014, 09:31

sayıları çoğaltılmalı şu an için çok yetersiz alakası yok belki ama seçim döneminde adaylardan hangisi bilmiyorum birisi tembüs gibi birşey demişti bu tarz araçlarla böyle bir hat tahsis edilemez mi acaba on beş dakika aralıklarla seferler olsa güzel olurdu

alicenk tuna
8 yıl önce - Çrş 16 Nis 2014, 15:00

  (+)
Bu otobüsleri bayır aşağı park edince,geri vitese takınca geri gitmezdi,gaza basma ve insan gücüyle anca geri giderdi,ne kliması vardı nede yana yatma özelliği,oldukça sıradan bir otobüstü,filodan ayrılması iyi oldu.


kuşçubaşı
8 yıl önce - Çrş 16 Nis 2014, 15:12

genelde,çift katlı otobüslere güzellemeci mantıkla yaklaşılmış bu konu ahvalinde.yolcuya ne kadar konfor ve rahatlık sağladığından pek bahsedilmemiş.banliyö trenlerinin istanbulda akamete uğraması sebebiyle hergün bu otobüslere binme zaruriyetim olduğundan ne kadar zül duruma düştüğümüz bu otobüse binenler bilir.öncelikle koltuk ebatları sanki uzakoğulu insan formatına göre yapılmış.kilon60-80 arası boyun 1.70'i aşmayacak.yoksa alimallah inliyorsun koltuğunda o ne bodurbir koltuk tasarımı! hele ayakta kaldınmı ekstra işkence.tavnla zemin arası alt katta 180 cm olduğu için uzun vatandaşların hali pek yaman oluyor.3-5 sefer ayakta kalan yolcuda boyun fıtığı,bel ağrıları şikyetiyle hoop fiziktedavi doktorun karşısında soluğu alıyor.İBB ulaşımı bu tip taşıtlara havale ettikçe bizim çook duamızı alır.

En son kuşçubaşı tarafından Çrş 16 Nis 2014, 18:05 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Türkay Öksüz
8 yıl önce - Çrş 16 Nis 2014, 15:14

Optare'ler emekliye ayrıldı onu anlarımda Daf MJT'ler neden ÖHO oldular. Şuanda İETT'de hiç iki katlı otobüs yok galiba hepsi ÖHO oldular.



En son Türkay Öksüz tarafından Çrş 16 Nis 2014, 17:16 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


sayfa 12
« önceki   123 ... 1112131415   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM