Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 6
İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Cum 18 Nis 2008, 15:34

Ayağa gerek yok,direkt tünele soktukmu ;caddenin ortasına çıkacağız,sonra yine tünele gireceğiz ve çevreyoluna çıkacağız,ayaklara gerek yok,bahsettiğiz şekilde inşaat daha karmaşık olur hem çirkin bir görüntü olur.

emrah basarol

14 yıl önce - Cum 18 Nis 2008, 16:10

Ismailcim, benim bahsettigim ayak, 4-5 metreden asagıya Mecidiyeköydeki eski duraklara indirirken ve sonra da cıkarken kullanacagımız ayaklar.Inen veya cıkan kısmın altına bir destek konması sart degil mi yahu?

İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Cum 18 Nis 2008, 16:18

O tamam,Murat Caner köprü ile indirip,çıkarmadan bahsediyor ben onu kastettim aslında.

akmacit
14 yıl önce - Cum 18 Nis 2008, 16:34
Peki yayalar viyadüğün altından nasıl geçecek!


Akın abi'nin dediği gibi bir çözümde şu sorun karşımıza çıkıyor, yada ben bulamıyorum nasıl olacağını. Şuan da Ali Sami Yen den karşıya (ya da tam tersi) bir kaç yerden yayalar geçebiliyor.
Ama Akın abinin dediği yerden viyadüğün altına giriş yaptığında o yoldan karşıya hiç bir yaya geçemez!


Murat Caner
14 yıl önce - Cum 18 Nis 2008, 16:49

Alıntı:
Ayağa gerek yok,direkt tünele soktukmu ;caddenin ortasına çıkacağız,sonra yine tünele gireceğiz ve çevreyoluna çıkacağız,ayaklara gerek yok,bahsettiğiz şekilde inşaat daha karmaşık olur hem çirkin bir görüntü olur.


Dalçık yapabilmen için köprülüyolun istinat duvarlı ilk ve son ayağını yıkıp yeniden yapmak gerekir. Ben mi yanlış biliyorum yoksa oradaki köprülerin ilk ayakları toprağı tutması için istinat duvarı biçiminde yapılmamış mı? Köprülü yolun altındaki tercihli yola ulaşmak için nasıl bir dalçık yapacağız?

Köprünün altına en az 8 kazıklı 4 köprü ayağı gerekir. Bu da basit bir katlı kavşaktır. Maliyeti de 4 000 000 mertebesindedir.

80'lik fore kazığın 1 m'si 2007 fiyatlarına göre 169.41 YTL en az 18 metre yapılır. Toplam 32 kazık desek yanlızca kazık maliyeti 100 000 YTL çıkıyor. Bunlar en azlar. Kazıkların kaç tane olduğunu bilmiyoruz. Zemini bilmiyoruz. Yükleri bilmiyoruz.

http://www.birimfiyat.com/BF001.php3?Ak=G1&D1 ...6.062/1/MK

Daha temel var, kirişler var, döşeme var, kaplama var...


İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Cum 18 Nis 2008, 17:33

O noktada ışıkta metrobüs durur ve diğer araçlar(Avni Dilligil Sokakatan çıkanlar)ve yayalar geçerler.Zaten uzun vadede Mecidiyeköy'ede kavşak projesi var.

ümit 806

14 yıl önce - Pzr 20 Nis 2008, 01:10

Bat-çık fikri benim de hoşuma gitti. Hakikaten de viyadük altındaki eski tercihli yol fazla bir işe yaramaz vaziyette atıl denebilecek düşük bir kapasiteyle çalışıyor. Bunun yanında Halaskargazi Caddesi sürekli tıkalı, aynı şekilde Ali Sami Yen stadının önündeki iki şeritlik en dış kısım da yoğun. Burada bir sürü trafik ışığı da var. Eğer viyadük bir şekilde ellenecekse Mecidiyeköy trafiğini de sinyalizasyonlardan kurtaracak çok amaçlı bir düzenlemeyle birlikte yapılmalı bu iş. Karkuyusu'ndan gelen trafik gereksiz yere Halaskargazi trafiğini kesiyor. Atıl bekleyen eski peron alanının üzerinden metrobüs ya da Karkuyusu trafiği Mecidiyeköy'e indirililebilir. Örneğin Şişli'den gelip Viyadükaltı'ndan U dönüşü yapan yol biraz daha derinleştirilir ve bir altgeçit haline getirilirse, bu bölge trafiği rahatlatılabilir.



sayfa 6
ANA SAYFA -> ULAŞIM