Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 19:49

Metrobüsün espirisi,çabuk ve çok ucuza yapılabilmesi ve adeta tramvayın lastik tekerleklesi olarak düşünebilirsiniz.Bahsedilen yere elbet metro gerekiyor,ama onun yapılması iyimser düşünürsek 5-10 yıl sürecek.Metro yapıldıktan sonrada burası iş görmeye devam edecek ve metroyu destekleyici mahiyette olacak.Metrobüs esnek ve kolay çözüm olduğu,kısa vadede bazı şeyler elde edildiği için tercih sebebi bu site sakinlerincede.

Murat Atilla
14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 19:52

Metronun km maliyeti yaklaşık 50 milyon dolaR civarı, hesabımızı buna göre yapalım. Semih bey yeni nesil elektirkli troleybuslardan söz etmişti. Bence bu hayata geçerse çok daha güzel olur.

İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 20:06

D100 şerit daralmaları olmasına rağmen bu güzergahı hergün(bazen günde birkaç kere)kullanan birisi olarak bazı eksiklikler giderilse ve bazı düzenlemeler yapılsa trafikte daha akıcı bir hal alacak
Yani bazılarının iddia ettiği gibi trafik daha berbat olmadı.Mesela akşam Yenibosna Köprüsünden Şirinevler üstgeçidine çoğu zaman 10-15 dakika sürerdi varmam,şimdi bir aksilik yoksa çoğu zaman azami 5 dakika sürüyor.


Murat Atilla
14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 20:14

Çok doğru ismail bey. D-100 inanılmaz rahatladı. Yan yol ve bağlantıları biraz daha ıslah edilmesi gerekiyor. Küçükçekmece - Avcılar,Şirinevler- İncirli arası yan yollarda tıkanıklık ve daralma var. Yan yolların biraz daha genişletilmesi lazım. Sefaköy-Çobançeşme arası şimdi genişletiliyor.

Temuçin Hakan
14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 20:30

Alıntı:
Çok doğru ismail bey. D-100 inanılmaz rahatladı. Yan yol ve bağlantıları biraz daha ıslah edilmesi gerekiyor. Küçükçekmece - Avcılar,Şirinevler- İncirli arası yan yollarda tıkanıklık ve daralma var. Yan yolların biraz daha genişletilmesi lazım. Sefaköy-Çobançeşme arası şimdi genişletiliyor.

Bence metrobüs çalışan E5 yolu kenarlarındaki binaların istimlak edilerek yolun genişletilmesi gerek. Özellikle Avcılar bölgesinde yol çok dar ve hemen yol kenarında zaten depremden zarar görmüş ve muhtemel bir depremde de zarar görecek yüksek apartmanlar var. Bu binalar değerinde istimlak edilirse, hem yol genişletilebilir hem de bu binalarda oturanlar daha kaliteli bir binada daha güvenli bir şekilde yaşamaya başlayabilirler. Tabi istimlak edilirken, kişilerin hakkı yenmemeli ve evlerin gerçek değerinde bir ödeme yapılmalı.



altay oguz
14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 20:35

metrobus zıncırlıkuyuya gelsınde metro falan olmasın yeterkı ınsanlar trafıkte kalmadan metrobusle zıncırlıkuyuya veya avcılara dırekt ulassın

mahmut usta
14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 20:38

ne metrobus ne tramvay bence kesın cozum degıl yerın ustu usttekı araclara yetmıyor bu karısıklıga bırde tramvay metrobus gırdımı ortalık arap sacı oluyor bır gun gelecek tramvay da metrobusde kaldırılacak ve mecburen metroya donulecek

altay oguz
14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 20:42

aslında yanyollar gereksızdı ınsanlar ne yanasabılıyor e5uzerındekı yerlere nede gıdebılıyor ornek sefakoydekı yol cennet mah yol cok dar ve kaza rıskı yuksek

Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 20:44

Raylı sistem, Metrobüs gibi dik eğimleri tırmanamaz. Tamamına yakını yeraltında olmak zorunda ki, kot farkını aşabilsin ve mümkün mertebe düz bir aksta ilerlesin.

Akın KURTOĞLU


mahmut usta
14 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 20:49

LRT dedıgımız ac kapa seklınde olursa kot farkıda ortadan kalkar ve trafıkten de yayadan da ızole edılmıs olur



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM