Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 503
Promethy
7 ay önce - Pts 20 Tem 2020, 10:06
Antalya - Mersin yolu Alanya geçişi


Maalesef Alanya, altyapı yatırımlarında üvey evlat gibi. Özellikle yollar yazın çekilmez oluyor. Yeni çevre yolu 2017 yılında bitecekti, olmadı. Alanya içinden ayrılıp Cikcilli-Oba Mahallesi istikametinden, Tosmur, Kestel, Mahmutlar Mahallesi içinden, sahilden birkaç km içeriden planlanan çevre yolu yılan hikayesine döndü. Tosmur ve Kestel Mahallelerinde istimlak ile ilgili hukuki süreçlerin olduğu söyleniyor. Aslında bir ara hızlı ilerliyordu. Hatta Dimçayı üzerine köprü, devamında 2 tünel yapıldı ama bir anda şalter indi, süreç durdu. Şu an Alanya içinden Oba istikametine yaklaşık 4 kmlik yol açık ama yolun sonundan D400 e bağlanmak da sıkıntılı.. Zaten Mahmutlar Mahallesi'nden başlayan Taşkent-Hadim-Konya yolu da o kadar yavaş ilerliyor ki.. Daha doğrusu çok sık duraksıyor. O yol da bir ayağı yaylada olan Alanya halkı için elzem ama "bu çile çekilecek" deniyor galiba... Kimilerine göre düz, duble yol iyidir ama şehirler arası ulaşımda trafik ışıklarını eklediniz mi çile başlar. Alanya buna en güzel örnek. Sanırım Mersin'in bazı bölgeleri de böyle. Bunun yerine Gazipaşa-Anamur arası kıvrımlı yolları verin bana derim..

Fatih3333
7 ay önce - Pts 20 Tem 2020, 12:10

Maalesef Antalya'dan Mersin çeşmeliye 400 km den fazla yolda neredeyse tüm şehirlerin içinden geçiyoruz ve yüzlerce ışıkta dur kalk yapılıyor bu bize süre ve yakıt kaybına maloluyor çözüm nedir ve ne zaman yapılır cevap maalesef yok

Adem Güdük
7 ay önce - Sal 21 Tem 2020, 10:14

Alıntı:

İyi günler herkese.

Dün Karayar Tünelleri sonrası ile Gözce-Tekeli arası devam eden tünellerin şantiye yetkililerinden biri ile görüştüm. Ne zaman bitiyor, bu yoldan ne zaman kurtarıyorsunuz bizi diye sordum? Sağolsun yanıt verdi: Gözce bitimindeki tünelde çalışmalar devam ediyor, 1,5~2 yıl sürer dedi. Ayırca viyadük inşaatı var dedi.

Anladığım kadarı ile ödenek gelmediğinden işleri yavaşlatmıslar. Normalde son tünelin kazısı birkaç ay önce bitti. Diğer iki tünelin kazısı çok daha önce bitmiş, tabanı yapılmış iç betonu falan da atılmıştı. Son tünelin iç betonu atılacak, tabanı yapılacak. Sonra aydınlatma ve havalandırma sistemleri monte edilecek.

Normalde viyadük inşaatı çok uzun zaman almaz. Zeminde ayaklar hazırlanır. Eş zamanli olarak başka bir yerde kirişler hazırlanır, ayaklar tamamlanınca kirişler vinç vasıtası ile yerine yerleştirilir. Yapılacak viyadüğün uzun olmadığını hesaba katarsak olağan şartlarda birkac ayda bitebilecek bir inşaat.

Normalde tamamlanmasının en fazla bir sene sürmesi lazım. Ödenek sıkıntısı var ki işleri ağırdan alıyorlar. İki senede bitecek olmasının başka bir sebebi olamaz.


Serkan Guzel
7 ay önce - Sal 21 Tem 2020, 11:14

Alıntı:
Sayın Serkan Guzel,

Aslında Alanya'da pek etkili olmasa da sahilin iç kesiminde giden bir çevre yolu var. 36.526161, 32.049179 koordinatından başlayıp batıya doğru gidiyor. Keykubat Bulvarı olarak geçiyor. Yine de sahil yoluna göre biraz daha zaman kazandırıyor.

Bunun haricinde, Alanya şehir merkezinden Gazipaşa Kavşağı'na kadar (muhtemelen Utopia World Oteli kavşağı) yapımı yavaş olsa da devam eden 2. çevre yolu çalışması var. Etaplar halinde ihaleye çıkarılıyor. Hatta şu anda bu güzergahın bir kısmı trafiğe açık vaziyette. Güzergahta, tünel ve viyadük elemanları da konforun üst düzeyde tutulacağını gösteriyor. 36.530477, 32.073639 koordinatında tünel ve viyadükleri görebiliriz.

Bu arada sahil yolunda hız sınırı 50 km/sa. Hız kontrolü yapıldığı söyleniyor. Hız cezasından ziyade, güvenlik için dikkatli olunmasını tavsiye ederim.


Merhaba Necati bey, koordinatlar için teşekkür ederim. Ben Alanya kısmını genellikle gece geçtiğim için dikkatimi çekmedi. İyi bir gelişme.


**********
**********
**********


Alıntı:
Bunun yerine Gazipaşa-Anamur arası kıvrımlı yolları verin bana derim..


Merhaba Promethy, Neden olmasın, bir süreliğine değişiriz.

Şakası bir yana, önüne yüklü bir kamyon denk geldi mi, kurtulması yarım saat zaman alıyor. Yani işe zaman boyutundan baktığımızda, Alanya civarındaki trafik sıkışıklığı da zaman alıyor. Gazipaşa - Anamur arasındaki kesim de zaman alıyor. Bu kesimlere idarenin ödenekleri biraz daha artırması lazım.


gökhan gülşin

7 ay önce - Cum 24 Tem 2020, 11:50

Az önce a-haber altyazı olarak geçti.
'Yeşilovacık- Bozyazı arasında patlatmalı yol çalışması yapıldığından, trafik kontrollü olarak sağlanıyor."



serkan33

7 ay önce - Cum 24 Tem 2020, 12:11

Akkuyu yolunda baya patlatma yapıyorlar

Adem Güdük
7 ay önce - Cum 24 Tem 2020, 12:15

Alıntı:
Az önce a-haber altyazı olarak geçti.
'Yeşilovacık- Bozyazı arasında patlatmalı yol çalışması yapıldığından, trafik kontrollü olarak sağlanıyor."

Bahsi Geçen Kesim D400 400.16 23-25 km'ler arası. Harita üzerinde işaretlediğim aralık. KGM duyuru sayfasında da yer alıyor.




Serkan Guzel
7 ay önce - Cum 24 Tem 2020, 15:54

Karayolları web sayfasında ilan edilmiş ;
https://www.kgm.gov.tr/Sayfalar/KGM/SiteTr/YolDan ...lteni.aspx

De... Bu haber daha ziyade bugün bu yolu kullanacakları ilgilendiriyor.

Bize asıl yol çalışmasından taze görüntüler lazım. Hani ne bileyim, gevşemiş malzemeyi kamyonlara yükleyen loder'lar falan.


Serkan Guzel
7 ay önce - Cmt 25 Tem 2020, 17:14

Takılmak isteyenlere... Müzik, muhabbet bol ;



feyzul

7 ay önce - Pzr 26 Tem 2020, 09:15

Eski yol'un tehlikeleri yeni yolun rahatlığı.
Aradaki fark.






sayfa 503
ANA SAYFA -> ULAŞIM