Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara EGO'nun Havalimanı Otobüs Hattı [ANK ]
« önceki   123 ... 109110111   sonraki »

ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
sayfa 110
erkinalp
1 ay önce - Pzr 10 Ksm 2019, 00:03

Tunç D. demiş ki:
Esasında bizde de bir EGO hattı açılıp nizamiyeden dönebilir. Flama adlandırılması Kızılay-Esenboğa Mah. olur. Nizamiyeye kadar gelir, U çeker ve ara yoldan Çubuk yoluna çıkıp ilk ışıklardan geri döner. Tabelada da Esenboğa Havalimanı yazmaz, ancak reklamı her yerde bastıra bastıra yapılır.

Çubuk'a gider gibi gidip test fabrikasını geçtikten sonra sağa dönüp havalimanına girip BELKO'nun verilemeyeceği teknik tesis yolunda son durak yaptırılabilir.


Tunç D.

1 ay önce - Pzr 10 Ksm 2019, 00:34

Alıntı:
Çubuk'a gider gibi gidip test fabrikasını geçtikten sonra sağa dönüp havalimanına girip BELKO'nun verilemeyeceği teknik tesis yolunda son durak yaptırılabilir.


O arası bildiğim kadarıyla kapalı, her türlü Çubuk kavşağından devam etmesi gerekiyor. Ancak dediğiniz de doğru, terminale dönmeyip teknik tesise devam edebilir. Ancak bildiğim kadarıyla buradaki kilit nokta tabelada Havalimanı yazmaması.
Teknik tesislere hizmet vermek ayağına, havalimanına EGO hattı koymak mantıklı.



Cemal Özen v22
1 ay önce - Pzr 10 Ksm 2019, 00:37

Alıntı:
. Flama adlandırılması Kızılay-Esenboğa Mah. olur.


Esenboğa Mahallesi yazarsa gerçekten de mahalle içine girmesi gerekir. Yoksa işler karışır. "Kızılay-Özal Bulvarı" olabilir örneğin.

Alıntı:
Esasında bizde de bir EGO hattı açılıp nizamiyeden dönebilir. ... Nizamiyeye kadar gelir, U çeker


Tam nizamiyenin dibinden dönemez. Bunun için nizamiyeden en az 200 metre beride son durak ve en az 200 metre ileride ilk durak yapması lazım. 3 şeritli seri akan bir yolda en sağdan, en sola U dönüp, tekrar en sağa geçmek riskli ve sıkıntılı. Pursaklar, Saray, Akyurt, Çubuk vb EGO'larının Sıhhiye geyiklerden U çekmelerindeki sıkıntılı ve sakıncalı durumdan daha vahim olur yoksa. Dediğim hatların araçlarının en sağda yolcu boşaltıp, 200 metreden kısa bir mesafede en sola geçip, yine en sağa geçerken ne badirelerin atlatıldığında birçok kişi şahit olmuştur.


ceyhunyor
1 ay önce - Pzr 10 Ksm 2019, 08:47

Alıntı:
Tam nizamiyenin dibinden dönemez. Bunun için nizamiyeden en az 200 metre beride son durak ve en az 200 metre ileride ilk durak yapması lazım. 3 şeritli seri akan bir yolda en sağdan, en sola U dönüp, tekrar en sağa geçmek riskli ve sıkıntılı. Pursaklar, Saray, Akyurt, Çubuk vb EGO'larının Sıhhiye geyiklerden U çekmelerindeki sıkıntılı ve sakıncalı durumdan daha vahim olur yoksa. Dediğim hatların araçlarının en sağda yolcu boşaltıp, 200 metreden kısa bir mesafede en sola geçip, yine en sağa geçerken ne badirelerin atlatıldığında birçok kişi şahit olmuştur.
Otobüs hattı havalimanının kargo binalarına doğru da konabilir. Sonuçta Belko oraya gitmediği için sözleşme delinmiş olmaz. Hatta dönüşte gelen yolcu terminalinde de yol üstü olduğu gerekçesiyle de durabilir.

onurnazliaka
1 ay önce - Pzr 10 Ksm 2019, 15:19

Geçen hafta 487'yle hava limanına gittim, dönüşte de yine aynı hattı kullandım. Vilsan'ın oradan geçişte bir sıkıntı yok, gece de geçtim, kontrolsüz köpek denk gelmedi. Ama Expeditors'un iki tane köpeği var. Hem havlıyorlar hem de kuyruk sallıyorlar. Ne yaptıklarını anlayamadım köpeklerin. Nasıl olsa bağlılar diyerek yola devam ettim. Onlar dışında bir sıkıntı yok. Bu arada Vilsan'da inip hava limanının giden katından içeriye girmek 15 dakika kadar falan sürüyor tam tempo yürümeyle. En azından benim adımlarımla. Onu da belirteyim.



Cihan91
1 ay önce - Pzr 10 Ksm 2019, 16:41

Alıntı:
Geçen hafta 487'yle hava limanına gittim, dönüşte de yine aynı hattı kullandım. Vilsan'ın oradan geçişte bir sıkıntı yok, gece de geçtim, kontrolsüz köpek denk gelmedi. Ama Expeditors'un iki tane köpeği var. Hem havlıyorlar hem de kuyruk sallıyorlar. Ne yaptıklarını anlayamadım köpeklerin. Nasıl olsa bağlılar diyerek yola devam ettim. Onlar dışında bir sıkıntı yok. Bu arada Vilsan'da inip hava limanının giden katından içeriye girmek 15 dakika kadar falan sürüyor tam tempo yürümeyle. En azından benim adımlarımla. Onu da belirteyim.


Geçtiğimiz yaz bu hattı denk getirip kullandım ilk kez, uygun hava koşullarında ve elde ağır valiz yoksa yürünebilir bir mesafe ama sert Ankara iklimini düşününce burayı kışın yürümek çetrefilli olabilir, yağışlı havalarda da o parkuru çamura bulaşmadan geçebilmek zor görünüyor, başıboş köpek grupları da başka bir risk faktörü
Yine de dolmuşçu gibi havalimanı aracı işleten kömür şirketine para kazandırmaktansa uygun koşullarda gayet tercih edilebilir bir seçenek


mursel kasap
1 ay önce - Pzr 10 Ksm 2019, 17:01

Bende vilsan havalimani ic hatlar yürüyerek 22 dakikaya alıyorum.Şu dolmuşcular giriş kapısına kadar getirseler razıyım.

Tunç D.

1 ay önce - Pzr 10 Ksm 2019, 17:06

Alıntı:
yağışlı havalarda da o parkuru çamura bulaşmadan geçebilmek zor görünüyor,


Yolun tamamı asfalt, yanılmıyorsam oraya 2016 yılının sonlarında komple asfalt atılmıştı.
Oranın toprak olduğu zamanları da biliyorum, yağışlı havalarda geçmek gerçekten zorluyordu.
Yağışlı havalarda değerlendirilecek bir diğer seçenek de nizamiyeden el edip Pursaklar’a filan gitmek olabilir.

O aradan gecenin ilerleyen saatlerinde de geçmeme rağmen hiç başıboş köpek sorunu yaşamadım, hatta ilk başlarda geçtiğimde havalimanı nizamiyesinin civarından kalınca bir sopa bulup öyle geçmiştim, ancak şu an kesinlikle gerek olmuyor.


onurnazliaka
1 ay önce - Pzr 10 Ksm 2019, 19:12

Bir akrabamı Almanya'ya uğurlarken arabayı oraya park etmiştim. Arabayı almak için gittiğimde etrafta birkaç köpek görmüştüm ama onlar da değil havlamak, oyun istiyorlardı. Geldiler, kokladılar, hopladılar, zıpladılar ve gittiler. Ben de başıboş köpek sorunu yaşamadım; hatta işte böyle de ilginç bir olay yaşadım ama yine de tedbirli olmakta yarar var. Bugüne kadar bu denli bir sorunu yaşamamam, bundan sonra yaşamayacağım anlamına gelmiyor.

mursel kasap
1 ay önce - Sal 12 Ksm 2019, 21:33

Havalimanina giderken 487'ye biniyorum.Donuste ise belko air'den sasmiyorum.Gecen gun donuste 487'ye bineyim dedim.Vilsandan karsiya gecmek zor ve tehlikeli baya bekledim karsiya gectim.Bir suru arabalarin gecmesi yuzunden duraktan gecen 487 öta'yi kacirdim.Sagolsun yoldan mitsubishi acik kasa kamyonet ile cubukta calisan birisi bana nereye gidecegi mi sordu.Bende subayevlerine gidecegi mi söyledim.Buradan az otobus gecer dedi pursaklara kadar gotureyim dedi bindim arabaya pursaklar aile yasam merkezinin orada indim.Yani havalimanina giderken 487 gelirken belko airden sasmiyorum.Vilsandan karsiya gecmek hem zor hem tehlikeli cok gecen araclar yuzunden otobusler durmuyor.Ayrica vilsanin orada iceriye giren 1 tane kopek gordum.Gecen hava kararmaya yakin oldugu icin fabrikanin oradan vilsana kadar sagima soluma baka baka elime agir odun alarak yürüdüm.Hava karardigi zaman o yoldan korkuyorum yilan,kopek cikar diye.



sayfa 110
« önceki   123 ... 109110111   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet