Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
nevrak
14 yıl önce - Pts 14 Nis 2008, 23:59
Ogrendim


Projede calisan bir arkadastan ogrendim metrobus;
Halicte tek serit ayrilarak,
Mecidekoyde emniyet seritleri iptal edilip ozel serit ayrilarak,
Koprude gene tek serit ayrilarak gececektir.
%100 dogrudur


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Sal 15 Nis 2008, 00:42

Alıntı:
Mecidekoyde emniyet seritleri iptal edilip ozel serit ayrilarak,

Emniyet şeritleri her ne kadar İstanbul'da başka amaçlarla (trafikte aralardan zikzaklar çizerek kaçmak ) amacıyla kullanılsa da, uluslararası standartların çiğnenmesi olmayacak mı?

Akın KURTOĞLU


hkn_ua6

14 yıl önce - Sal 15 Nis 2008, 00:52



Bence Akın abinin bu projesi en mantıklı ve hoş olan. Bu viyadükte ancak böylesi olur bence iyi de olur


İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Sal 15 Nis 2008, 10:21

Akın Ağabey'in dediği gibi 2 şeritlik köprü yapılır ve yol 3*3 olarak korunduğu gibi,metrobüste ortadan 2 şerit gider.Ortadan gider ilave köprü Topkapı yönünde araç trafiğince kullanılır.Zincirlikuyu yönünde şartlar zorlanarak ,biraz emniyet şeridi daraltılarak icabında biraz yok ederek o noktaya kadar gelebiliriz ve mecburuz.Zincirlikuyu-Mecidiyeköy arası yol 4 şerittir bu arada.Ama muhafa edilmeye çalışılmalı bu şekilde.

Çağlayan yönünde Hürriyet Tepesi adlı durağın üzerindeki köprüye kadar bir bölümde dolgo ve payandalı köprü yapımı ile yol genişletilebilir,bu kesim sonrası rahat sadece eski YTÜ(ARTIK BURADA DEĞİL DAVUTPAŞA'DA) tarafında biraz istimlak ile dolgu ve payandalı köprü ile yol genişletilebilir.Birde Hürriyet Tepesi otobüs durağınoın üstündeki ve Esentepe'de (Maya yakını) üzerindeki köprülere ilave lazımki bu yapılabilir kolayca.Velhasıl bu metrobüs karşıya geçecek o kadar.


emrah basarol

14 yıl önce - Sal 15 Nis 2008, 17:23

Alıntı:
bu yapılabilir kolayca

Nasıl olacak işte Ismailcim? Yola nerdeyse sıfır bir sürü bina var..Fotograflarını da yükledim.. bu binaları yıkacak mıyız acaba? Maliyet ne olur ?Ayrıca onca köprü yapma ve ek köprünün maliyeti ne olur?Ayrıca Zincirlikuyu-Mecidiyeköy 4x4 yazmıssın ama o fazladan bir seritlerin köprü yönünde olanı;Mecidiyeköy cıkıs ve Besiktas-Levent girisi icin ;ters istikamette olanı ise Zincirlikuyudan katılım ve Mecidiyeköy'e sapış icin yapılan standart genişlemeler..onların kaldırılması,trafik icin cinayet olur. Bunun en bariz örnegini Unkapanı köprüsünde görmüyor muyuz?Eminönünden gelip Sişhaneye cıkacak araclar, bu genişlik saglanmadıgı icin cok uzun kuyruk olusturuyorlar ve ayrıca IMC-SISHANE arasını da sıkıstırıyorlar..Ve bizim bahsettigimiz sapaklar, Istanbul'un can damarlarının başını ceken sapaklar...Şu haliyle bile yetersizken üzerlerinde oynama yapmak ne kadar dogru olur ki?



Ulaşımcı DOĞUKAN
14 yıl önce - Sal 15 Nis 2008, 17:32

Mecidiyeköy Viyadüğü'n çevresi genelde iş yerleri sahasıdır. Bu bölgede malesef nerdeyse yola karışan binalarda var. İBB bu yerleşim hatasına mutlaka bir çözüm bulmalıdır. Aksi taktirde Metrobüs kesinlikle gçemez.

İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Sal 15 Nis 2008, 17:33

Bir şeye kavuşacaksak bazı masraflara katlanmamız gerek.Binaları biliyorum,sıfır geçeceğiz zaten onlara ,orada hatırımda kalan bir apartman var o çok yakın,diğerleri birazcık daha aralı.4*4 giriş-çıkış şeritleri olduğunu biliyorum,kastettiğim yolun o noktada daha geniş olduğu,birazda emniyet şeridi var.Kat'i surette araç yolunda 3*3 'ten tavize karşıyım burada,yazılarımdan hatırlarsın,şerit daraltması bile burada son çaremiz olmalı,zira burası otoyol,mümkün olduğunca belli standartı korumaya çalışmalıyız.Ama çaremiz yok ise ve şu şehre toplu taşıma adına birşeyler kazandıracaksa bu kesime mahsus birşeyler yapılabilir.Birde asıl Zincirlikuyu girişi ile Mecidiyeköy çıkışı kilitler burada trafiği,onları hafifletmediğimiz sürece burası 10 şerit olsada tıkanır zaten.

nevrak
14 yıl önce - Sal 15 Nis 2008, 23:43

Akin abi D100'un neresinde emniyet seridi kaldiki.
Bu arada o 6 Eylul tarihi metrobusun Zincirlukuyu'ya varis tarihi.
Simdi birde su 224000 denen gunluk tasinan yolcu sayisi ise proje Beylikduzu-Mecidiyekoy oldugunda tahmin edilen rakam.
Bende yeni bir viyaduk yapilmasini isterdim Mecidekoy'e aslinda fakat mevcut bile tamir edilmedi daha (Sismik).


nevrak
14 yıl önce - Sal 15 Nis 2008, 23:46

Eksik yazdim 224 bin gibi bir rakam daha proje Avcilar-Cevizlibag asamasinda elde edilince Istanbul Belediyesi metrobusu kopruden gecirmeye karar verildi. Bu arada Cevizlibagdaki otobus donus koprusu sokulecekmis o gecici olarak konmus oraya.

Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Çrş 16 Nis 2008, 00:45

Alıntı:
Akin abi D100'un neresinde emniyet seridi kaldiki.

Orası öyle... Ama, hatalı bir uygulamanın burada da devam ettirilmesi ve standartların hiçe sayılması hoş olmayacak. Zor anlarda, hiç değilse ite-kaka dahi olsa, itfaiye, polis ve ambulans geçişleri için zaman zaman kullanılan, ya da arıza yapan bir aracın kenara çekildiği vakit, trafik akışına sekte vurmamasını sağlayan alternatifler bunlar... Yoksa, yolda bir araç bozulunca, 3 şerit otomatikman 2 şeride düşecek gerisinde...

Akın KURTOĞLU



sayfa 3
ANA SAYFA -> ULAŞIM