Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 4
Saro Silelyan

9 yıl önce - Cmt 24 Ekm 2009, 01:05

yazdıklarınıza tamamen katılıyorum...metrobüslerle uğraşacaklarına eldeki imkanları kamu yararına kullanmalılar...kimse mecbur değil motora binmeye...

İSMAİL ÇELİK

9 yıl önce - Cmt 24 Ekm 2009, 21:00

Alıntı:
metrobüslerle uğraşacaklarına eldeki imkanları kamu yararına kullanmalılar...kimse mecbur değil motora binmeye...


Metrobüs kamu yaraına değilmi?Ezbere konuşmayın lütfen .


Saro Silelyan

9 yıl önce - Cmt 24 Ekm 2009, 22:01

metrobüs de elbette kamu yararına fakat öncelikle var olan araçları maksimum kullanılır hale getirmek gerekir,ezbere konuşmak ne alaka anlamış değilim...mesela ido iş çıkış ve işe gidiş saatlerinde bakırköy-yeşilköye vapur seferi koysa reklamını da güzel yapsa bence tutulur.Bildiğim kadarıyla deniz otobüsü seferi var fakat nekadar biliniyor halk tarafından ondan şüpheliyim.Sen git tüm deniz araçlarını iskelelerde beklet yada 20 dklık seferlerde çürüt sonrada metrobüs hattı yaparak ulaşım sorununu çözdüğünü iddaa et...metrobüs de olacak tabiiki ama herşey bir bütün olarak işler duruma gelmeli...mesela bir ara yazın adalardan sirkeciye gelen son vapurdan çıktığımızda tramvaya binip kabataşa geçiyorduk fakat orada gördüğümüz bizi şok ediyordu füniküler istasyonu kapalıydı! yazın saat 00:00 olmasına rağmen...istanbulun göbeğine çıkan kabataş-taksim füniküler hattı son vapur seferi ve tramvay seferiyle bağlantılı değilse bu nasıl iştir...bırakın vapur seferlerini onda bile gece saatinde yolcu sayısı az diye 12de kapanıyor dediklerini duymuşumdur...



Süha
9 yıl önce - Cmt 24 Ekm 2009, 22:19

Marmara’da deniz ulaşımı canlanması için tüm hatlar yada bazı yoğun hatlarda sefer sıklıklarını artırmak gerekir bana göre. Özellikle Çınarcık için yapsalar güzel olur yazın.

bendeniz347
9 yıl önce - Pzr 25 Ekm 2009, 12:22

Bence bostancı adalar vapur seferleri,10-20-30 dk aralıklarla olsa yoğunluğa göre ada turizmi canlanır,saatte bir 2 saatte bir 3 saatte bir işleyen vapurlar yüzünden canlanamıyor.



turgutakbaş
9 yıl önce - Pzr 25 Ekm 2009, 14:17

valla bir tek şikayetçi ben sanıyordum kendimi ama benim gibi idodan oldukça şikayetçi bir sürü arkadaş gördüm ... insanlar genellikle bilinçsiz ama konuyu açtığınız zaman gayette farkına varılıyor ...

bakınız ben gene klasik dün gece taksimden eve geliyorum göztepeye ... saat 3te 112 kalktı binecek yer bulamadım (öhoları en kötü hatlara veriyorlar diyen arkadaşa ithaf ediyorum) saat başı kalkıyor ve yetersiz ... neden yetersiz hemen yanı başında benimde bindiğim üzere dolmuşlar çalışıyor ve dakikada 3-4 dolmuş duraktan çıkıyor dolarak ...

minimum 3 dersek her saat sırf dolmuşla ziverbey ve sahilden anadolu yakasına giden insan sayısı (dolmuşlar 7 kişilik dersek bazıları 8de alıyor minimumda hesaplıyorum) 1260 kişi çıkıyor ...

daha bu rakama kadıköy dolmuşlarını katmadım ... onlar daha az sefer yapıyor yukarıdakilere göre ...


peki bu 1260 kişi bir vapur doldurmaz mı ?

her saat başı sabaha kadar vapur işletilirse zarar mı edilir ?

bu kişiler kadıköye indiği zaman esas 17 ve 4 numaralar çalıştırılarak (vapura endeksli saat başı ya da 30 dakikada bir) insanlar evlerine taşınamaz mı ?

burada dolmuşçularda ekmek yesin anlayışı mı güdülüyor ?


malesef idonun yeni hatlar açmak haricinde kendine hayrı yok ... canlandırmayı bırakın eski şekilde çalışsın bana yeter valla ...

eskiden karaköy gece kalkışları kışın 12 yazın 1 olan şirket bunu 11 ve 12ye çekti ... hatta geçen günlerde yaşadım canı istediği zaman (göya olan) fırtınayı bahaneyi edip çalışmamazlık ediyorlar ...


İSMAİL ÇELİK

9 yıl önce - Pts 26 Ekm 2009, 12:58

Alıntı:
mesela ido iş çıkış ve işe gidiş saatlerinde bakırköy-yeşilköye vapur seferi koysa reklamını da güzel yapsa bence tutulur


Temelde doğru bir düşünce şimdi bir soru size?Bahsettiğiniziki aradamı çok yolcu olur yoksa Sefaköy-Merter arasımı?Aktarma yapacaklarıda düşünerek cevap verin?



Saro Silelyan

9 yıl önce - Pts 26 Ekm 2009, 14:01

ben ikiside önemlidir diyorum dikkat ederseniz,metrobüs gereksizdir demiyorum ama var olan birşeyi tam kapasiteyle kullanmazken,metrobüs hatları yaptık ulaşım sorununu çözdük denmesi yanlış,yoksa elbette ki vapurla gidilemeyecek yada metrobüsle gidildiğinde yolcu açısından daha rahat olacak bölgeler var.Fakat sahilde her hangi bir yere gidilmek istendiğinde o trafik çekilmemelidir,bilinmelidir ki şu saatte şurdan bir vapura binersem 2 dk sonra ordayım ama herşey kar açısından düşünülüyor,insanların rahatı değil...en basiti istanbul büyükşehir belediyesi bir metro,bir tramvay,bir füniküler hattı yapmış ve yazın kabataşa iş çıkışlarında bu araçları kullanarak çok rahat bir şekilde gidildiği biliniyor.Peki ido ne yapıyor?dış hat seferlerini yenikapı terminaline koyuyor...elbetteki feribot seferleri kabataşa alınamaz fakat en azından deniz otobüsü seferleri kabataştan kalkmalı.birkaç hafta önce osmanbeyden şişhaneye metroyla birkaç dakikada giderken şişhaneden yenikapıya taksiyle 1 saatte gidemedim ve feribota aksaraydan koşarak son anda yetişebildim.Niye böyle bir rahat varken insanlar eziyet çekmeye mecbur bırakılıyor,metro yenikapıya geldiği zaman tamam derim ozaman yenikapıda olsun tabi dış hatlar.Yapılan şeyler gerektiği kadar kullanılmıyor derdim bu...

umutberk
8 yıl önce - Çrş 03 Ağu 2011, 16:14

Yenikapı - Bandırma yolculuğu ne kadar sürmekte bilgisi olan var mı? Yenikapı'dan 14:00 feribotuna binsem Bandırma'dan hareket eden 15:55 trenine yetişebilir miyim?

Süha
8 yıl önce - Çrş 03 Ağu 2011, 16:21

Sefer süresi yaklaşık 2 saat. Yetişmeniz çok zor.



sayfa 4
ANA SAYFA -> ULAŞIM