Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 214
Burç

4 ay önce - Sal 18 Şub 2020, 16:42

Alıntı:
beylikdüzü projesine başlanamamasının nedeni Kanal İstanbul projesinden dolayıdır.


Ekrem İmamoğlu "birinci senemde Beylikdüzüne metro getirteceğim" diye sallarken Kanal İstanbul projesi ortada yok muydu? Geçin bu bahaneleri bir zahmet, bir senelik belediye başkanlığında nereye metro projesi yaptı ki? Yeni bir metro hattı demiyorum bak. Proje diyorum. Sadece yeni bir proje.


Hasan Mihrican
4 ay önce - Sal 18 Şub 2020, 17:31

2019 yılında 5 yıllığına İBB başkanı olarak ben seçilsem ilk önce tüm enerjimi yarım kalmış metro-tramvay inşaatlarına verirdim. Çünkü 3-4 senelik sıkı bir çalışmayla aşağıda belirttiğim üzere en az 8 raylı sistemi tamamlayabilirim. Burdaki amacım sen hangi projeyi başlattın, ben hangi projeyi başlattım yarışına girmek yerine kaç farklı hattı, kaç kilometrelik raylı sistemi daha İstanbullular'ın hizmetine sokma gayesi olurdu.

Bunların çoğununu 3-4 yıllık sürede tamamlarken görev süremin ortaları civarında bağımsız ya da uzatma yeni projelere başlardım. Bu şekilde İBB'nin enerjisini ve halkın kaynaklarını en uygun şekilde kullanmış olurdum. Aksi durumda ortalık yarım kalmış proje çöplüğüne döner ki açılmamış her hat yerin altına gömdüğümüz para olarak kıt kaynaklarımızdan alır götürür.


Anadolu Yakasında;
****************
M8
M12
M4 uzatması
M5 uzatması

Avrupa Yakasında;
****************
M7
M3 uzatması
M9
T5



En son Hasan Mihrican tarafından Sal 18 Şub 2020, 17:44 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Burç

4 ay önce - Sal 18 Şub 2020, 17:37

Madem ki bütün enerjisini(!) zaten başlamış olan metro hatlarını bitirmek için kullanacaktı, neden seçimlerden önce milleti kandırdı, yüzlerce kilometre yeni metro hattı yapacağım diye videolar ile seçimden önce propaganda yaptı? Cevabını ben söyleyeyim mi, acı ama gerçek : Bu millet çok saf, ne desem inanırlar bana oy verirler, seçildikten sonra zaten birşey yapmasam da önemli değil, tatilime çıkarım, keyfime bakarım diye düşündü.

Ahm19
4 ay önce - Sal 18 Şub 2020, 19:34

Seçimden önce ekremin, istanbulun neresinde hangi metro ve tramvay çalışmalarından haberdar olduğunu mu sanıyordunuz.

Zaten şehirde 200 km metro inşaatı sürerken hangi aday yeni metro vaad ederki, ya aday olduğu şehirden bihaber olan aday ya da seçmeni salak zanneden aday.

Ekremin salaklara metro yemi attığını herkes biliyor.


Sinan namur
4 ay önce - Sal 18 Şub 2020, 21:55

Yine konu siyasete kaymış tabii. Muhtemelen İmamoğlu eğer ilk döneminde bir metro hattını planlayıp inşaasına başlarsa o hat ya bu ya da İncirli üstünden Beylikdüzü hattı olur.
Alıntı:
Zaten şehirde 200 km metro inşaatı sürerken hangi aday yeni metro vaad ederki

Binali Yıldırım da etti İmamoğlu da etti, Yıldırım'ın paylaştığı videolara bakabilirsiniz. İmamoğlu ilk dönemimde bütün bu metroları yapacağını söylemedi ve Kanal İstanbul'a karşı gelerek bu metro projelerinin de önünü açmaya çalışıyor zaten. İmamoğlu'nun ulaşım konusunda benim gözümde yaptığı yanlış megabüs vaadidir. Vaadin kendisi belli teknik problemlere rağmen kısa vadede işe yarar görünüyordu fakat bu konuda kendisinden ses seda yok (son bültende adı geçiyor en azından). Bu konuda halkı bilgilendirmeli. Onun dışında metro hatlarına kredi bularak güzel bir şekilde işini yapıyor adam. Zaten başlanmış olan metro hatlarına daha fazla kaynak yatırması ve bu hatları önceliklendirmesi gayet normal bir durum. Bazen gerçekten saçma eleştiriler geliyor.



