sayfa 5  |
 |
İSMAİL ÇELİK
14 yıl önce - Prş 17 Nis 2008, 18:16
Oradakidönüş köprüsü başka terlere uyup uymayacağını garanti edebilecekmiyiz?Bat-çık en güzeli.
|
 |
Akın Kurtoğlu
14 yıl önce - Prş 17 Nis 2008, 18:25
Kaldı ki, bat-çık (daha doğrusu altyol seviyesine inen rampa diyelim ) için son derece uygun bir alan da mevcut yolun her iki ucunda... Viyadüklerin altındaki geçiş ise tam randımanla zaten kullanılmıyor. Ayrıca her iki uçtaki toprak dolgu alanlarda, rampa giriş-çıkışları için gerekli olan yanlara doğru gerçekleştirilebilecek geçici genişlemelere fırsat veren ideal yüzeyler de mevcut...
Akın KURTOĞLU
|
 |
İSMAİL ÇELİK
14 yıl önce - Prş 17 Nis 2008, 18:29
Bende senin fikrindeyim ağabey,en iyi çözüm.
|
 |
Akın Kurtoğlu
14 yıl önce - Prş 17 Nis 2008, 22:52
Viyadük altında kalan yoldan son günlerde hiç resim çeken oldu mu?
Akın KURTOĞLU
|
 |
recep demirbas
14 yıl önce - Prş 17 Nis 2008, 23:16
şu phileaslar uçsaydı iyi olacaktı 
|
 |
Murat Caner
14 yıl önce - Cum 18 Nis 2008, 10:37
Dalçık yaparsak maliyet 10 000 000 mertebesinde olur. Ancak iki tane dönüş köprüsü etse etse 2 000 000 eder.
|
 |
İSMAİL ÇELİK
14 yıl önce - Cum 18 Nis 2008, 11:12
Dönüş köprülerinde bu bölgede ister istemez diğer yollarla bir şekilde çakışacaksın.
|
 |
emrah basarol
14 yıl önce - Cum 18 Nis 2008, 13:11
Alıntı: |
Dalçık yaparsak maliyet 10 000 000 mertebesinde olur. Ancak iki tane dönüş köprüsü etse etse 2 000 000 eder. |
niye 10 milyon eder??yanlıs anlamadıysam yolun ortasında 20-30 metrelik kısım yıkılıp alta dogru indirilecek...en fazla 30-40 metrelik bir uzunluktaki viyadükle yere inilir..Bu iniş sırasında biri 3,5-4 metre digeri daha kısa 2serli 4 viyadük ayagı olur..bir de cıkıs viyadugu var..carpı 2.. ..bu kadarlık iş 10 milyonsa,ben de müteahhit olmak isterdim.
|
 |
Murat Caner
14 yıl önce - Cum 18 Nis 2008, 14:06
Köprülü yolun başı ve sonundaki köprü ayaklarını değiştirmek gerekir. Ayrıca bu köprülere komşu kirişler de yenilenmeli. Belki de birer ayak kurtarmayacağı için toplamda 4 köprü ayağı yenilenir. bunun maliyeti 4 000 000 YTL. Yaklaşık maliyeti 1 000 000 Ytl olan 4 tane dalçık eklenince maliyet 10 000 000 gibi olacaktır.
|
 |
emrah basarol
14 yıl önce - Cum 18 Nis 2008, 15:05
Alıntı: |
Köprülü yolun başı ve sonundaki köprü ayaklarını değiştirmek gerekir. Ayrıca bu köprülere komşu kirişler de yenilenmeli. Belki de birer ayak kurtarmayacağı için toplamda 4 köprü ayağı yenilenir. bunun maliyeti 4 000 000 YTL. Yaklaşık maliyeti 1 000 000 Ytl olan 4 tane dalçık eklenince maliyet 10 000 000 gibi olacaktır. |
Muratcım, bogazköprüsüne ayak yapmıyoruz ki ..Alt tarafı 4 metre yüksekliginde 4 tane ve bundan daha kısa 4 tane toplam 8 tane ayak dikiyoruz.. Suanda mevcut olan viyadügün de ayaklarına dokunulacagını zannetmiyorum..cunku o ayaklar gidiş ve geliş köprülerinin tam ortasıda ..biz ise gidiş istikametine göre en sol kısımdan asagıya inecegiz..ama bu tabii ki bu öngörüm suanki yol durumu icin gecerli..
|
 |
sayfa 5  |