Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 16
Misafir 131

1 yıl önce - Sal 09 Ekm 2018, 00:52

Londra da konvoy halinde yol kapatıp havaya silah sıkıp askere adam, gelin, damat uğurlamıyorlar.
Otogarlarının etrafında pilav üstü kurufasulye ve ekmek arası köfte satıcıları da yok.
Hem insanlar kurallara uyuyorlar, sıraya girip otobüslerini bekliyorlar, otogar da Erzurum, Çorum vb. diye bağıran muavinler de yok. Ha sonra memleketine gitmek ayağına para çarpan yancılar yok. Çaylar diye bağıran garson...
Yok oğlu yok... Adamlar da renk yok anlayacağın. Şehir merkezinde olsa ne olur.


NihatErkan
1 yıl önce - Pts 31 Arl 2018, 01:17
Yeni Anadolu Otogarı Kurtköy’e Yapılacak


Kurtköy de World Atlantis AVM’nin karşı sırasında, Lens İstanbul Projesinin hizasında ve biraz ilerisinde bulunan IETT araç parkının olduğu yere yapılacak. Yani Millet caddesinin üzerine yapılacak.
Kurtköy tüm ulaşım akslarının kesiştiği bir yer, otogar da buraya yapılarak ulaşım ağı avantajlarından daha fazla yararlanılması hedefleniyor. Tabii buraya değilde Mehmetçik Vakfının oraya TEM otoyolunun kenarına yapılması çok daha akıllıca olurdu. Yoksa burada ciddi araç trafiğine sebep olacağı kesin. Ancak SAW, Kurtköy metrosu buradan geçeceği için bundan da yararlanmak istiyorlar. Ayrıca otogarın içerisine metro çıkışı da yapılacakmış.






Misafir 1a3

1 yıl önce - Pts 31 Arl 2018, 01:23

Harem Otogarı Neden Kurtköy’e Yapılıyor, Kurtköy’ün Avantajları Neler

Harem Otogarı Neden Kurtköy’e Yapılıyor, Kurtköy’ün Avantajları

Kurtköy, son yıllardaki yatırımlar ile İstanbul’un ulaşım aksları açısından en önemli yeri haline geldi, bu bilinçli olarak mı planlandı, yapıldı, bunu bilemiyorum, ancak hala çok kritik bir yer olma konusunda hızla ilerliyor. Herkes biliyordur belki ama ulaşım avantajlarını kısaca özetlemek gerekirse;

1, Sabiha Gökçen Havaalanı ile hava ulaşımı
2. Hızlı Tren ile demiryolu ulaşımı
3. Metro ulaşımı, Marmaray’a yakınlığı
4. Feribot, Deniz Otobüsü, Roro ve Yat Limanı ile Deniz ulaşımı
5. KMO, TEM, E5, Sahil Yolu ile karayolu ulaşımı
6. Kuzey Marmara ve 3. Köprü bağlantısı çıkışı burada
7. Osmangazi Köprüsüne yakınlığı
8. Şile Yolu, Ömerli ve Çekmeköy alternatif bağlantı yolu
9. Yeni Otogar’ın buraya yapılması da çok doğal tabii, buradan her yere ve her şekilde ulaşım imkanı olacak.
10. Yeni yapılması planlanan Yüksek Hızlı Trenin aktarma merkezi ve durağınında yeri yine Kurtköy olarak tasarlandı bile...

Ulaşım olanakları böyle olunca burada çok sayıda eğitim kurumu, şirketler, Teknopark’lar, konut projeleri yapılıyor ve büyüyor haliyle. Deprem açısından güvenli olması da yatırımlar açısından başka bir avantajı.
Bunlardan da aklıma gelenleri sayarsam eğer;

1. İstanbul’un en planlı yerleşim alanlarından biri.
2. Çok planlı bir altyapıya sahip.
3. Teknokent İstanbul burada ve sürekli büyüyor, talep görüyor.
4. İstanbul Medeniyet Üniversitesi Akfırat Yerleşkesi Teknopark’ı Yakın zamanda faaliyete geçti.
5. Organize sanayii bölgelerine çok yakın.
6. Tuzla Akfırat daki İstanbul Park Formula Pisti burada sayılır, burada tekrardan F1 yarışlarının yapılması için uğraşılıyor, elbet yine yapılmaya başlayacak. Bu arada Akfırat, Tepeören ile Kurtköy çok karıştırılıyor, herkes bu bölgeyi de Kurtköy sanıyor, sonuçta karşı karşıyalar,
7. Çok önemli eğitim kurumları ile iç içedir;
Sabancı Üniversitesi, Okan Üniversitesi, Medeniyet Üniversitesi, Gedik Üniversitesi, Koç Lisesi, Bilfen, Terakki Vakfı, Irmak, Çoşkun, Mektebim, Doğa ve Bahçeşehir Kolejleri vb.
14. Çok sayıda AVM, Otel, market, Cafe, Restaurant vb. Günlük yaşama katkı sağlanan yerlere sahip.
15. Anadolu Yakasının en büyük, İstanbul’un ikinci en büyük Kültür Sanat Merkezi daha geçen hafta Okan Üniversitesi Akfırat Yerleşkesinde açıldı.


