Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
İstanbul-Bursa-İzmir Hızlı Tren Projesi
« önceki   123 ... 567 ... 363738   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 6
Mehmet Kasım
9 yıl önce - Prş 21 Oca 2010, 16:43

Alıntı:
ancak demiryolunun malitenin 500 milyon dolar oldugunu asagıdaki linkten ogrendim.

bu da 740 milyon lira felan etmekte.


o haberde biraz yuvarlama maliyet söylenmiş. müteaahhitler demiryoluna karşı çıkmış diyor. Allah Allah parasını müteahhit mi ödeyecekmiş? Benim bildiğim müteaahhit daha fazla iş yapıp para kazanmak ister. Burada 500 milyon dolarlık işi elinin tersi ile itmiş oluyor. Bu itiş, sanırım müteaahhidin iş için alacağı krediyi verecek firmanın bir zorlaması olabilir. Demiryolu olursa kredi yok diyebilir. Eğer bankanın birde petrolcü şirket grubu falan varsa böyle bir şart koşması sürpriz olmaz. akücü de olabilir

Koca ülke 500 milyon için demiryolundan vazgeçemez. Bastıması lazım. Ne 500 milyonlar gidiyor, Bursa kat be kat fazlasını kazandırıyor bu memlekete.

Alıntı:

http://www.lojiport.com/news_detail.php?id=18836

Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım'ın tarih vererek "2010'da temelini atacağız" dediği Bursa demiryolu projesi için, bütçede topu topu 1.000 lira iz ödeneği ayrıldı.

VAATLER PEŞ PEŞE AMA
Bursa'nın ulusal demiryolu şebekesine bağlanması üzerine yıllardır o kadar çok söz söylendi ve yazıldı ki, yalnızca yazılanlar bir araya toplansa en kalın vaatler dosyasını oluşturur herhalde. Ama gelin görün ki, ortada hâlâ bir şey yok ve proje için henüz bir kazma bile vurulmuş değil. Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım'ın sözleri, bu ortamda büyük önem taşıyordu.

HANİ TEMELİ ATILACAKTI
Bakan Yıldırım, tarih vererek Bursa'yı demiryolu ağına bağlayacak proje için 2010'da temel atılacağını söylediğinde, "2009'da da başlıyordu ama göremedik" yanıtını veren MHP Bursa Milletvekili Necati Özensoy'un korktuğu başına gelecek gibi. Çünkü 2010 Yatırım Programı'nda "Bandırma-Bursa-Ayazma-Osmaneli" şeklinde yer alan 190 km'lik ve 851 milyon lira maliyetli yüksek standartlı demiryolu yapımı için ayrılan ödenek sadece 1.000 lira.

BURSA HAKİMİYET


batuhan34
9 yıl önce - Pzr 31 Oca 2010, 16:50



EVRİM ERDEM
8 yıl önce - Çrş 24 Şub 2010, 18:53
BELKİ DE ŞU ANA KADAR ULAŞIMDA YAPILAN EN BÜYÜK HATALARDAN BİRİ OLACAK!




EVRİM ERDEM
8 yıl önce - Çrş 24 Şub 2010, 19:09
HESAP ORTADA:




serdar celebi

8 yıl önce - Çrş 24 Şub 2010, 19:13



yigitFB
8 yıl önce - Çrş 24 Şub 2010, 19:30

Alıntı:
kopruyu yapacak firma ustunden araba gecmedikten sonra bu işten ne kazanacak?


Nasıl araba geçerken para alacaksa, tren başına da bir vergi indiriminden filan söz edilebilirdi.

Bir şekilde bu köprüde tren yolunun da olması gerekiyordu. Bir kere yapılacak bir köprü bu.



turgutakbaş
8 yıl önce - Çrş 24 Şub 2010, 19:45



savaşşentürk
8 yıl önce - Çrş 24 Şub 2010, 19:58



batuhan34
8 yıl önce - Prş 25 Şub 2010, 01:43



batuhan34
8 yıl önce - Prş 25 Şub 2010, 01:51



sayfa 6
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   123 ... 567 ... 363738   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM