Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 6
İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Cum 23 May 2008, 09:41

Yazdım gene yazıyorum,Üsküdar-Sarıgazi hattı bir kol ile Kadıköy'ede bağlanıp 2 noktayada ulaşma imkanı sunmalıdır.

Mehmet Kasım
14 yıl önce - Pts 02 Hzr 2008, 16:43

Çok zor abi. Marmaray tünelini dik kesemez. İmkansz bu istediğin şey.

İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Pts 02 Hzr 2008, 16:55

Kesişmeden gidebilirler.Zira Marmaray daha çok dere yatağından yol takibi yapacak,ama Kadıköy uzatması NuhKUYUSU Cad. altından yani daha yüksekten geçecek.

Mehmet Kasım
14 yıl önce - Pts 02 Hzr 2008, 17:14

Üsküdar-Ümraniye'den kol açılacak ise Marmaray alttan bu üstten demek zor bir konu. Hesaplama yapılması lazım. Marmaray hemen çok derine inmiyor. Belli seviyeye kadar ince ince derinleşiyor. Üsküdar'a geince Ümraniye metrosu ile aynı seviyelere iniyor.

Diyelim ki Nuh Kuyusun'dan marmarayın üstünden bir şekilde geçtin, Kadıköy-Kartal Metrosunu nasıl geçeceksin.

Velhasıl zor...


İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Pts 02 Hzr 2008, 17:30

Onun Caferağa istasyonu Ayrılıkçeşme'de Eyüp Aksoy Cad. tarafı yani.Biz Nuhkuyusu Cad. bitiminde(burada yol iki çataldır Tıbbiye ve Eyüp Aksoy Cad.)Tıbbiye tarafından Kadıköy Meydan'a gideceğiz yani çakışma yok.



Mehmet Kasım
14 yıl önce - Pts 02 Hzr 2008, 17:36

O zaman birbirine paralel ve ayrık 2 metro hattı oluşuyor. Kesişmiyor hiç. Kadıköyden kalkıp 2'ye ayrılıyor. Çember ağ metro anlayışına sığmaz.

Ayrıca bahsettiğin noktada kesişmez ise E5'te bir yerlerde mutlaka kesişecek. (Koşuyolu vs....)


İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Pts 02 Hzr 2008, 17:57

Ya ben bunu şu şekilde düşünüyorum Üsküdar-Sarıgazi yapılacak zaten buna bir ilave yaparak Selimiye-Kadıköy bağlantısıda olsun ve sistem 90 sn. bir sefer yapacak şekilde yapılırsa bir tren Üsküdar'a,bir tren Kadıköy'e sefer yapar.Çünkü Ümraniye-Dudullu hattından Üsküdar'a olduğu kadar Kadıköy'ede büyük talep var bu vesile ile aktarma yaptırmadan ve Kadıköy'e gelen otobüslerin çoğunuda Altunizade ve Çakmak'ta keserek ciddi bir rahatlama getiririz.Aynı hatta 2 metro hattı yani.3 dak. bir bu merkezin birine sefer kafi.Kaldıki Bağlarbaşı sonrası ortak hat yani Bağlarbaşı'ndan itibaren vatandaş 90 sn. bir bekleyecek sadece.

Mehmet Kasım
14 yıl önce - Pts 02 Hzr 2008, 18:01

Abi sen haklısın da İBB projeleri kopuk kopuk planladığı için ve "stratejik bakış açısıyla" makro olarak planlamadığı için olmuyor. Senin kabahatin yok bunda.

İBB en başında planlayacaktı. 4 merkezi birden ele alacaktı.

Kadıköy, Üsküdar, Ümraniye, Kartal hep beraber ele alınacaktı.

İBB ne yaptı? Kopuk kopuk...


İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Pts 02 Hzr 2008, 18:07

Aynı şeyi Kadıköy -Kartal hattındada düşünüyorum mesela.Ünalan'dan sonra ayrı bir tünelle rahatça Üsküdar'a gelebilir.Yani gene bir hatta 2 hat işletmesi.Bunlar olsa Asya yakası yarı oranda çözüldü demektir.

ELBET HEPSİ BİRANDA YAPILAMAZ,AMA YAPILACAKMIŞ GİBİ PLANLAMA OLMALIDIR.


Mehmet Kasım
14 yıl önce - Pts 02 Hzr 2008, 18:24

O yüzden hep diyoruz ya "çember metro" mantığı lazım diye.

Ümraniye-Üsküdar-Kadıköy-Bostancı-Ümraniye 3 sistem birden. Ortasına da dikey bir hat çaktın mı oldu bitti.



sayfa 6
ANA SAYFA -> ULAŞIM