Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
burakyavuz01

14 yıl önce - Pts 17 Mar 2008, 21:29

Bugün şahsen gittim şirinevler metrobüs istasyonundaki akbil görevlisine sordum...bu kabin nedir diye??

Orası yazıhane,istirahat yeri dedi...ayrıca tuvalet,yiyecek gibi ihtiyaçlarımızı oralarda karşılıyoruz dedi..ama mesela bizim gibi akbil görevlileri gün içinde değişmeli çalıştırdığı için en çok biz kullanıyoruz orayı istirahat yeri olarak dedi..


AlicanD
14 yıl önce - Pts 17 Mar 2008, 23:02

O köprü (zaten güzel değildi) yamalana yamalana ne hale geldi. Önce uyduruk bir genişletme çalışması yaptılar her iki yana fazladan ayaklar koyarak; sonra istasyona bağlantı yaptılar; üstünü derme çatma bir şekilde kapattılar. Sonra metrobüs inişini eklediler. Şimdi de bu kabini koydular. Her eklentinin tarzı rengi başka... Böyle baştan savma iş olmaz olsun.

Burç

14 yıl önce - Pts 17 Mar 2008, 23:08

O üstgeçidin tek sorunu işportacıların parsellemiş olması.
Yoksa sanırım en geniş üstgeçittir. Üstü de kapalı.
Zabıta uyuyor mu?


Gökhan AsGül
14 yıl önce - Sal 18 Mar 2008, 02:53

Alıntı:
Zabıta uyuyor mu?


Üsgeçitteki işporta sorunu zabıtaların mesailerinin bitmesiyle başlıyor. Gün içinde herhangi bir sorun olmuyor. Akşam saat 19'dan sonra zabıtalar ayrılır ayrılmaz üstgeçit pazar haline geliyor.


recep demirbas
13 yıl önce - Prş 06 Ksm 2008, 23:09

ilk resimde bahsedilen yer yıkıldı geçtiğimiz günlerde ama metrobüs araçları arasında koordinasyon sağlayacak bir sistem gerekliliği halen devam ediyor.



mehmetist
13 yıl önce - Prş 06 Ksm 2008, 23:11

Üst geçidin üstündeki yağmurdan koruyucu kaplama da yıkıldı, ilk sayfadaki foto "tarihi" olmuş.....

Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Cum 07 Ksm 2008, 00:50

Koordinasyonu sağlayan ve parkuru her iki yönde olabildiğince en geniş açıdan görebilen kule tarzı ve tam donanımlı bir ya da birkaç merkez gerekli aslında... Böyle merdiven altlarıyla olmaz zaten bu iş... Meselâ Yenibosna'da, Merter'de, Topkapı'da, Halıcıoğlu'nda, Mecidiyeköy'de birkaç noktada kontrol ve kumanda kuleleri inşa edilmeli... Yerleri öyle bir seçilmeli ki; yolun çok fazla virajlanmadığı, cetvel gibi uzanıp gittiği açılara hâkim olmalılar...

Akın KURTOĞLU


Erkan YILMAZ
13 yıl önce - Cum 07 Ksm 2008, 01:06

Akın Kurtoğlu demiş ki:
Koordinasyonu sağlayan ve parkuru her iki yönde olabildiğince en geniş açıdan görebilen kule tarzı ve tam donanımlı bir ya da birkaç merkez gerekli aslında

Pek aklıma yatmadı kule fikri.

HAYAD projesinin önce metrobüs hattında hizmete alınacağını söylemişti başkan.

Bu proje devreye girerse her aracın hat üzerindeki tam yeri, hızı gibi bilgiler tek merkezden takip edilebilecek zaten. Bence olması gerekende budur.

Erkan Yılmaz


Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Cum 07 Ksm 2008, 01:09

Elektronik takibe pek bel bağlamamak gerekir. Hele ki İstanbul'da... Her elektronik verinin bir de klasik alternatifi olmalı. Nasıl ki bilgisayarda sakladığımız veriler bir arıza anında uçup gidiveriyor ve ağzımızı açarak ardından bakakalıyor, her ihtimale karşı bir de kağıtta yedeklerini dosyalıyor isek, bu mesele de aynen budur...

Ben metrobüsün ne otomatik kılavuzlamasına güvenirim, ne de uydudan takibine... Benim için birinci derece insan gözü, kontrolü önemlidir...

Yoksa, havaalanlarındaki kontrol kulelerine gerek kalmazdı...

Akın KURTOĞLU


semih89
13 yıl önce - Cum 07 Ksm 2008, 01:43

Alıntı:
Yoksa, havaalanlarındaki kontrol kulelerine gerek kalmazdı...


O kuleler sadece yaklaşma konumunda görev yapıyorlar ( approach ) , onun dışındaki görevli hava trafik kontrolörleri işleyişi ekranda gördükleri görüntüyle sağlıyorlar , yani güvenmek lazım aslında Akın abi



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM