Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
ralzalam
14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 21:09

metronun dışında ki hiç bir çözüm çözüm değildir.
kandini kandırmaktır halkı kandırmaktır.
metrobüs dediğiniz şeyi gördüm şuna otobüs desek olmaz mı allah aşkına
hangi hızdan söz ediyorsunuz istanbul trafiğinde.
yok efendim masraflı oluryormuş uzun sürüyormuş
merak etmeyin çok zengindir belediye paraya para demez hiç merak etmeyin
uzun sürmesi konusundada eğer geçmiştekiler düşünseydi biterdi zaten
gelecek nesilde şimdikiler hakkında öyle demesinler
adamlar geleceği düşünmüş yapmışlar desiler.
metronun hızını konforunu bilen biri metrobüs yada hafif metroyu savunmaz.

kalın salıcakla


mahmut usta
14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 21:20

arkadaşlar bence metro uzun vadede cok daha ucuza mal olur neden bır demıryolu tasıtının tıcarı omru 30 yıldır karayolu tasıtı 10yılda bıter hurda olur .metro bus dedıgımız aracların fıyatı bır demıryolu tasıtı ıle aynı fıyattır.artı yol masrafları var artı yakıy gıderlerı var bunlarda demıryolu araclarına gore en az 3 mıslıdır

Burç

14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 21:25

Alıntı:
metronun hızını konforunu bilen biri metrobüs yada hafif metroyu savunmaz.


Metronun yapılış hızını ve masrafını bilen birisi de metroyu savunmaz.


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 21:26

Mecidiyeköy'den Avcılar'a metronun tamamlanmasını bizler göremeyiz maalesef... Topu topu 7-8 kilometrelik Taksim hattı bile 5-6 sene sürdü...

Akın KURTOĞLU


Ulaşımcı DOĞUKAN
14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 21:31

Cevizlibağ-Mecidiyeköy arası Metro, Tramvay, Hafif Metro, Havaray gibi sistemler kesinlikle uygun olmaz hem maliyeti çok yüksek olur. Belediyemiz çok fakir. Bu sistemlerin bitmesi en fazla 30 sene alır belki Anıtlar Kurulu devreye girerse o zaman biz öbür dünyda bineriz ancak. Metrobüs bu hatta çok uygun zaten yıl sonu bitecek hepimiz binecez.



haydaro
14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 21:31

Buraya yapılacak metro en az 50 sene belki 100 sene kullanılacak. Hanginiz bundan 10 yıl sonra Metrobüsün hala tıkır tıkır işleyeceğine inanıyor? Bu metronun yapımına derhal başlanmalı. Gerekiyorsa ikincil önemdeki projeler durdurulup kaynaklar bu projeye aktarılmalı. Bu proje dediğim şey Beylikdüzü - Mecidiyeköy arasi D100 metrosudur.

ralzalam
14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 21:34

yeterli bütçe ayırılırsa süre kısaltılabilir

aşağıdaki gibi bir hat düşünün

_I___I___I____I_____I____I______I___I____I____I____

10 ayrı noktadan aynı anda başlarsa birbirine bağlanır ama
I________________________________________________I

böyle birbirne ulaşması uzun sürer.

asıl mesele devletin bütçesini geleceği olmayan şeylere yatırması yerine buna yatırmasıdır.
uzun vadedede çok kar getirir.


Özer Akyıldız
14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 21:35

Alıntı:
Metronun yapılış hızını ve masrafını bilen birisi de metroyu savunmaz.


Burç Bey belki bir konuda haklısınız.Mesela Anadolurayın yapılış hızı az ve masrafı çok.Bu konuda haklısınız.Ancak durum metrobüs yolu olunca iş değişiyor.Tünel kazmayacaksınız.Onu bunu delmeyeceksiniz.Zaten yolda şu anda hazır.Yapılacak şey belli.O kadar uzun süreceğinide sanmıyorum.Metrobüsler bence halkın gözünü boyamak için yapıldı.Oraya bir metro veya hafif metro çok güzel olurdu.Hem metrobüsdan daha hızlı gider vede daha çok yolcu alır.Kaza olasılığda metrobüsten kat kat düşük.Geçenlerde kar yağdı yolda kar birikti.Silkülasyon olmadığı için metrobüs aksadı ve küçük çaplı bir kaza oldu.Ama orda metro olsaydı karda yağsa taşda yağsa tıkır tıkır çalışacaktı.


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 21:40

Alıntı:
Bu metronun yapımına derhal başlanmalı. Gerekiyorsa ikincil önemdeki projeler durdurulup kaynaklar bu projeye aktarılmalı.

Fakat, şu anda adıgeçen aksta çalışan Metrobüs, artık kangren olan bir yolun yola sokulmasını, düzelmesini sağladı. Elbette ki ileriye yönelik projeler geliştirilmeli ve peyderpey uygulamaya konulmalı. "Biz göremeyiz" cümlesinden kasıt, bizden sonra ne olursa olsun umurumuzda dahi değil mantığı değil tabii ki... Evlâtlarımızın ve torunlarımızın bizlerden çok daha fazla rahat etmesini, daha ferah seyahat etmesini istemekten doğal birşey olamaz. Ama bugünü de kurtarmak gerekli. 20-25 sene sonra bitecek bir hat için şu andaki tüm çalışmaların kaynaklarını oraya aktarmak bir çözüm değil. Çünkü çeyrek asır sonra konuştuğumuz bu hat belki önem sırasında 3.'lüğe, 5.'liğe düşecek. Çünkü İstanbul devamlı büyüyüp genişliyor. Yol tercihleri farklılaşıyor. Bu da kesin bir çözüm olmayacak...

Akın KURTOĞLU


Burç

14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 21:45

Alıntı:
Metrobüsler bence halkın gözünü boyamak için yapıldı.


Valla benim gözümü boyadılar. Keşke daha önceden gözümüzü boyasalardı.
Hele şu minibüsler de kalkınca, "boya kardeş, şurayı da boya" diyeceğim geldi.
Böyle boyaya can kurban. Buyrun göz boyamayanlar sizin olsun.
Benim gözümü boyasınlar lütfen.



sayfa 3
ANA SAYFA -> ULAŞIM