Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Cum 21 Arl 2007, 02:02

Alıntı:
Yollayın ETOX'u yapan Kocaeli Küçük Sanai'ye halldelim.

Eh iyi... Tanesine 2 küsur trilyon bayılınılan otobüslere, Sanayi'de bir de pasta-cilâ çeksinler. Rotu hafif sağa çekenlerin de ayarı yapılıp İstanbul'a geri gönderilsin. Hatta Sanayi'nin cevval ve de atakan yeniyetme çırakları, bunları geri yollamadan evvel, Sanayi'nin arasokaklarında manitalarına hava atmak için ikişer de tur atsınlar Phileas'larla...

Akın KURTOĞLU


tolginho

14 yıl önce - Cum 21 Arl 2007, 08:45

Gerçi geceleri ters yönden çalışmasında sorun olmaz. Çünkü belli bir saatten sonra Phileaslar zaten depolara çekilmiş olurlar. Hatta son seferden sonra belli bir süre çalışmaz otobüsler, hat iyice boşalır. Diğerleri öyle devreye girer.

Ancak her 30 dk ya da saatbaşı bir çalışacak metrobüslerin tatmin edici bir yolcu kapasitesine ulaşabileceğini düşünüyorum.

Hele metrobüs mecidiyeköy'e gelip metro ve gecenin daha ilerleyen saatlerinde taksim-m.köy arası çalışabilecek herhangi bir otobüs ile bağlanırsa seferler düzenli şekilde yaşayabilir.

Tolga KAPROL


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Pts 24 Arl 2007, 05:37

Gece nöbetindeki her otobüste en az 2 güvenlik görevlisi olmalı. Yol E-5, etrafı bazı noktalarda çok seyrek... Sabaha kadar çalışması istenen böyle bir hatta, muhakkak güvenliğin üst seviyede sağlanması gerekir.

Akın KURTOĞLU


Semih Yaşar

14 yıl önce - Pts 24 Arl 2007, 11:00
Gece çalışacak otobüsler


Alıntı:
Gece nöbetindeki her otobüste en az 2 güvenlik görevlisi olmalı. Yol E-5, etrafı bazı noktalarda çok seyrek... Sabaha kadar çalışması istenen böyle bir hatta, muhakkak güvenliğin üst seviyede sağlanması gerekir.


Aynı zamanda bu güvenlik görevlileri silahlı da olmalı, 8-9 kişilik yüzü maskeli teröristler
otobüse molotof kokteyli atmaya kalkarlarsa güvenlik görevlileri yeteri kadar caydırıcı olmalı.


Burç

14 yıl önce - Pts 24 Arl 2007, 11:17

İETT'nin görevi ulaşımı sağlamak, emniyet teşkilatı da halkın güvenliğini sağlayacak tabii ki.
Gece çıkma yasağı koyalım o zaman, herkes güvende olsun?



Semih Yaşar

14 yıl önce - Pts 24 Arl 2007, 11:33
güvenlik


Alıntı:
İETT'nin görevi ulaşımı sağlamak


Tamam, o zaman gece çalışan otobüslerde 2 tane otomatik silahlı polis de devriye
görevine çıksın, hem böylece polis arabası ile benzin de yakmamış olurlar, sadece Metrobüs
değil bütün gece otobüs hatlarında polisler devriye görevi yapabilir. Nasıl çözüm ama,
polis güvenliği sağlıyor, İ.E.T.T de ulaşımı sağlıyor, vatandaş memnun.


İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Pts 24 Arl 2007, 18:01
GECE SEFERLERİ


Sadece araçlarda değil,istasyonlarda ,buralara ulaşmak için kullanılan alt ve üstgeçitler ile yakın çevresinde polis ve güvenlik vazifelileri devriye gezmeli ,aydınlatma buralarda iyi olmalı ve kameralar ilede gözetlenmeliki hem vatandaş hem çalışanlar kendini güvende hissetsin.Ayrıca istasyon ve çevresinde faaliyet olmalı(seyyar satıcılar,o saate iş yapacak dükkanlar v.s)Çünkü o zaman belli bir kalabalık muhakkak olacak buda,suç işlemeye meyilli insanların burada barınmasını zorlaştıracaktır.
Evet metrobüste belli zaman dilimlerinde gece seferi olmalı,ama bence o hat yerine bir arkadaşın dediği gibi solo otobüsle metrobüsün güzergahından işleyecek bir otobüs banada daha mantıklı ve işletmecilik açısından ekonomik geliyor.

Yada duraklardaki güvenlik hususunu gözönüne alırsak solo bir otobüs,metrobüs yolundan bu işi yapabilir.


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Pts 24 Arl 2007, 23:53

"Metrobüs" hatlarında ilk ve son kalkış saatleri:

Metrobüs Avcılar Kalkışları Metrobüs Cevizlibağ Kalkışları
[34G] Metrobüs Avcılar İlk Kalkış: 06:00 [34G] Metrobüs Cevizlibağ İlk Kalkış: 06:10
[34G] Metrobüs Avcılar Son Kalkış: 00:30 [34G] Metrobüs Cevizlibağ Son Kalkış: 00:50
[34G-1] Metrobüs Cennet Mh.İlk Kalkış: 06:30 [34G-1] Metrobüs Cevizlibağ İlk Kalkış: 06:00
[34G-1] Metrobüs Cennet Mh.Son Kalkış: 01:00 [34G-1] Metrobüs Cevizlibağ Son Kalkış: 00:30

Akın KURTOĞLU


economist
14 yıl önce - Çrş 02 Nis 2008, 01:18
Metrobus Gece Seferleri


Merhaba Arkadaşlar;

Bildiğiniz gibi İETT bazı hatlarda gece seferleri uygulamakta ve bu birçok olumlu tepkiyle karşılanmıştı.Metrobus takdir ettiğiniz üzere İETT nin en önemli hatlarından biri olmuş durumda ve yolcu potansiyeli oldukça fazla.Hepimizin zaman zaman acil işleri olabiliyor ve bu aksı kullanıyoruz.
Eskiden minibüsler geceleri de E-5 üzerinde çalışıyorlardı ama artık kaldırıldılar.Bu yüzden gece belirli bir saatten sonra artık toplu taşıma aracı çalışmıyor.
İETT sabaha kadar en azından saat başlarında Avcılar ve Cevizlibağdan karşılıklı sefer yapsa sizce de faydalı bir öneri olmaz mı? İstenirse çift bilet bile yapılabilir ama en azından önemli bir ihtiyaç karşılanabilir.Bu iş için sadece iki araç yeterli olacaktır.Sizin bu konudaki fikirleriniz nedir?


erdem_tezcan
14 yıl önce - Çrş 02 Nis 2008, 01:26

Kesinlikle katılıyorum. Minibüsler kalkınca gece biryere gitmek imkansıza döndü.



sayfa 3
ANA SAYFA -> ULAŞIM