Ana Sayfa 882 bin Türkiye Fotoğrafı
osman67
4 yıl önce - Sal 27 Tem 2010, 09:01

Alıntı:
kenanmar



Sayın kenanmar, tünelden geçirilmesini düşündüğü hatları yazmış ama yazmış olduğu hatların tünel güzergahı ile ilgisi olan hatlar değil, ancak öneri olması güzel.

Tünel'in içine otobüsler girdiği zaman normal güzergahtaki yolcuların bineceği otobüs kalmayacak gibi bir durum ortaya çıkar ve normal güzergahtaki otobüs yolcuları mağdur olabilir.

Bu nedenle, tünelleri kullanacak Kağıthane-Eminönü(Kabataş), Mecidiyeköy(Şişli)-Eminönü güzergahlı yeni hatların oluşturulması daha mantıklı olacaktır diye düşünüyorum.


kenanmar
4 yıl önce - Sal 27 Tem 2010, 16:07

Alıntı:
tÜNELİN GÜZERGAHINI TAM BİLMİYORSUNUZ sanırım 10 dak. gene gidemez.30A ve 30M de unut bunu
ya işte 10-15 dk benim kastım sırf zamanla değil trafikten kurtulmakla ilgili illa karşı çıkıyorsanız amenna ne diyeyim.
Alıntı:
Sayın kenanmar, tünelden geçirilmesini düşündüğü hatları yazmış ama yazmış olduğu hatların tünel güzergahı ile ilgisi olan hatlar değil, ancak öneri olması güzel.
Tünel'in içine otobüsler girdiği zaman normal güzergahtaki yolcuların bineceği otobüs kalmayacak gibi bir durum ortaya çıkar ve normal güzergahtaki otobüs yolcuları mağdur olabilir.

doğrudan tünellerin güzergahına uygun hatlarda var alternatif olarak üretilebilinecekler de var, ama yazdıklarımın tamamını uygun değil demeni pek anlayamadım
bu arada daha önce de belirttim bazı hatlar gereksiz yere çok dolanıyor onlar için tüneller batı-doğu aksında bir kurtarıcı olabilir,
İstanbul'da bir çok otobüs daha az trafiğe yakalanmak veya daha akıcı bir trafikte yol almak üzere farklı güzergahlardan geçmektedir. Örneğin 1. köprüden gideceği yolu 2. köprüden yolu biraz uzatsa da gitmekte ya da E5 trafiğine girmektense Tem den geçmekte bir çok bunu gibi örnek var.
Örneğin Anadolu yakasında Üsküdar'dan kalkan Sultanbeyli otobüsleri Çamlıca'dan sonra Şile yolunu takip etmekte normal Ümraniye yoluna girmemekte kimse bu otobüs neden Ümraniye'yi pas geçip Şile yoluna yöneliyor diye sormuyor çünkü ilk duraktan itibaren yoğunluk zaten oluşmuş oluyor bence Taksim-Beşiktaş-Kabataş yönünden kalkan bazı otobüsleri bu tünellere yönlendirmek faydalı olur.


Semih Yaşar

4 yıl önce - Sal 27 Tem 2010, 16:19
Tüneller


Bence Maslak-Levend-Beşiktaş trafiğini rahatlatmak için yeni bir ulaşım aksı oluşturulabilir. Örneğin,
Maslak- Ayazağa- Kağıthane- Bomonti-Dolmabahçe güzergahını akıcı bir hale getirebilsek, birçok
otobüsün Beşiktaş meydanına girmeden Kabataş'a ulaşmasını sağlayabiliriz. Tek yapılması gereken,
bahsettiğim güzergahta yol genişletmesi yapmak ve trafik akıcılığını sağlamak, sanırım büyük çapta istimlak yapmadan yol genişletmesi yapılabilir.


Akın Kurtoğlu

4 yıl önce - Sal 27 Tem 2010, 17:04

Alıntı:
Alıntı:
tÜNELİN GÜZERGAHINI TAM BİLMİYORSUNUZ sanırım 10 dak. gene gidemez.30A ve 30M de unut bunu

ya işte 10-15 dk benim kastım sırf zamanla değil trafikten kurtulmakla ilgili illa karşı çıkıyorsanız amenna ne diyeyim.

Evet Kenan, istemiyoruz işte, çatla!...

30 ve türevinin tünelden geçmesine karşı çıkan arkadaşlar, muhtemelen bu iki hattın aslında "Akaretler-Maçka-Nişantaşı-Osmanbey" aksının arabaları olması yüzünden eski yollarından devam etmelerini istiyorlar... Çünkü artık bu aksı kullanan otobüs sayısı çok aza indi. Eskidense 7-8 ayrı hat birden ve birçok farklı yöne giedecek şekilde bu yolu kullanırdı. Son 20 sene içindeyse bu yol tu-kaka edildi ve hat sayısı azaltıldı (Tıpkı Suriçi'nin hatlarının azaltılması gibi).

Şayet 30 ve 30M'ler tünelden geçerlerse "Akaretler-Osmanbey" arasından geçen hat kalmamış olacak. Yine bu iki ring hat yerinde durmalı, ama "Beşiktaş-Dolmabahçe Tüneli-Çağlayan-Mecidiyeköy-Zincirlikuyu-Barbaros-Beşiktaş" şeklinde tek ya da çift yönlü dönen bir ilâve yapılmalı... B1 ve B2 şeklinde meselâ...

Akın KURTOĞLU


Murat Caner
4 yıl önce - Sal 27 Tem 2010, 17:08

Bence otobüs izi olsun. Özel araç sokmayalım tünellere...


kenanmar
4 yıl önce - Sal 27 Tem 2010, 21:08

Alıntı:
Evet Kenan, istemiyoruz işte, çatla!...
yaa Akın çok komiksin, güldürdün beni
Alıntı:
Şayet 30 ve 30M'ler tünelden geçerlerse "Akaretler-Osmanbey" arasından geçen hat kalmamış olacak. Yine bu iki ring hat yerinde durmalı, ama "Beşiktaş-Dolmabahçe Tüneli-Çağlayan-Mecidiyeköy-Zincirlikuyu-Barbaros-Beşiktaş" şeklinde tek ya da çift yönlü dönen bir ilâve yapılmalı... B1 ve B2 şeklinde meselâ...

Herhalde okuyan arkadaşlar benim hat önerilerinde bulunur iken girişinde yazdığımı okumuyorlar, ben illa varolanlar yok edilsin demedim ki 30A ve 30M yeri geliyor Mecidiyeköy'de keşmekeşten çıkamıyor, Ali Sami Yen Stadı'nın önünde tıkanıyor, Yıldız Posta Cad.de duraklıyor, Kışlaönü'nde döner kavşakta sıkışıyor, Barbaros Bulvarı ayrı bir dert, üstüne Yıldız'da Boğaziçi Köprüsü katılımı, yani bu otobüs şehrin en işlek iki merkezinin arasında gidip gelirken o kadar çok engelle karşılaşıyor ki.
Haa Teşvikiye'den elbette otobüs geçecek benim onunla ilgili bir çekincem yok. Niye tepkisel olundu anlayamadım.

Varolanlara dokunmadan yeni hat önerim ise
tünelin Bomonti ucundan çıkıp Akar Cad.'ni aşıp Grand Cevahir'in oradan kavşağa ilerleyip ya sağa dönüp
1) Şişli Camii-Cumhuriyet Gazetesi önü tur atması ve geri yoluna dönmesi
2) Şişli Camii-Cevahir Avm-Vodafone,Trump Towers'ın ordan tur atması ve geri yoluna dönmesi
Grand Cevahir'in oradan kavşağa ilerleyip dümdüz gidip
1) Metrobüs M.köy Durağı-Cevahir Avm-Cumhuriyet Gazetesi önü tur atması ve geri yoluna dönmesi
olacaktı.

(+)


kenanmar
4 yıl önce - Sal 27 Tem 2010, 21:19

Alıntı:
Bence Maslak-Levend-Beşiktaş trafiğini rahatlatmak için yeni bir ulaşım aksı oluşturulabilir.

Halihazırda Seyrantepe-Kağıthane-Topkapı yönünde ilerleyen seninde bahsettiğin hattı bir anlamda yarısını kateden bir hat mevcut 41ST Seyrantepe - Topkapı
Senin önerine uygun olarak ise
41E Ayazağaköyü-Kabataş: Ayazağa-Maslak-Beşiktaş-Kabataş'ın yanına bir de
Öneri olarak misal
41K adında olsun Ayazağaköyü-Seyrantepe/Maslak-4.Levent metro-Çeliktepe-Cendere Cad.-Kağıthane merkez-Kağ.Piy Tüneli-Bom.Dol Tüneli-Kabataş/Beşiktaş hattı koyalım veya bunun benzeri çeşitlemeler yapalım.


İSMAİL ÇELİK

4 yıl önce - Çrş 28 Tem 2010, 08:29

Kenanmar yanlış anlama ben herşeye muhalefet eden bir tip değilim.Ama o hatların hakikaten alakası yok.Bazı hatlar yada belli saatlerde belli hatlar olabilir.Mesela 49 türevlerinin çok işine yarar bu.

Yada Taksim-Yeşilpınar arası konacak hattın işine yarar.


Mehmet Kasım
4 yıl önce - Çrş 28 Tem 2010, 16:17

çayırbaşı tüneli:


Alıntı:
“İnşaatı tamamlanan tünelin çıkışında kavşak çalışması yapacağız. Maalesef kamulaştırmalar olduğu için iş maalesef uzuyor. Bunlar da tamamlandığında Çayırbaşı’ndan Zekeriyakay, Bahçeköy ve Kilyos istikametine gidip gelen insanlarımız çok rahat edecek. Bu tünel yolu tercih ettiklerinde hiçbir problem yaşamadan Sarıyer ile Çayırbaşı arasını 5 dakikada geçebilecekler. Önümüzdeki günlerde açılışını yapacağımız Darüşşafaka Metro İstasyonu ile kazı çalışmaları devam eden Hacıosman Metro İstasyonu da devreye girdiğinde, insanlarımız Çayırbaşı’nda araçlarını bırakıp şatır seferlerle metroya aktarılarak şehir merkezine rahatlıkla ulaşacak. Bu tünel yol üzerinden metroya toplu taşıma aracı koymayı da değerlendiriyoruz.


Akın Kurtoğlu

4 yıl önce - Çrş 28 Tem 2010, 18:09

Alıntı:
insanlarımız Çayırbaşı’nda araçlarını bırakıp şatır seferlerle metroya aktarılarak şehir merkezine rahatlıkla ulaşacak.

Pardon da, "şatır sefer" ne demek acaba? Alıntıda o şekilde zikredilmiş... "Çatır" mı demek istediler acaba? "Yolcularımızı şatır şatır (çatır çatır) istedikleri yere ulaştıracağız" gibilerinden...

Akın KURTOĞLU


cevap yaz(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
Ana Sayfa -> ULAŞIM