Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 489
oguzanamur
1 ay önce - Çrş 22 Oca 2020, 21:58







sfzb67 serkan

1 ay önce - Prş 23 Oca 2020, 19:04

2001 den beri ilk yatırım planıyla başlansaydı şimdiye biterdi ama yapılmadı sanırım mersin antalyanın siyasi durumundan yapılmadı,şimdi iyi kötü yapılıyor geç kalındı evet kalındı ne yapalım geç olsun güç olmasın...



yagizm
1 ay önce - Prş 23 Oca 2020, 19:25

Niğde- Mersin arasındaki otoyolda kırkgeçit tünellerini unutuyorsunuz..İstenirse 3 şeritli olarakta daha kısa sürede 20 küsür tane tünel açılabiliyormuş demekki ...
Birşeyi çok merak ediyorum Cumhurbaşkanımız ve/veya üst düzey yetkililer gençlik dönemlerinden itibaren hayatında hiç bu yoldan gitmişmidir?
Bence gitmemiştir ,o çileyi yaşasaydı bu yol 10 yıl önce bitmiş olurdu...


Ozan Paşa
1 ay önce - Prş 23 Oca 2020, 19:33

Bu başlık açılalı 11 yıl olmuş.
Hala cek cak muhabbeti.
Bravo vallahi.
Arkadaşlar hiç sıkılmamışlar.


sfzb67 serkan

1 ay önce - Cum 24 Oca 2020, 19:39






oguzanamur
1 ay önce - Pzr 26 Oca 2020, 22:44
http://bozyazi.gov.tr/kaymakamimiz-arif-yalcin-akdeniz-sahil-yolu-projesi-hakkinda-bilgi-aldi


http://bozyazi.gov.tr/kaymakamimiz-arif-yalcin-ak ...bilgi-aldi

murbin33
1 ay önce - Pts 27 Oca 2020, 10:32

İşin proje bedeli 844.200.00 TL olup bugüne kadar 252.340.000 TL harcanarak %36 ilerleme sağlanmıştır.

dalga geçer gibi 2020 de açılacakmış nasılsa


mtorunlu
1 ay önce - Pts 27 Oca 2020, 12:23

Ödenek miktarları çok az. Bu hızla daha çok bekleriz bu yolun tamamlanmasını.

oguzanamur
1 ay önce - Pts 27 Oca 2020, 12:52

75 milyar TL Kanal istanbula ayrılabiliyor ama kelle koltukta gidilen bi yola neden bu kadar az bütçe bu neden bu kadar yavaş ilerliyor bu proje

Adem Güdük
1 ay önce - Pts 27 Oca 2020, 15:55

Alıntı:
İşin proje bedeli 844.200.00 TL olup bugüne kadar 252.340.000 TL harcanarak %36 ilerleme sağlanmıştır.

dalga geçer gibi 2020 de açılacakmış nasılsa

Aydıncık şehir geçişi de bu işin içinde. Gözce'deki tünel bitince Aydıncık şehir geçişi için tünellere başlanacak. Muhtemelen firma yetkilisi aldıkları işi bir bütün olarak değerlendirip %36 demiştir.
Zira inşa halindeki T8 tünelinin iki ucu birleşti, kazısı bitti sayılır. Kazısı daha önce bitmiş ama hizmete açılmayan iki tünel(T6, T7) daha vardı. T6-T7-T8 özelinden bakarsak ilerleme oranı %36'nın çok üzerinde. Ancak Aydıncık şehir geçişini de değerlendirmede dikkate alırsak %36 çıkması gayet normal.



sayfa 489
ANA SAYFA -> ULAŞIM