Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4
Uğur1
12 yıl önce - Çrş 18 Mar 2009, 13:41

3. köprünün bile pek yapılacağına inanmadığım için 4. köprünün 2019 senesinde yapılmayacağı üzerine her türlü bahse girebilirim.. O zaman geldiğinde ''4. köprü yapılsın mı yapılmasın mı'' tartışmasından ziyade çok başka şeyler konuşuluyor olucak..

Konudan farklı bir şey olucak ama strateji oyunu oynayanlar bilirler, yarın siyasi gerilim, askeri gerilim vs. yaşanırsa tarihte hep kilit noktada olmuş İstanbul boğazının en stratejik yeri neresidir? Daha doğrusu en zayıf yeri neresidir?

Boğaz köprüsü ve Fatih S. M. köprüsünün en ince noktasıdır.. Bir makas attığınızı düşünün o noktaya..

Onun yerine tüp tünel projeleri düşünmeli, içinden ray geçen..


MurataruM
12 yıl önce - Çrş 18 Mar 2009, 13:45

Alıntı:
Boğaz köprüsü ve Fatih S. M. köprüsünün en ince noktasıdır.. Bir makas attığınızı düşünün o noktaya..


Tamamen katiliyorum. Iki tane criuse fuzesi ile tum sehri kilitlemek mumkun olur bu sekilde. Buyuk bir zayiflik.
Ben de her zamanki gibi ille de tunel diyorum...


Rifat Behar
12 yıl önce - Çrş 18 Mar 2009, 13:48

Lastik tekerlekli araç tünel ve yılan hikayesine dönen 3. köprü yapılırsa 4. köprüye 2019'da sıra gelmez. Hele Beşiktaş-Üsküdar ekseninde yeni bir metro hattı açılısa bu köprü hiçbir zaman yapılmayabilir. Mühendislik olarak yapılabilirliği konunda iddiada bulunamam ancak mevcut Boğaziçi köprüsünün bitişiğine metro geçişli yeni bir köprü yapılırsa İstanbul'un trafik sorunu çözmede çok büyük bir yol aşılır. Bunun dışında güneyden gidecek lastik tekerkeli araç tüneli de dahil olmak üzere ne kadar tünel yapılırsa yapılsın aracı ile Boğaziçi köprüsünü geçenler her gün eziyet çekmeye devam eder. Metrobüs açıldı, gözle görülür hiçbir iyileşme olmadı, Marmaray ve güneyden giden lastik tekerlekli tünel açılınca da olmayacak. Anormal bir araç geçişi talebi bulunan kuzeyde (Boğaziçi köprüsü ekseninde) huninin ağzı dar kaldıkça araç sahipleri için hiçbir umut ışığı yok.

Murat Caner
12 yıl önce - Çrş 18 Mar 2009, 14:04

4. köprü yapılırsa köprüden rahat geçersiniz ama boğazdan 2 km uzağa gidemezsiniz. 3. köprü gereksiz 4.'ye ne oluyor.

caesarea
12 yıl önce - Çrş 18 Mar 2009, 14:09

bogaza 3. köprüyü cift katlı yapabilirsek 4.ye belkide gerek kalmaz bu sıradada bogazici koprusunun yenilenmesi için projeler gelistirilmelidir.



rmzn_ylmz

12 yıl önce - Çrş 18 Mar 2009, 14:55

3. köprü tartışmaları bitmeden 4 e geçtik. Sadece köprüyle bitse 5. köprüyüde yapalım
Bu Köprülere bağlantı sağlayacak otoyollar, kavsaklar bir sürü yıkım ve istimlak. ve nereye yapacaksın zor iş olmaz


turgutakbaş
12 yıl önce - Çrş 18 Mar 2009, 16:25

4 az 17 olsun ...


bu işin gidişatı budur ... başlığı açanı tebrik ediyorum ... ilerisini görmek lazım ... bakınız manhatten bakınız diğer metropoller ... araç trafiğinin çözümü köprüler değildir ...


serdar celebi

12 yıl önce - Çrş 18 Mar 2009, 16:36
önce düşünülmesi gerekenler


İstanbulda 3. köprüden önce acilen üsküdar - kabataş arasında metro bağlantı hattı yapılması ve bu bağlantının kabataş beşiktaş ve mecidiyekoy olarak devam eden metro hattına bağlanması gerekmektedir.

marmarayın ve diğer metro projelerinin bir an once bitirilmesi gerekir. Enerji ve para buna harcanmalıdır.

Bunlar yapılmadan önceki 3. kopru dahil her proje (lastik tekerlekli boğaz geçişi dahil) buyuk bir yanlış olacakır.

Bu yanlış ancak istanbula bir kaç günlüğüne gezintiye gelen insanların yapabiliceği bir yanlıştır. çünkü bu sorunlar yaşamadan görülmez. insanlara hızlı ve konforlu metro techini sunacağımız gün, arabasını kullanacak insan sayısı yarı yarıya inecektir. onu bırakın bir cok iş servisi müşteri bulamadığından yollardan kaldırılacaktır.
Hukumet bu kopru projelerini şu andaki projelerin bitiminden sonra ele almalıdır.

saygılarımla.


En son serdar celebi tarafından Çrş 18 Mar 2009, 16:46 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Sait_71
12 yıl önce - Çrş 18 Mar 2009, 16:42

Bence motosiklet, bisiklet gibi küçük ulaşım araçlarına ve toplu taşıma araçlarına halkı teşvik ederek trafikteki yoğun araç sayısını azaltmaları gerekir. Araç çok olunca isterse 120 tane köprü olsun yinede sıkışıyo trafik. Araç çok fazla geliyor İstanbul'a. İstanbul'dada araçsız zor oluyor tabi.

Emir ERTEN
12 yıl önce - Çrş 18 Mar 2009, 16:43

3. köprü 2 katlı yapılırsa 4. köprü 2030 yılında yapılabilir.Tahminen Marmaray benzeri projeler artacağından 4. köprünün 10 yıl sonra sadece düşünme aşamasında olacağını düşünüyorum.



sayfa 4
« önceki   12345 ... 212223   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM