Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5
haydaro
14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 22:13

Alıntı:
Maalesef Haydar. Metro da buna dahil.


Anladım, teşekkür ederim. Haliç gecişi, yüzey üstünden viyadükle yapilirsa bu sorun aşılabilir belki.


Murat Atilla
14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 22:21

Her bir dizi 25 metre yaklaşık. İLAVE 120 metreden aşağısı kurtarmaz. Zirve saatların dışında sök tak yapmanız gerekecek bu da olmaz. Gereksiz yere enerji sarfiyeti olur. Hız düşer ayrıca. O kadar yolcuyu metroda bulamazsınız. Metro istasyonalrı kısa mesafelidir hızlı trenle karıştırmayın. Hızlı trende dahi 8 dizi uygulaması yoktur.

mahmut usta
14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 22:39

metroyu savunmamın bır dıger nedenıde sudur.arkadaslar henmen hepımızın ozel aracı vardır usttekı trafık ıcınde cozume yardımcı olur dıye dusunuyorum.cunku mevcut karayolu alanından tırtıklamak soz konusu degıldır. metrobuste gecıcıde olsa bır cozumdur ama sadece toplu tasıma ıcın tabıkı.

Burç

14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 22:44

Zaten metrobüsün en güzel yanı arabadakilerin metrobüsün geçişini acıklı bakışlarla seyredişi.
Yer altından gidip de o manzarayı kaçırmak istemem doğrusu.
Toplu taşımaya teşvik için çırpınıp durmuşuz yıllarca boşuna, yöntem buymuş halbuki.
Gözüne sokma yöntemi.


Uğur1
14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 22:55

Bence kısa vadede D-100 karayoluna yapılacak en iyi çözüm Metrobüs idi.. Onu da tam randımanlı olarak çalışmaya başlamasa da otobüsleri gelmese de açtılar.. Avcılar-Kozyatağı Metrobüs projesi kısa vadede çok iyi bir çözümdür.. Metrodan daha iyi sonuçlar verebilir.. İstanbul için çabuk sonuç verecek projelere ihtiyaç vardır.. O yüzden ilk hedef metrobüsün tam randımanlı çalışmaya başlamasıdır.. Hedef daha hızlı çalışarak 2. etabı bitirmek olmalı.. O zaman rahatlama daha iyi hissedilecektir..



Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 23:37

Aslında O-3 olarak tabir edilen eski TEM yolunda da Metrobüs çalıştırılmalı. Çünkü bu yol da, bir taraftan FSM Köprüsü'ne giden yolla, diğer taraftan da; Vatan çıkışı, Esenler, İstoç, Mahmutbey, İkitelli, Stad, Bahçeşehir vs... yerleşmeleri ve yapıları ile irtibatlı...

Aksaray-Göztepe (Milliyet) arasında düşünülen Metrobüs hattı, O-3'ü kullanarak, ilerleyebildiği kadar ilerlemeli...

Akın KURTOĞLU


Arda 2023
14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 23:42

Alıntı:
Metrobus bu akşam 20.50 sularında, Cevizlibağ istikametinden Şirinevler istasyonuna 200 metre kala, metrobus yoluna çıkan alkollü bir şahsa çarptı. Ağır yaralanan şahıs Hastahaneye kaldırılırken metrobus yolu 20 dakika trafiğe kapatıldı.


Metroda böyle şeyler olacağını sanmıyorum

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=53004& ...p;start=10


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 23:47

Alıntı:
Metroda böyle şeyler olacağını sanmıyorum

Metro, direkt adamı keser. Yaralanma gibi bir hadise sözkonusu dahi olamaz.

Akın KURTOĞLU


Atakan Kanat
14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 23:50

Aynı kaza metro'da da olabilirdi. Alkollü birisinin koskoca D-100'de karşıdan karşıya geçmesi akıl karı değil. Ancak hiç kaza olmasın deniyorsa çit yapılabilir. Bana göre istsnai talihsiz bir kaza.

Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 23:53

Aslında, sarhoş şahıs herhalde yol istikametinde yürümüş. Yoksa E-5'deki normal trafik akışında kazaya uğramak, 30 saniyede bir araç geçen metrobüs yolunda kazaya uğramaktan katbekat fazla...

Akın KURTOĞLU



sayfa 5
ANA SAYFA -> ULAŞIM