Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Canas
14 yıl önce - Sal 11 Arl 2007, 18:11

Alıntı:
Metrobüs özel olarak Avcılar'a yapılmış bir hizmet değildir. İstanbul'un tamamına yapılan ulaşım hizmetlerinin bir parçasıdır. Eğer Küçükçekmece'de U dönüşü sağlanabilmiş olsaydı son durak Küçükçekmece'de kalacaktı. Orada müsait yer bulunamayınca hat mecburen Avcılar'a kadar uzatıldı. Veya iş fazla uzamasaydı Beylikdüzü'ne kadar da uzatılabilirdi.


Maalesef bu dogru degil. Avcilar, Metrobus projesi ile ilgili tartismalar basladigindan beri, proje kapsaminda. Bu konuyla ilgili « Metrobus Geliyor » basligina bakabilirsiniz. Onun icin « Kucukcemece’de kopru yapamadilar; o yuzden Metrobus, Avcilar’a kadar geldi. » demek, dogruyu yansitmiyor.


Murat Caner
14 yıl önce - Sal 11 Arl 2007, 18:35

Ukalalık olarak algılamayın ama ben olsam metrobüs-tramvay-Eminönü Kadıköy denizyolu üçlemesini denerdim. Gemide sabah çayı ve eşinizin yaptığı kahvaltıyı yeme şansınız da olur. 1,5 saatten daha kısa süreceğine de eminim. 3-4 YTL tutacaktır.

Metrobüse taksi ya da minibüsle ulaşmak mümkündür sanırım.

Ben deniz binitini kullanıyorum. İşime 1.5 km yol yürüyerek gidiyorum. Bazı arkadaşlarım arabaları ile iskeleye geliyorlar. Araçlarını iskelede bırakıp deniz binitine biniyorlar.

Arada sırada körfezi vapurla geçiyorum. Vapurda gemi personeli ve geminin müdavimleri ile kahvaltı ediyoruz, muhabbet ediyoruz. Sonra balık istifi ada treni ile İzmit'e gidiyorum. kalan 2 km yolu yürüyorum.


hasan köse
14 yıl önce - Sal 11 Arl 2007, 18:56

Alıntı:
Maalesef bu dogru degil. Avcilar, Metrobus projesi ile ilgili tartismalar basladigindan beri, proje kapsaminda. Bu konuyla ilgili « Metrobus Geliyor » basligina bakabilirsiniz. Onun icin « Kucukcemece’de kopru yapamadilar; o yuzden Metrobus, Avcilar’a kadar geldi. » demek, dogruyu yansitmiyor.


Dediğiniz doğru, Avcılar eskiden beri proje içinde vardı. Ama bir farkla, 4-5 etap olarak planlanan projenin sonuncu etaplarından biri idi. Beylikdüzü tamamen iptal oldu, Küçükçekmece yüzünden Avcılar etabı öne alındı.

Metrobüsü kullanabilenlere imrenerek bakıyorum


kemal55tr
14 yıl önce - Sal 11 Arl 2007, 21:42

Alıntı:
Maalesef bu dogru degil.

Doğru olmayan ne var? İşin başında proje Beylikdüzü'nde sonlanacak diye ilan edilmemiş miydi? Böyle olmasına rağmen uygun görülen bir yerde rastgele proje sonlandırılmadı mı? Son durak Avcılar olacak ise hattı Avcılar'ın hemen dışında, aktarma için terminal ve çevreden gelen özel araçlara otopark yapmaya çok daha müsait bir yerde, örneğin Haramidere civarında sonlandırmak daha uygun olmaz mıydı?

Hiç merak etmeyin Beylikdüzü'ne haksızlık ettikleri gibi Küçükçekmece'de U dönüşü için uygun bir yer bulabilselerdi aynı şekilde Avcılar'ı da gayet güzel harcayıverirlerdi. Çünkü Metrobüs çalışmalarında yapılan işlerin çoğunluğu rastgele, planlanmadan, tasarlanmadan yapıldı. Hala da sonlanmamış ve ne şekilde sonlanacağı, neden bir an önce bitirilmediği belli olmayan detay işler duruyor.
Metrobüs projesi muhakkak ki İstanbul trafiğinin bu tarafına çok şey kazandırdı. Yapanlardan Allah razı olsun diyelim. Ama sistemin çok daha verimli çalışıp daha iyi hizmet vermesini engelleyen bariz hataları da görmezden gelmeyelim. Şu anda Metrobüsün sonlandırıldığı yer kesinlikle sondurak, terminal, garaj, bakım merkezi olmaya müsait bir yer değil.
Metrobüsün düzenli olarak çalışmaya başlamasına rağmen yanyolda eskisinden daha çok trafik sıkışıklığı oluyor. Bunun nedeni metrobüsün sondurak yerinin yanlış tasarlanmış olmasıdır.

Metrobüs projesinden taze bir yap-boz örneği vereyim. Biraz önce bir metrobüs durağı üst geçidinden geçtim. Daha yeni yapılmış olan geçidin kenarlarındaki kare demir parmaklıklar, yerine yuvarlak demir parmaklık konmak için kaynakla kesilip kenara atılıyordu. Üstelik görüldüğü kadarıyla kare demir parçalar daha sağlam ve dayanıklı gibi duruyor. Milletin parası işte böyle çarçur edilir. Birilerine aynı işten böyle tekrar tekrar para kazandırılır.


OSMAN TUNCA
14 yıl önce - Sal 11 Arl 2007, 22:13

Alıntı:
söz etmezler çünkü avcılar belediyesinin işi ulaşım değil. siz zeytinburnu, küçükçekmece ya da bahçelievler belediyesinden metrobüsle ilgili bir haber duydunuz mu bugüne kadar. duyamazsınız çünkü onların işi bu değil
.
Nedense Kadıköy Belediyesinin yayınladığı Kadıköy Gazetesi adeta chp'nin yayın organı ve her sayısında Büyükşehir Belediyesini eleştirecek bir şeyler buluyorlar Kadıköyde sokoak köpekleri bolca Maaşaallah hatta bir keresinde beni kovaladılar ama onlar chp'li olduklarında iktidarı eleştirmekten başka birşey yepmıyorlar.


Tankut Tan
14 yıl önce - Sal 11 Arl 2007, 22:15

Alıntı:
Falanca parti kazanınca daha fazla hizmet geleceğine inanıyorsan, o partiye ver oyunu.
Futbol takımı değil ki bu. Hizmet getirene oy verilir.

Avcılar'ın bugünlerine gelmesini sağlayan belediye başkanı ANAVATAN partiliydi. İBB ise başka partideydi o zaman da. Aynı şekilde Bahçelievler için çok şey yapan Saffet Bulut da ANAVATANlıydı. Neden kazanamadı? Bahçelievler Yayla semti ve kaldırımları geçen sene çamurdan geçilmiyordu. Acaba düzelme oldu mu? Bu arada hatırlatayım ilçe belediyesi İBB ile aynı partiden.


Burç
14 yıl önce - Sal 11 Arl 2007, 22:19

Basit bir soruya gerçek cevabı vermek gafleti ile istemeyerek başlattığım bu siyasi tartışmayı,
ulaşım başlığına uygun olmadığı için kilitleyelim.



sayfa 3
ANA SAYFA -> ULAŞIM