Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Ankara EGO'nun Havalimanı Otobüs Hattı [ANK ]
« önceki   123 ... 109110111   sonraki »

ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet
cevap yaz
sayfa 2
İ.Hakkı Erdoğan
11 yıl önce - Çrş 19 Mar 2008, 21:40

Alıntı:
Bu kısmı sonradan ekliyorum ama, bir düşüncem var. Ümitköy-Çayyolu-Konutken kısmı artık başlı başıan şehir oldu. Sizce buralar artık havalimanına direkt bir ulaşım sistemine sahip olmayı hak etmiyorlar mı? Üstelik genelde hali vakti yerinde insanların oturduğu bir bölge olduğu için uçak yolcusu çıkma olasılığı da var. Bu durumda, havalimanından 3 adet belediye otobüsü hattı iş yapar gibi geliyor bana :

1) Havalimanı - Ulus - Kızılay - Kavaklıdere - Çankaya - Yıldız - Oran
2) Havalimanı - AŞTİ - Ümitköy - Çayyolu
3) Havalimanı - Batıkent - Eryaman - Elvankent

Bu hatlar ekspres hat olarak tasarlanır, bilet ücretleri yüksek tutulursa iyi bir tanıtımla hem yolcu çeker, hem tekelci ve kazıkçı Havaş'a bir darbe vurmuş olur, hem de havayoluna olan talebi arttırır diye düşünüyorum.


Güzel bir öneri ancak şu an için daha bu hat yolcu açısından içler acısı durumdayken böyle bir uygulama yapılmaz.M2 Çayyolu ve M3 Eryaman metro hattının bitmesiyle dediğiniz entegrasyon büyük ölçüde tamamlanmış olacaktır.


Gökçe Aydın
11 yıl önce - Çrş 19 Mar 2008, 21:42

Bu hattın yolcu çekememesini biraz da tanıtım eksikliğine bağlamak mümkün mü acaba? Ben eminim ki bir çok insanın EGO'nun böyle bir hat koyduğundan haberi bile yoktur; söylenerek, küfrederek, beddua ederek Havaş'a binmeye devam ediyorlardır.

Şu anda aynı sıkıntı özellikle Sabiha Gökçen havalimanına giden İETT hatlarında mevcut. 3-5 kişiyle gidiyorlar. Bence sebep aynı. Haberi yok vatandaşın.



İ.Hakkı Erdoğan
11 yıl önce - Çrş 19 Mar 2008, 21:45

Alıntı:
Bu hattın yolcu çekememesini biraz da tanıtım eksikliğine bağlamak mümkün mü acaba? Ben eminim ki bir çok insanın EGO'nun böyle bir hat koyduğundan haberi bile yoktur; söylenerek, küfrederek, beddua ederek Havaş'a binmeye devam ediyorlardır.


Ben bu hattı denemeye gittiğimde bile bu durumu yaşadım.Yolcular "aa o ego otobüsü mü" "güzergahı nasıl acaba" gibi sorular sordular.Yani bir bilgilendirme eksikliği mevcut.Buna birde HAVAŞ'ın EGO araçlarını engellemeye çalışmasıda tanıtımı iyice zorlaştırıyor.Ama zamanla tanınacaktır ve yolcusu artacaktır.


Ömer KUTLU
11 yıl önce - Çrş 19 Mar 2008, 23:30

EGO'nun bir çok semte verdiği otobüs hizmetinden vatandaşlar denk gelmediği sürece bilmiyor.Ben daha öncede açılan buı hattın duyuru ile belediyenin internet sayfasında yada EGO'nun kendi internet sayfasında geniş çaplı olarak dikkat çekecek bir şekilde duyurulduğunu görmedim.Ankarada ulaşımla ilgilenen kişilerin ve EGO personelin bazıları dışında böyle bir hattan Ankaralıların haberi yok.Bu nedenlede bu otobüsler boş yolcu ile gidip geliyor.

A.Serhan Erel

11 yıl önce - Cum 21 Mar 2008, 00:23

Havalimanı hattını 16 Mart Pazar günü 15:30 Esenboğa kalkışlı seferde kullandım. Araçta 3 kişiydik. Şöförün elinde bir tomar kart vardı ve kartı olmayana satıyordu. Makineler tek basım 3 ytl olacak şekilde ayarlanmıştı, yani iki kere basmıyordunuz, benzer bir uygulamayı geçtiğimiz sene Formula 1 yarışlarına ulaşım sağlayan İETT'de yapmıştı.

Havaalanından 08-402 ile ve Havaş otobüsü aynı anda çıktı, yol boyunca 500 m kadar önümüzden gitti ancak Pursaklar girişindeki rampada Temsa motorunun zayıflığından CNG yanından jet gibi geçti. Havaalanı çıkışında Çubuk kavşağında, Aydınlıkevler Lisesi önünde ve Fatih köprüsü altında uçak resmi olan duraklar var ve buralarda duruyor. 1011 kavşağından devam edip Ankamall (Migros AVM) önündeki durağına gidiyor. Buradan AŞTİ, Genelkurmay, Bakanlıklar, Kızılay, Sıhhıye, Ulus güzergahı ile geri dönüyor...

Gelelim avantaj ve dezavantajlara: Ucuzluğu, hız limitinin kalkmış olması, Metro'ya bağlantının yakın olması (Metro Akköprü İstasyonu) bence en büyük avantajları...Havaalanında Havaş otobüslerinin önünde duruyor otobüsler ve yolcu ilk Havaş'ı görüyor ve haliyle biniyor. Eğer aceleniz varsa havaş hemen uçaktan inen yolcuyu kapıp shareket ediyor ancak EGO Otobüsünde eğer farz-ı misal 15:05'de çıktı iseniz kapıdan 25 dakika bekleme süreniz oluyor. Bu nedenle Havaş hala tercih sebebi olur kimileri için... Birde Havaş'da hızlanmış, Cumartesi 9'da bindiğim otobüsten iç hatlar kapısında 09:18'de indim...yani uçaktan 1 saat önce Havaş otobüsüne binmeniz yeterli gibi neredeyse...



EkrEm177
11 yıl önce - Cmt 22 Mar 2008, 00:42

08-403 nolu otobüsü 2 gün önce aktepede görmüştüm buğün 442 de, 08-408 nolu otobüsü solfasol hattında görmüştüm buğün 442 de, 08-409 442 de görmüştüm buğün 413 de, yani bu otobüsler oldukça karışık gibi, hergün biri farklı hatta gidiyor galiba

Ömer KUTLU
11 yıl önce - Cmt 22 Mar 2008, 00:46

Havaalanı hattında 2008 model MAN-CNG araçlar çalışıyor ama bu araçlar sabit değil.10 adet 4. bölgede MAN-CNG var.Bu araçlar arasında değişerek çalışıyor galiba.

İ.Hakkı Erdoğan
11 yıl önce - Cmt 22 Mar 2008, 12:16

Hepimizin gözlemleri dikkate alındığında, araçların kendi aralarında değişerek çalıştığı ortaya çıkıyor.

Bunun sebebide belki şoförlerdir.Çünkü havalimanı hattında şoförün dinlenmek için bir yeri olmadığı için 2-3 günde bir o hatta çalışıyordur.Zaten araçlardaki şoför kalkış talimatnamesinde de aracın filo numarası yazmıyordu.


Ömer KUTLU
11 yıl önce - Cmt 22 Mar 2008, 20:24

Havaalanında çalışan araçlarda şöför değişikliği değilde.Otobüsler yıpramsın diye 2008 model 10 adet MAN-CNG çalışma günlerine göre değişebilir.Yada havaalanı hattında çalışan şöför izinli olduğunda değiştirici olarak başka bir araç çalışıyor olabilir.

İ.Hakkı Erdoğan
11 yıl önce - Prş 27 Mar 2008, 20:26

Havalimanı hattında tek biniş normal hatlarda iki biniş hakkı veren 3YTL'lik bilet.




sayfa 2
« önceki   123 ... 109110111   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet