Ana Sayfa 915 bin Türkiye Fotoğrafı
osman14531983
2 yıl önce - Sal 24 Tem 2012, 21:50

belki yeişmesi için fazla yapmamışlardır brz düşünmek lazım


gürsel6855

2 yıl önce - Sal 24 Tem 2012, 22:54

Siyasiler, etkinliklerin çok rahat yetişmesi için o zaman 2017 yılındaki düzenlenecek Akdeniz Oyunlarına talip olacaklardı.Önlerinde yeterince zamanları olacağı için tesisler istenilen büyüklükte ve kalitede olurdu.Yunanistan'ın bir çok sebepten dolayı istemediği oyunların üzerine atladılar.Zaman az olunca tesislerin ebatları küçültüldü ve iki şehire paylaştırıldı.Zaten 25 bin kişilik stadyumlar yapılacak listesinde Mersin vardı.Bir taşla iki kuş misali hem oyunları organize et hemde Mersin'e istediği stadyumu yap.Oyunlar için gelen parayıda eski tesislerin rehabilitasyonunda kullan. İş böyle kotarıldı.40 bin kişilk diye yaygara koparıldı ama insanları 25 bine razı etmeden kabul ettirdiler emri vaki şekilde.Sorun bakalım Mersin kamuoyuna.Düzenlenecek Akdeniz Oyunlarından halkın kaçta kaçı bey haber?Herkesin aklında Akdeniz Oyunlarının aksine Mersin İdman Yurdu için yapılan stadyum var!Stadyum=MİY diye düşünülüyor.Akdeniz Oyunlarının apar topar Mersin'e alınması bir çok yatırımında uçması anlamına geldi.Ne atlı spor için ne de su sporları için tesis planlandı.Kolaya kaçıldı ve Adana'da bulunan tesislerin modernize edilmesi yolu seçildi.Mersinli seyrediyor,hiç bir tepki yok.
Ayrıca mum dibine ışık vermez misali Karayolları 5.Bölge Müdürlüğü Mersin'in haricinde diğer illere (Adana,K.Maraş ve G.antep gibi) yatırımlarına devam ediyor.Mersin'e bir şey yok!Şimid diyeceksiniz ki Çeşmeli-Taşucu Otoban ihalesi yapıldı ve Mersin-Antalya D 400 karayolu artı Silifke-Konya yolu duble yol çalışmaları devam ediyor.Mersin içi için ve Mersin-Adana arasına bir yatırım yok.Nerede 2x3 ve battı çıktılı yol?


Atlan

2 yıl önce - Çrş 25 Tem 2012, 04:06

gürsel kardesim,

senin gibi düsünenleri ben anliyamiyorum, acikcasi anlamakta istemiyorum!!
nedemek o yapilmiyor bu yapilmiyor, iste o az, bu kücük falan gibi laflar,
hic olmasa benim mantigim sunu diyor birseyler yapiliyor, hepsi birden nasil
yapilsinki??? sanki bizim hertarafimizdan petrol fiskiriyorda onu bunu yapmiyoruz!

bugüne kadar neyapildi? onu bunu senin tabiriylen bahane ederek birseyler
hic olmasza yapiliyor, kücük, gec, er veya gec, ama yapilmaya deneniyor! bunu sende bende böyle görmeliyiz....

haaa sen diyorsanki böyle yapicaklarina hic yapmasinlar biz bi 50 sene daha böyle
yasamaya raziyiz yani hic yatirimsiz ozaman birsey diyemem, ama o zaman senin
ugandaya falan gitmen lazim....


anlamiyorum yapiyorlar yok az, yapmiyorlar bunlar zaaten yapamaz falan, böyle insanlar
türkiyenin geri kalmasina asikar oldu, eee git bide mahkemeye durdur insaatlari falan.


gürsel6855

2 yıl önce - Çrş 25 Tem 2012, 10:50

Viyana'lı Atlan Beyefendi,biz Mersin'i konuşuyoruz.Yazılarımızı iyi takip ediyorsan içlerindeki ayrıntıları da görürdün.Konu Mersin olduğu için bu yazıyı size özel mesaj yerine paylaşılsın diye genel mesaj olarak yazıyorum.
Madde 1: Biz Mersin'e yapılan yatırımları beğenmiyor değiliz hatta bu saatten sonra!
Madde 2: Tevfik Sırrı Gür Stadyum'una bir çivi çakılmadı gıkımız çıkmadı.50 yıl sonra ışıklandırıldı zil takıp oynadık!
Madde 3:Mersin bazı yatırımları geç alıyor (Üniversite,OSB,Marina,V:b.) biz onu haykırıyoruz.Sesimiz duyulsun istiyoruz.
Madde 4:Mersin'den çok küçük olan örneğin Yozgat'ta ne bileyim bir Malatya'da,Denizli'de köprülü kavşaklar,battı çıktılar,hafif raylı sistem,metrobüs,...varken neden Mersin'de yok, onu konuşuyoruz.
Madde 5:Yatırımlar siyasilerin elinde oyuncak olmasın istiyoruz.Ekonomi Bakanı Sn.Zafer Çağlayan kendi ağzı ile açıkladı.Daha önce Kürşat Tüzmen de demişti.Biz de bekledik 33 bin kişilik stadyum yapılıyor diye.Gele gele geldi 25 bin kişilik stad.siz de diyorsunuz ki : "Her yerden petrol mu fışkırıyor,sizin istediğiniz yatırımları yapalım"Biz atmasyon yapılmasın istiyoruz.25 bin ise 25 bin olsun.Mersin Büyükşehir sıralamasında 10.Büyükşehir ama yapılanlar nerede?
Madde 6:Üniversite hastanesi,Bölge hastanesi,otogar v.s.ortada yok.Sormayalım mı? Eleştirmeyelim mi?
Sonsöz:Mersin için gerekiyorsa Uganda'ya da giderim.Merak etmeyin.
Saygılarımla.


Emre hazar
2 yıl önce - Çrş 25 Tem 2012, 13:57

Alıntı:
Ayrıca mum dibine ışık vermez misali Karayolları 5.Bölge Müdürlüğü Mersin'in haricinde diğer illere (Adana,K.Maraş ve G.antep gibi) yatırımlarına devam ediyor.Mersin'e bir şey yok!


Gürsel Bey gibi bende Karayolları 5.Bölge Müdürlüğü'ne sinir oluyorum.


berkaysezer
2 yıl önce - Çrş 25 Tem 2012, 22:17

Atlan bey çok afedersiniz de Mersin de mi yaşıyorsunuz yada yılın kaç ayı buradasınız öncelikle ben bunu sormak isterim.2.olarak da bakınız Mersin de girmediğim sokak mahalle yer yoktur ne yazık ki bu şehir avrupa da olsa bu şekilde olmaz hadi onu geçtim aklı başında ufku geniş bir yönetici olsa yine böyle olmaz. . .Petrol yok evet ama tarım var turizm var sanayi var liman var. . .İnsanlar denizin ortasından yol geçirmekte fakat bizim yöneticilerimiz liman öündeki yol devamlı çökme yapıyor diye asfalt yada yenileme yapmamakta. . .Otogar deseniz 61 yaşındaki babam da aynı otogarı kullandı senelerce 25 yaşında ki ben de aynı otogarı kullanıyorum senelerdir. . .Mersinin bir girişi var dillere destan anlatmama gerek yok. . .Belediye 3.çevreyoluna çıkan yollardan birini onardı fakat kadere bakınız ki kıyısından ucundan fiberciler geldi deldi kazdı gitti hadi onu geçtim ihale verdiğiniz firma orta refüje kadar yağmur suyu drenaj borusu bırakıyor fakat öbür şerite refüjün öbür tarafına vermiyor beni alakadar etmez diyor ne oluyor peki biliyor musunuz yeni yapılan refüj çalışması kaldırım taşları bozuluyor kazılıyor o şekilde yapılıyor. . .Bakın işte bunlar yukarı da hocamın anlattıklarının daha basitleri. . .Bizler yapılan hizmetlere köstek olan insanlar değiliz sadece hizmetlerin daha akıllıca yapılmasını ve kullanılmasını isteyen bu şehiri gönülden seven insanlarız. . .Bence mersin de de bunun yapılması uygulanması gerekir. . .

Tuna T.
2 yıl önce - Çrş 25 Tem 2012, 22:33

Alıntı:
Arkadaşlar şimdi hiç kendi kendimizi avutmayalım, zaten eğer 30-35bin yapsalardı baştan yaparlardı hem de Akdeniz Oyunları için yapılan bir stadyum bu, yapılsa zaten 30-35bin kapasite yaparlardı.

yanlışınız var..

Manchester City Stadyumu 2002 de Commonwealth Oyunları için yapıldı misal



Pistlen beraber aynı şu an Mersinin yeni Stadı Akdenizler Oyunları için yapıldığı gibi..
fakat ardından Manchester Stadı Inönü gibi derinleşdirildi




(+)

http://de.wikipedia.org/wiki/City_of_Manchester_Stadium
Mersin stadı niye aynı Uygulamayı görmesinki ?


Hakan Sungur
2 yıl önce - Prş 26 Tem 2012, 00:01

Sevgili Tuna, Mersin'in stat projesinde pist yok. Yani bahsettiğin şekilde büyütülmesine imkan da yok. Ayrıca, stadın kale arkası ve maraton tribünleri eşit basamak sayısında yapılıyor ve bunların tümü çatı ile kapatılıyorsa; stadı büyütme gibi bir düşünce yoktur bana göre. EURO Şampiyonası için devletin aday şehirleri belli, diğer şehirlerin adaylıkta "hani bana" demesinin önüne geçmek için de stat kapasitelerini 30 binin altında tutuyorlar.

Tuna T.
2 yıl önce - Prş 26 Tem 2012, 00:24

Teşekkürler Hakan bey, ozaman benim yanlışım var..

osman14531983
2 yıl önce - Prş 26 Tem 2012, 00:32

tuna arkadaşımıza katılıyorum yani neden olmasınki ne güzel 2013 ü almışız daha neyin tartışması bu yok 2017 yi alsaydık falan sonuçta mersin çıkar saglayacak


cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
Ana Sayfa -> HABERLER ve SOHBET