Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 1
Burç

15 yıl önce - Prş 04 Mar 2004, 20:54
[İST-A1.77] - İki Katlı Otobüsler



Bu konuda da bir başlık yok, gene ben açayım bari..
Bunlar eskiden epey lüks sayılıyordu, köprüden geçenler, normal otobüsün 3 katı
bilet alırlardı. Artık sadece iki katı alıyorlar. Bunlarda ayakta yolcu almak da yasak.

Taksim'de yakaladığım bir "Nescafe" ile başlayalım :



(+)





(+)





(+)


Faruk

15 yıl önce - Prş 04 Mar 2004, 21:00

Bu iki katli otobüslerle Bostanci'dan Taksim'e çok gittim, hey gidi günler  

CAN
15 yıl önce - Prş 04 Mar 2004, 21:40

Küçük düzeltme:

Taksim-Bostancı ,Kartal-Şişli,Pendik-Şişli hatları ayakta yolcu almaktalar,fiyatı normal otobüs fiyatı ile eşit yani 2 milyon lira köprü geçersen aynı kıta üzerindeki duraklarda 1.500 milyon lira.



Kazandibi
15 yıl önce - Cum 05 Mar 2004, 01:36

Bunu da geçen yaz Kerem çekmişti:




Kazandibi
15 yıl önce - Cum 05 Mar 2004, 02:58

A company called "Clear Channel" is responsible for all the bus, bus stop and subway station ads in Istanbul:

http://www.clearchannel.com.tr


Bu da bizim "Big Apple Tours"





Sedat
15 yıl önce - Cum 05 Mar 2004, 19:21

bunlar varanin yeni otobüslerimi ???? vay canina... yeni otobüsler icin baya para harcamislar onu duydum ama otobüsleri daha ilk defa görüyorum...

melih
15 yıl önce - Cmt 06 Mar 2004, 00:31

varan turizmde bunlar kullanılmaya baslandı.




431 DT ÇİFT KATLI

Bilgisayar kontrolü ile, otobüsün önceden sabitlenmiş hız limitini aşması otomatik olarak engelleniyor.

Otomatik vites sistemi bulunuyor.

78 yolcu kapasiteli.

80 kişiye ayni anda yemek verebilecek kapasiteli 2 adet fırın, 3 adet buzdolabı.


Önde ve orta kapıda 2 merdivenin olması üst kata cıkmayı ve inişi kolaylaştırıyor.

Her 3 sırada bir bulunan toplam 13 adet TV ekranı, seyahat esnasında gösterilen filmlerin rahat izlenmesini sağlıyor.

Özel şoför mahalli tasarımına sahip olan SETRA 431 DT, bilgisayar sistemi ile ekrandan tüm yol bilgilerini sürücüye aktarıyor.

Performans ve muhtemel arızalar hakkındaki bilgiler, bilgisayar tarafından 5 dilde sürücüye bildiriliyor.

Filtre sistemi ile, dışarıdan gelen hava, zararlı gaz ve alerjik polenlerden tamamen arındırılıyor. Setra Top-Air tasarımı, iç mekanı genel sistemlerden çok daha çabuk ısıtıyor ve soğutabiliyor.

Özel ayna düzeni, daha da gelişletilerek, aynanın içine gizlenen kamera ile otobüsün ön arka ve yan görüş alanı genişletilmektedir. Ayrıca, aracın park halinde asgari yer kaplaması sağlanılıyor.

Genişletilmiş koltuk aralığı ile daha rahat seyahat imkanı sağlıyor.

Her koltukta bulunan emniyet kemeriyle, daha fazla güvenlik sağlanıyor.

Ayrıca, tüm SETRA otobüslerinde, ani frende çabuk ve doğru şekilde durmayı sağlayan ABS , karlı ve buzlu yollarda patinajı önleyen ASR ve frene basmadan hızı düşüren retarder sistemleri bulunuyor. Otobüsteki bilgisayarlı klima sistemi ise içerideki ısıyı sabit tutarken, havayı 30 saniyede bir temizliyor.


bu bilgiler varan turizmin internet sitesinden alınmıstır.



ismail+
15 yıl önce - Cmt 06 Mar 2004, 00:36

melih-inanilmaz luks bu otobusler. sana bir sorum var: setra basli basina bir sirket mi, yoksa buyuk bir araba sirketinin bir kolu mu?

melih
15 yıl önce - Cmt 06 Mar 2004, 00:37

eskiden setra bagımsız bir sirketti yinede parcalarının buyuk bir bolumunu mercedesten alıyordu ve sonunda mercedes bunyesinde uretilmeye basladı

www.sercan.de
15 yıl önce - Cmt 06 Mar 2004, 00:38

melih abi ben yaklasik 10 sene önce bir 2 katli otobüs gördüm.
önde ama toplam 4 teker vardi.
yani yandan gözükünce önde 2 ve arkada da 2
rengi altindi?!



sayfa 1
123 ... 121314   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM