Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
Edirne'nin Havaalanı İhtiyacı
« önceki   1234 ... 192021   sonraki »

ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
sayfa 3
Akın Kurtoğlu

10 yıl önce - Pts 31 Arl 2007, 02:36

Pekiyi, yurtdışına uçan THY seferlerinin içinden biri (veya birkaçı) Edirne üzerinden geçerken buraya da uğrayamaz mı? Böylece, hem bu hat için ekstra bir uçak ayrılmasına gerek kalmaz, hem de bu sayede hattın talep edilirliği ölçülür.

Akın KURTOĞLU


mrtctn_
10 yıl önce - Pts 31 Arl 2007, 03:20

Evet akın bey dediğiniz gibi olabilir ama pek fazla yolcu olacagını sanmıyorum çünkü..ucakların rötar sorunu olmakta ve insanların saatlerce bekleyeceğini sanmıyorum.. Zaten yapmayı düşünseler bile edirnede düzgün bir havaalanı yok.. BAyağı masraflı bir iş olur sanıyorum.. Başka bir problemde edirnenin nufusu bir havaalanını kaldıracak kadar fazla değil.. belki ileriki zamanlarda olabilir..

FıratKaradağ

10 yıl önce - Sal 01 Oca 2008, 14:43

Alıntı:
Volkan turizm ve radar vard ve artık ulusoyda istanbuldan edırneye seferler duzenlemekte


Ulusoy eski starliner otobüslerini Eskişehir'e satamadı şimdi bide Edirne'ye satmaya çalışacak. Gerçekten büyük yönetim başarıları. Edirneliler uçak isterken uçak gibi otobüs geldi.



Mehmet Tecirli
10 yıl önce - Sal 01 Oca 2008, 15:17

Edirne-İstanbul arasında uçakların verimli olacağını bende sanmıyorm. Uçağa, in bin 3 saat, bu süreyi fazlasıyla karayolu karşılıyor zaten. Özel aracınızla bu mesafe 1.5 saat,otobüsle2.5 saat. Özel aracınızın yakacağı benzin uçak bedelinden daha az. Edirne-İstanbul yaklaşık 220 km. Üstelik zahmetsiz şekilde gideceğiniz yere gideceksiniz.

Edirne'den Ankara'ya İzmir'e sefer olsa yeterli yolcu bulmak kaydıyla yerinde olurdu. Mevcut nüfus bu potensiyeli karşlılamıyor. Deneme ucuşu dahi yersiz bence. Yıllardır denenen ,Edirne'nin nerdeyse 10 katı olan Bursa'da dahi İstanbul'a yakınlığından dolayı uçak seferleri başarılı olamadı. THY yönetimini rasyonel davranmaya davet ediyrum.

Bir vergi mükellefi olarak bizden alınan vergilerin yerinde kullanılmasını,deneme sınama yoluyla çarcur edilmemesini hükümet organlarından talep ediyorum.


Tunahan YILDIZKAYA
10 yıl önce - Pzr 04 May 2008, 12:56

Alıntı:

otobüsle 2.5 saat sürüyor en fazla. otogara ulaşmak ise gayet kolay. ama uçağa binmek için havaalanına 1-2 saat önceden gelmeniz gerekecek ve hiç zaman avantajınız kalmayacak. boş gidip gelen uçak da cabası.
ama ankara izmir gibi şehirlere düzenli seferle konabilir edirneden

Aynen katılıyorum size İstanbul'a gitmek için o işlemlerle falan uğraşana kadar otobüs atlayıp aynı sürede varır.Zannedersem Edirne'deki atıl durumdaki havaalanı veya inşaatı Demirhanlı köyü yakınlarında.Orada bir yol sapağının başında Edirne Demirhanlı Havaalanı inşşatı tabelası yıllardır duruyor.


arzu can
10 yıl önce - Pts 30 Hzr 2008, 20:23

Edirne den istanbul yerine Ankara İzmir Trabzon Antalya gibi uzak şehirlere uçak seferleri yapılsa daha iyi olur çünlü Edirneden İstanbul zaten Karayolu ile 2.5 saat sürüyor bence gereksiz.



Orhan Kınık

10 yıl önce - Pts 30 Hzr 2008, 20:42

Bizde bir laf vardır ''attığın taş ürküttüğün kurbağaya değmelidir'' diye. Havalimanında bekleyene kadar Edirne'ye özel aracınızla çok rahat uılaşırsınız. Hem daha ucuza gelir hem daha kısa sürede Edirne'ye ulaşırsınız. Ortalama 130 km hızla 1.5 saatta Edirne'desiniz.

Akın Kurtoğlu

10 yıl önce - Cmt 12 Tem 2008, 15:40

Pekiyi, "Edirne-Bursa => muhtelif istikametler" şeklindebir çözüm denenemez mi? Böylece hem parkur artar, hem de aynı sefer daha çok yolcu talebine cevap verir. Yani, ikincil büyükşehir uğraklı, ortak seferler... Meselâ; "Edirne-Bursa-İzmir" gibi...

Akın KURTOĞLU


Emre83
10 yıl önce - Cum 01 Ağu 2008, 09:49

Karayoluyla 2-3 saat sürecek mesafelere uçuş düzenlenebilmesinin bence bir yolu var.

1- THY ya da diğer bir firma turboprop (yani pervanesi olan) uçaklardan bir bölgesel filo kuracak;
2- Bu seferler ya Sabiha Gökçen çıkışlı olacak ya da Atatürk Havalimanı'nda bölgesel uçuşlara ayrılmış özel bir terminal bulunacak. Bu terminal mümkün olduğunca pratik ve hızlı çalışma esasına dayanacak; bu sayede uçağa binme ya da uçaktan inme işlemleri süresinde geçen vakit minimize edilecek.
3- Bu seferleri yapan uçakların, Sivil Havacılık otoritesi ile yapılan ortak bir çalışmadan sonra kalkış-yaklaşma amaçlı hususi prosedürleri olabilir (firmaya özel SID-STAR uygulaması) ve bu sayede diğer ana trafikten daha efektif şekilde ayrılmaları sağlanabilir.

Özellikle ilk iki madde yerine getirilemediği sürece kaybedilen vakit yüzünden uçak cazip olmayacaktır. Üçüncü madde ise daha çok bir detay.

Ek olarak, bilet fiyatına havalimanına ulaşımda kullanılacak olan IETT otobüslerinin bedeli de eklenip, (daha doğru ticari ifade ile ) IETT ile anlaşılıp, mesela "THY Bölgesel" ile uçacak olanlara ücretsiz ulaşım imkanı sağlansa bu da cazibiyeti artıran bir çözüm olur.

Ancak bu projenin işlerliği şu an için de olası görünmüyor, öncelikle yeni terminal binası pek mümkün değil gibi, onu geçtim, halkımızın turboprop uçaklara bakışında da önyargı olduğunu düşünüyorum.

Havalimanlarına ulaşımın kent içi ulaşıma gayet iyi entegre edilmiş olup olmaması da mühim bir faktör ayrıca.


K Avril
10 yıl önce - Cum 01 Ağu 2008, 10:12

Bence de gerek yok. Edirne-Istanbul arasinda otoyol olmasi ulasimi hizlandiriyor zaten. Ulkemizde cok az bulunan otoyol agina Edirne-Istanbul hatti da dahil olduguna gore bence ucak seferleri gereksiz.



sayfa 3
cevap yaz
(üye olmadan da mesaj yazabilirsiniz)
« önceki   1234 ... 192021   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM - Marmara