Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Yazgan Bilge
11 yıl önce - Cum 16 May 2008, 19:22

Alıntı:
Insanlar ozel araba / minibus / otobus yerine Metro veya Metrobus’u tercih ettikce su anki talep katlanacaktir. Bu hizli bir sekilde olacaktir.
Canas bey konuyu güzel yerden yakalamış. Toplu Ulaşımda kalite ve hız artışı metro ve metrobusla sağlancaktır. Bu kalite ve hız artışı özel araçla yolculuk edenleri metro ve metrobusa yönlendirecektir. Bugün için banliyö trenleri yeterli talep bulmuyor, nedeni ise güvenlik, temzilik ve yavaşlıktır.

onur orhon
11 yıl önce - Cum 16 May 2008, 20:11

Marmaray ve kadıköy-kartal metrosu aynı yolcu potansiyeline hizmet edecektir. Her ikiside kadıköy ayrılık çeşmede kesişmektedir. marmaray Yenikapı'da Levend-Maslak metrosu ile entegre olmaktadır. Bugün için iki kıta arasında günlük 1 milyon yolculuk gerçekleşmektedir. Önümüzdeki yıllarda iki katına çıksa bile bu üç sistem arasında dağılacaktır. Ayrıca her iki raylı sistemde de aktarma merkezlerinde istasyon alanlarında sorunlar vardır.

recep demirbas
11 yıl önce - Cum 16 May 2008, 23:06

marmaray da komünistleri taşır olur biter

başlık süper bu arada

dipnot: mesaj tren komunist işidir lafına ithafen yazılmıştır



gorkem
11 yıl önce - Cmt 17 May 2008, 00:35

marmaray ın anadolu yakasında cıkıs noktası tam olarak neresı olacak ve nerelere devam edıcek
ulusal tren sıstemıne baglanacak degıl mı yanı gebzeye falan devam edıcek sanırsam
metro gecıslerıyle de suslense super olur
anadolu yakası ıcın gec kalınmıs gıbı
bıryandan da SAbiha gökçen havalimanı yeni hali bıtecekken


MehmetK
11 yıl önce - Cmt 17 May 2008, 01:58

İstanbul'un ulaşım ihtiyacını Metrobüs, Marmaray birleşince önemli ölçüde giderir, bence gereksiz bir şey yok ortada.

Henüz bunu düşünmek için erken ama, uzun vadede belki bir 10 yıl, 20 yıl sonrasına gidersek, girdileri dışa bağımlı olmayan nükleer santrallerden elde edilen ucuz elektrikle çalışan marmaray, işletme maliyetleri olarak, gittikçe daha da pahalanan ithal fosil yakıtları kullanan metrobüs sistemi otobüslerine göre çok daha ekonomik olacak bence.



Mehmet F.
11 yıl önce - Cmt 17 May 2008, 02:19

Alıntı:
mehmet üstadım
lütfen ,
marmaray da metrobüs de gerekli
marmaray yolcu talebi yetersiz kalır
demişsin lütfen
ömrü olup ta yaşanlar görür inşallah,
2008-mayıs ayında yız peki proje ne zaman
işletmeye açılacak resmi rakkamlar 2010-ocak
biz buna 2011-ekim diyelim ,
İstanbul günde 3 milyon kişinin hareket ettiği
bir ülke nufus 18 milyon ulaşmış devasa
bir metropol olacak ,
lütfen gerekli yolcu bence olur
bir de üstatlara soralım
kolay gelsin......................................


Arkadaşlar üstadlar, gerçekten çok çok özür dileyerek yazıyorum bu mesajı. Lütfen mesajlarımızı yazarken biraz daha dikkatli olalım, gerçekten okumaktan kaçar oldum. Bir tek uyak eksik alıntıda...


tolginho

11 yıl önce - Cmt 17 May 2008, 03:18

Başlığa itafen yazıyorum, yanlış anlaşılmasın.

Tuncay Özkan sözü gibi olmuş. Soruyorum biz Marmaray'a binecek olanlar, biz kaç kişiyiz?

Ayrımcılığı çok seviyoruz biz. Metrobüsçüsü de çıkar, Marmaraycısı da. Ya da birini hükümet yanlıları kullanır, diğerini karşıtları; birini Fenerbahçeliler kullanır diğerini Galatasaaraylılar...

Şaka bir yana dünyanın gelişmiş ülkelerine bakarsanız ulaşımda alternatiflik esastır. Boğaz geçişinde iki farklı alternatifimiz olacak, bu da istanbul'un zenginliği olsun. Kaldı ki diğer köprüden metrobüs geçirme ya da yeni tüp geçiş projeleri de ileride gündeme gelecektir.

Ayrıca her ikisinin de yolcuları hazır. Marmaray'ın deniz yollarından alacağı 200-300 bin yolcu kapasitesi var. Araçlarını almayacaklar, belki de bazı şirketlerin servisleri iptal ederek toplu taşımaya çalışanlarını aktarması sonucu bu hatta iyi bir doygunluğa ulaşır.

Tolga KAPROL



aybar
11 yıl önce - Cmt 17 May 2008, 04:36

marmarayin diger ulasim akslariyla iyi bir sekilde enterge olursa ciddi oranda talep görecegine inaniyorum,özellikle bogaz trafigini rahatlatacagini dusunüyorum,cünkü marmarayin gectigi hat üzerindeki bölgeler (özellikle maltepe, kiziltoprak arasi) yüksek gelir düzeyine sahip vatandaslarimizin yasadigi bölgeler.buradaki insanlarin bir bölümünün isleri levent,maslak,meciyeköy,taksim ve eminönü civarinda.gelir düzeyleri iyi olduugndan ve toplu tasimanin karsiya gecislerde zahmetli bir yöntem olmasindan genelde özel arabalariyla islerine gidip gelmektedirler.bu durum ise bogaz köprüsünde asiri yogunlasmaya yol acmakta.eger marmaray entegre ve rahat ulasimiyla bu kesimin tercihi olursa bogaz trafiginde ciddi oranda rahatlama olacagina inaniyorum.

mehmet tevdik
11 yıl önce - Cmt 17 May 2008, 19:09

anadolu yakasınnda oturan ve kadıköye yolculuk yapanlar metroyu
üsküdar ve suriçine yolculuk yapanlar marmarayı
mecidiyeköye yolculuk yapanlar metrobüsü kullanacak
mantık çok zor olmasa gerek
anadolu yakasında oturan yaklaşık 4,5 milyon insandan hemen hemen 3 milyonu bu hat üzerinde ayrıca metrobüs 1 milyon kşiyi sadece iki yaka arasında taşımayacak beylikdüzü ve avcıları unutmayın.


Engin

11 yıl önce - Cmt 17 May 2008, 19:21

ya vapurlar ne yapacak?



sayfa 3
ANA SAYFA -> ULAŞIM