antares15
4 ay önce - Çrş 19 Şub 2020, 09:09

Vaad olayı siyasilerin milleti kandırmasıdır. Binali Yıldırım da seçim öncesi Esenyurt da bu proje hakkında konuşurken 2019 sonunda bu metronun açılacağını söylemişti. Henüz çivi çakılmamış metronun 8 ayda biteceğinden bahsediyordu yani vaadlere çok takılmamak lazım. Ama bir an önce avcılar dan başlayıp Beylikdüzü Esenyurt Büyükçekmece gibi toplam nüfusu 2 milyonu bulacak ilçelerin ulaşım sorununa çözüm bulunmalı. Bu kadar insan yok sayılmamalı. Bazen görüyorum yedikuleye filan metro projesi diyor. Yav kardeşim Yedikuleye her türlü ulaşım var otobüsler minibüsler, bir sürü hat. Önce olmayan yerlere bakın.

Jezky
4 ay önce - Prş 12 Mar 2020, 11:41

M7 metrosunun ilk aşaması olan Mecidiyeköy-Mahmutbey metrosu tamamlanınca ikinci aşaması olan Mecidiyeköy-Kabataş ile üçüncü aşaması Esenyurt-Mahmutbey kısmının inşaası aynı anda başlamalı diye düşünüyorum. Hatta bana göre Esenyurt kısmı daha acil. Kabataş’a, Beşiktaş’a 50 tane İETT otobüsü, tramvay bilmemne geçerken Esenyurt’tan bırak travmayı, metroyu otobüs bile geçmiyor.

Sadece Esenyurt olarak da algılanmamalı. Avcılar’ın kuzeyi, Başakşehir’ın güneyi kısaca Boğazköy, Ispartakule, Tahtakale vb bölgelerin ulaşım sıkıntısı var. Geçen otobüsler ya saat başı ya günde 2-3 tane falan. 146T desen 500T’nin yerini almış durumda.

Esenyurt-Mahmutbey kısmı açılana kadar Mahmutbey-Mecidiyeköy kısmı açıldığında saat başı kalkan 144M Bahçeşehir-Mahmutbey otobüsü 15 dakikada bir kalkmalı, Esenyurt-Mahmutbey’e de 10-15 dakikada bir kalkacak bir İETT seferi konulmalı aksi taktirde Mahmutbey-Mecidiyeköy metrosunun açılıp açılmamasının bir önemi yok zaten o bölgeden geçen bir sürü otobüs hattı, metro var. Asıl istanbul’un batı ilçelerine medeniyet ulaştırılmalı.


Hasan Mihrican
4 ay önce - Prş 12 Mar 2020, 12:22

Ülkemizdeki plansız gelişmeye bir örnek olarak Esenyurt ilçesini verebiliriz.
İlçe nüfusu 18 yılda 6 katına çıkmış ve neredeyse 1 milyona ulaşmış ancak ulaşım gereksinimleri yeterince dikkate alınmamış. Binaları yapalım sonra gerisi gelir denmiş. Umarım bu ilçenin ulaşım sorunu öncelikli olarak ele alınarak çözülür.

Esenyurt nüfus gelişimi;

2000 yılı 150bin
2007 yılı 250bin
2010 yılı 450bin
2015 yılı 750bin
2018 yılı 900bin


cemal Reşit
4 ay önce - Prş 12 Mar 2020, 12:32

Esenyurt un hastaliklı eski başkan 2018 de metroyu açacağim diyordu.
Tabi sağlik sorunları elvermedi.
Onun yerine geçici gecende 2019 da acacağim dedi. Seçilemedi.
Şimdiki başkan elinde sadece 1 milyar tl cik borç var.

Yani atıp tutmalarla bu isler olmuyor.
Topbas ın vaadlerinde güya 2016 da metro avcılar daydı.


Jezky
4 ay önce - Prş 12 Mar 2020, 12:33

Alıntı:
Esenyurt nüfus gelişimi;

2000 yılı 150bin
2007 yılı 250bin
2010 yılı 450bin
2015 yılı 750bin
2018 yılı 900bin


Esenyurt nüfusu İstanbul’da en fazla nüfusa sahip ilçe ama hizmet açısından en az nüfusa sahip Çatalca ve Silivri’den bile daha azını görüyor. 10 dakika Yenibosna’da durun dakika başı o bölgeden otobüs geldiğini göreceksiniz. Esenyurt’tan Aksaray’a ise günde 3-4 sefer yapan otobüs geçiyor.

Hem metro hem İETT seferi açısından en çok aciliyete sahip ilçenin Esenyurt olduğunu düşünüyorum. Esenyurt’tan İstanbul’a geçecek her ulaşım aracından büyük ölçüde Beylikdüzü, Avcılar, Başakşehir ilçelerinin sakinleri de yararlanacak.



sayfa 214
ANA SAYFA -> ULAŞIM