Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
recep demirbas
13 yıl önce - Cum 07 Ksm 2008, 02:07

akın hocam gps denen şey pahalı bir teknoloji değil

Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Cum 07 Ksm 2008, 02:17

Yaklaşma konumunda görev yapması önemli değil. Önemli olan insan gözüne ihtiyaç duyulması orada...

GPS pahalı olmayabilir ama; İGS de pahalı değil ki... (İGS: İnsan Gözü Sistemi )

Akın KURTOĞLU


Volkan TÜRKKAN

13 yıl önce - Cum 07 Ksm 2008, 03:01

Alıntı:
Yaklaşma konumunda görev yapması önemli değil. Önemli olan insan gözüne ihtiyaç duyulması orada...


Dün Gördüğüm kadarıya İGS sistemini Kullanıyor FİAT DOBLO bır aracla kı aracın üstünde METROBUS TAKIP ARACI tarzında birsey yazıyordu Aracların kontrolu ve sıstemlerı hakkındakı degısımlerı kontrol edılıyor AVCILAR'dan METROBUS' e bındım EDIRNEKAPI'ya kadar Araç bi oyana bı buyana gıttı geldı sankı yarıs arabası gıbı hızlı hızlı CAPACITY'lerın arasında gıttı geldı sonunda Avcılar'a gerı dondugumde bır CITARO'nun arkasında takılmıs Söförüne "ŞİKAYET VAR Zincirlikuyu'ya gidicem yolu ac" dıye bagırıyordu

Volkan TÜRKKAN


yunus erdem
13 yıl önce - Cum 07 Ksm 2008, 13:49

Bence bu kadar önemli bir hattın takibi için GPS veri sistemi mutlaka kurulmalı. Sistemin getirilileri İETT için götürülerinden kat ve kat fazla olacaktır. Hatta tüm turnikelerin de çevirimiçi takip sistemine bağlanmasıyla İETT hem araçların hem de yolcu akımının kontrolünü yapabilir. Mesela belli bir duraktan hangi saat aralığında ne kadar yolcu giriyor gibi. Bir diğer husus bu sistem otobüslere dijital panolu ve sesli olacak şekilde yerleştirilecek bir anons sistemine bağlanarak duraklara yaklaşmadan anons yapılmasını sağlayabilir. Bu anonslarda Cevizlibağ deyip kestirmektense bu duraktan tramvaya aktarma yapabilirsiniz gibi ilave bilgilendirmeler de ayrıca yapılmalıdır.



sayfa 3
ANA SAYFA -> ULAŞIM