xmaksoy
1 yıl önce - Pts 07 Oca 2019, 15:26

İyi günler! Bu otogarlar mevzuu ile ilgili bir projem var. Bana göre şu an cep otogarı yapılacak olan bölgeye yakın bir alana dev bir otogar yapmak ve İstanbul'daki Anadolu'ya gidecek seferleri de buradan başlatmak daha iyi olacaktır. İlgilenmeniz durumunda forumda buna dair açtığım başlığın linki: http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=6955027#6955027

YAŞAR METİN
1 yıl önce - Pts 14 Oca 2019, 22:18

Güle Güle Gazetesi Mustafa Yıldırım ın yazısı....

ANADOLU YAKASI OTOGARI

ANADOLU yakası otogarı için çok somut bir adım atıldı. Bu doğrultuda Mehmetçik Vakfı, Karayolları Genel Müdürlüğü, İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve otogar yönetimi olarak bir araya gelip durum değerlendirmesi yaptık. Mehmetçik Vakfı arazisi içerisindeki alanın otogar olması yönünde hem Mehmetçik Vakfı'nın hem de Karayolları Genel Müdürlüğü'nün çekinceleri var.

Bunun için yeni bir mevzuat düzenlemesi gerekiyor. Biz orada bir otogar yapmayı düşünüyoruz. Bunun için de İstanbul Büyükşehir Belediye başkan adaylarından talepte bulunacağız. Harem'i bir an önce deplase etmemiz lazım. Bize yer gösterilmelidir. Alternatif bir alanımız var ancak biz orayı değil Mehmetçik Vakfı tesislerini istiyoruz; çünkü orası bizim için ideal bir yerdir. Yolların kesişme noktası ve otobüslerin yoldan ayrılmadan yolcuyu alabileceği bir alana sahip. Zaman kaybetmeden, yoldan çıkmadan teğet geçiş yapabileceğiz.



Misafir 232

1 yıl önce - Prş 17 Oca 2019, 12:00

sabiha gökçen havalimanı içinde yapılsa daha iyi olmaz mı?

Misafir 68b

1 yıl önce - Cmt 19 Oca 2019, 02:03

Kesinlikle en doğru yer Mehmetçik Vakfının orasıdır. Böylelikle araçlar şehir içine Kurtköy’e girmeyecek ve nüfusu sürekli artan ilçede trafik sorununa sebep olmayacaktır. Yolcular buradan servisler ile her yere rahatlıkla gidebilirler. KMO’yu kullanmak zorunda olan otobüsler, Kurtköy’den TEM otoyoluna çıkış yaparak Otogara ulaşabilir ve yine aynı yoldan tekrar KMO’ya rahatlıkla dönebilirler.

erkinalp
1 yıl önce - Cmt 19 Oca 2019, 13:11

Harem otogarında bulunan firmalara, 6 midibüse karşılık 1 bölgesel tren seti, 10 solo veya 5 çift katlı otobüse karşılık 1 yüksek hızlı tren seti, ve kendilerine verilen bu trenleri çalıştırabilecekleri Haydarpaşa Garı kalkışlı tren parkurları verilmeli.

Misafir 13b

1 yıl önce - Cmt 19 Oca 2019, 23:58

Hiç o kadar kasmaya gerek yok, artık kimse özellikle uzun mesafeler de havayolu dururken otobüsle yolculuk yapmak istemiyor. Zaten çok sayıda firma kapandı, belli başlı bir kaç tane şirket kaldı.
Onlarda mücadele ediyorlar.
Yani artık o eski Harem, Topkapı Otogarı, Esenler vb. kalmadı.
Mazot, benzin bu kadar pahalılanmışken, talep azalmışken kara taşımacılığında bu kadar direnmekte anlamsız.

Özetle artık öyle büyük otogarlar yapmaya gerek yok.


Misafir 07b

1 yıl önce - Prş 24 Oca 2019, 18:12

Otobüs şirketleri bir bir iflas ediyorlar. Gerçekten artık otogar işini çok büyütmenin hiç anlamı yok.

Mahkeme, Pamukkale'nin iflasına karar verdi

57 yıllık şehirlerarası otobüs firması Pamukkale'nin konkordato talebini reddeden mahkeme, şirketin iflasına karar verdi.



sayfa 16
« önceki   123 ... 15161718   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM