Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
yazı gürkan

13 yıl önce - Pts 14 Ağu 2006, 23:25

insallah kurtuluruz en azından anadolu ya olan yolculuklarda 30 dakikadan fazla zaman kazanırız ayrıca o trafigi cekmekten kurtuluruz

hakantaskiran

13 yıl önce - Sal 15 Ağu 2006, 01:32

Gecenlerde akşam saatlerinde belediye başkanı Kadir Topbaş Küçükyalı'daydı yanına gidip anadolu otogarı konusunda çalışmanız varmı diye sordum. Cevabı ise; ilk önce sultanbeyli ye düşünüyorlarmış.Buradaki arazide sorunlar çıkınca Pendik'te bir arazi bulmuşlar plan ve projeleri tamamlanınca çok yakın zamanda açıklanacakmış



En son hakantaskiran tarafından Sal 15 Ağu 2006, 23:22 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Sal 15 Ağu 2006, 01:53

Sultanbeyli, Kadıköy yakasında oturanlara çok uzak olmayacak mı pekiyi? Avrupa yakasındaki Esenler/Bayrampaşa Otogarı, A ve B bölgelerinin aşağı-yukarı kesişim yerinde bulunmakta ve her iki bölgeye de aynı mesafededir. Ayrıca çevre yolu ile bağlantısı olup, her iki tarafa da ulaşımın bir şekilde imkânı bulunmaktadır. Ama Sultanbeyli, Anadolu yakasındaki yerleşim birimlerinin doğudaki son noktası sayılır. Biraz ötesi İzmit İl Sınırları...  

Buradan şehrin Kadıköy yakasındaki noktalara servis hizmeti konulması düşünülecek herhalde. Oysa, Kozyatağı'nın kuzeyinde kalan bir yer, her iki köprünün yatay izdüşümlerinin orta noktalarında bir yerlerde olacak ve gerek çevreyoluna katılım açısından, gerekse şehiriçine yolcuları dağıtmada daha merkezî bir konumda bulunacaktı. Zamanında, ilerisi gözönüne alıarak bu civarda herhangi bir yer rezervi düşünülmemiş mi? Ama, şimdi sözünü ettiğim noktanın içinde bulunan geniş bir alan, oldukça pahalı ve neredeyse boş alan kalmamış gibi... Ancak, istimlâkle alan kazanabilirler.

Akın KURTOĞLU


Ekin Gerger

13 yıl önce - Çrş 16 Ağu 2006, 23:57

Akın Bey,

Anadolu otogarının yapılacağı söylenen Pendik'in, Kadıköy, Üsküdar, Beykoz gibi ilçeler için ulaşılması problemli bir yer olacağını, dolayısıyla daha içeri bir noktaya, kendi verdiğiniz örneğe göre Kozyatağı'na (ilk plana uygun olarak) yapılmasının daha uygun olacağını söylemişsiniz...

burada üç noktaya dikkat çekmek istiyorum.

birincisi; Anadolu otogarı bugün yapılmaya başlansa bile bittiğinde büyük ihtimalle hem Marmaray, hem de Yenikapı-Otogar bağlantısı sonlandırılmış olacak, dolayısıyla metro kullanılarak Kadıköy ve Üsküdar'dan Esenler garına erişim çok kısa sürede yapılabilecek...

ikincisi; Pendik'te bir havaalanı var ve bu havaalanı şehir büyüdükçe çok daha aktif bir rol üstlenecektir. Sabiha Gökçen havaalanı ve yeni otogarın birbirlerine raylı sistemle entegre olacakları kesin, fakat birbirlerine yakın olmaları, hatta aynı ilçede bulunmaları da büyük katkı sağlayacaktır... aktarma yapan bir kişinin bu iki merkez arasında kısa sürede yolculuk yapabilecek olması büyük kolaylık ve tasarruf sağlayacaktır... yani hem insanların yolculuk süresi azalacak, hem de ulaşım sistemine bindirecekleri yük azalarak sistemi de daha az meşgul edeceklerdir...

üçüncüsü; ki bu aslında en önemlisi, İstanbul'un büyümesiyle ilgili... İstanbul'un 2023 yılına kadarki büyümesi IMP'nin planladığı şekilde gerçekleşirse, Küçük Çekmece ve Kartal'da yeni bir şehir merkezi olacak (projesi kararlaştırılan) ve şehir bu merkezlerin etrafında büyümeye devam edecek... mevcut merkeze uzak olan ilçeler de artık bu yeni merkezlere yönelecekler. örneğin Maltepe için yeni merkez artık Kartal olacak...

metro sisteminin Anadolu yakasını Avrupa yakasına yakınlaştıracak olması ve ikinci havaalanının Pendik'e yapılmış olması, şehrin genişleme planlarıyla bir araya geldiğinde Pendik'e yapılacak bir otogar çok da mantıksız gelmiyor...


Murat Caner
13 yıl önce - Prş 17 Ağu 2006, 23:24

Harem'i taşımamız gerek. Yalnız bu bile yeni otogar için yeterli neden.



adilarslanoglu

13 yıl önce - Cum 18 Ağu 2006, 21:26
Anadolu Otogarı


Benimde hemfikir oldugum harem'in çok acele kalkması.Bence en uygun yer dudullu-Çamlıca gişelerının çıkışında bır yer.TEM'e çok yakın olmalı.Olaya şehirlerarası otobüscü olarak bakıyorum.Yıllardır yolcu-otobüscü yükünü çeken Harem otogarı artık çileye dönüştü.Yapımınında çok uzun sürmemesi gerekir.Uygun yer bulundugunda prefabrike-çelik  sistemle İzmit Otogarı gıbı çok kısa zamanda yapılması zor olmasa gerek.Plan ve projeleri ortaya net olarak çıktıgında yazıhane ve diğer birim kullanıcıları hemen satın almaya yöneleceklerdir.İyi bir açık artırma ile finans sorunununda anında çözülecegine inanıyorum.Eger Sultanbeyli ve daha doguda olursa çok sorunlar çıkacaktır.Yolcu bu kez kavacık yada tapeüstü gibi bölgelerde inmeye çalışacaktır.

enes

13 yıl önce - Çrş 01 Ksm 2006, 13:18

Firmalar Harem Otogarını terk etmeye başlamışlar,
Metro, Kamil Koç, Nilüfer'den sonra Kent turizm, Öz Bolu ve birkaç firma daha Dudullu'da kendi tesislerinde bırakıyorlar yolcuları.
Metro Turizm ise bir an önce Dudullu tesisini revizyona sokmalı çünkü otantik Harem otogarı havasını fazlasıyla yaşatıyor yolculara.


onur ç
13 yıl önce - Cum 02 Şub 2007, 21:15

anadolu yakasının  acil bir otogar ihtiyacı var.  istanbul dışına seyehat ederken büyük zorluklar yaşıyoruz. en uygun bölgede kurtköy tarafları

utku20042
13 yıl önce - Cum 02 Şub 2007, 21:36

Bence geç kalınmış bir proje.Harem tam bir facia.Ayrıca Haremin vadesini doldurduğunu orada yaşananların dışında,Değerli Abimiz Akın Abinin gönderdiği http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?p=163442#163442
adresindeki gazetedeki haberden anlayabiliriz.Esenler Otogarı yapılmadan önce şirketler Topkapı'yı da terketmişti.Çünkü orası da Harem gibi bir işkence yuvasına dönmüştü.Eee ne de olsa tarih tekerrürden ibaret.


abdullah37

13 yıl önce - Pzr 04 Şub 2007, 18:20

Anadolu Otogarı Kavacık,Dudullu yada Kozyatağı gibi Anadolu Yakasının her yerinden rahat ulaşılabilcek bir yerde olmalıdır.Şuan gündemde olan Sultanbeyli ve Pendik şehrin sınırlarındaki son ilçeler buralara otogar yapılma fikri tartışılmalıdır.Özellikle Kavacık ve Dudullu bu proje için çok elverişli konumdalar.



sayfa 2
« önceki   123 ... 161718   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM