Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 9
ozgur_clm
8 ay önce - Cum 07 Hzr 2019, 22:35

Alıntı:

Tek çözüm 2007-2009 ve conecto verilmeli oda pik saat lerde oluyor
Aynen öyle.408 hattına belediye yetkilileri birlik mah.yönünde binmesi lazım başka türlü sorun çözülmez.

ozgur_clm
8 ay önce - Pts 17 Hzr 2019, 11:37

408 hattına bugün itibariyle mercedes cornecto araçlar geçmiş.





ysuf2011

8 ay önce - Pts 17 Hzr 2019, 13:17

481 ede man körüklü verilmiştir

Malp06
8 ay önce - Pts 17 Hzr 2019, 21:13

Demekki 408 ve 481 araçları yer değiştirdi

Hüseyin BARDAKCI
8 ay önce - Pts 17 Hzr 2019, 21:33

aynen öyle 12-428 dışında şuan hepsi 12-13 man filo kodları
12-407
12-413
13-403
13-432



ersincopur
8 ay önce - Prş 20 Hzr 2019, 16:31

454 hattında, Örnek güzergahından dolayı körüklü çalışmaması ciddi sıkıntı yaratıyor. En azından pik saatlerde körüklü araç çalışması hem Öveçler yönünde hem de Kızılay yönünde ciddi rahatlama sağlatacak.

ysuf2011

8 ay önce - Prş 20 Hzr 2019, 16:40

454 ün güzergahında dar güzergah var sa o yüzden körüklü verilemiyor olabilir

Tunç D.

8 ay önce - Prş 20 Hzr 2019, 16:56

Alıntı:
454 ün güzergahında dar güzergah var sa o yüzden körüklü verilemiyor olabilir


454’ün güzergahını baştan sona ezbere biliyorum. Örnek ayağı güzergahındaki Şehit Kaya Aldoğan Cad. solo araçlar için bile ziyadesiyle uygunsuz, Atıfbey’den Dışkapı yönüne inerken gidiş-gelişli kullanılan %12-13’lük bir eğim bulunuyor.
Bununla beraber Altındağ Polis Karakolu’nun orası iki binek aracın zoraki geçebileceği kadar dar bir yer, karşılaşan iki otobüs olursa genellikle birbirlerini kenarda bekleyip öyle geçiyor.

Zamanında EGO’ya sırf bu sebeple 454’ün güzergahının Dışkapı’ya alınıp mevzubahis bölgeden Kızılay’da sonlanacak bir hat açılmasıyla ilgili detaylı bir rapor sunmuştum, ancak o dönem kabul edilmemişti.
454’ün güzergahını burası oldukça kısaltıyor, ancak buradan kazandığı zamanı günün çoğu vakti Anafartalar’da trafiğe takılarak kaybediyor, üstüne üstlük bu bölgeden fazla inip binen de yok.


ersincopur
8 ay önce - Prş 20 Hzr 2019, 17:05

Eğer Şht. Kaya Aldoğan Caddesi'nde yeterli yolcu yoğunluğu yoksa 452 hattını oradan geçirip, 454 hattını Dışkapı'dan devam ettirmek de çözüm olabilir.

Tunç D.

8 ay önce - Prş 20 Hzr 2019, 18:09

Alıntı:
Eğer Şht. Kaya Aldoğan Caddesi'nde yeterli yolcu yoğunluğu yoksa 452 hattını oradan geçirip, 454 hattını Dışkapı'dan devam ettirmek de çözüm olabilir.


Bu da bir seçenek, yalnız böyle yapıldığı takdirde 452 hattını tüm güne yaymak gerekecektir.

2003 senesinde Şehit Kaya Aldoğan Caddesi’nden aşağı inen 91-301 nolu körüklü Ikarus’un freni patlamıştı, araç önüne çıkan bir ticari taksiyi biçmiş, yolun sonundaki evlere girmekten bir ağaç sayesinde kılpayı kurtulmuştu.
Üstelik aracın ağzına kadar dolu olmasından dolayı araç içinde çok sayıda yaralı vardı.
Yıllar sonra körüklü Mercedes’ler gelince buradan tekrar körüklü çalışmaya başlamış, ancak az önce bahsettiğim türden bir öneri sunup bu kazayı hatırlatınca bu hattan körüklüleri çekmekten başka bir şey yapmamışlardı.



sayfa 9
« önceki   123 ... 891011   sonraki »
ANA SAYFA -> ANKARA - Haberler ve Sohbet