Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 9
Cemoli D18
10 yıl önce - Pts 23 Oca 2012, 20:46

aylarca tek kalem yazı yazılmamış buraya sanırım ibb nin bu işi de FOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Cemoli D18
10 yıl önce - Cmt 25 Şub 2012, 17:15
2007 de açılan bu başlık


bu işin yapılabilirliği ve getirisi ibb nin hesaplamalarına mı uymadı da bu işten hiç ses seda yok? epey uzun bir hat ve yerinde bir karar olur diye düşünüyorum.
entegre olacak hatlarda yapılırsa buna göre süper olur mesela, bağcılar tramvayın kuzeye doğru uzaması gibi yüzyıl gibi bir yerde de entegre olurlar


aözcan
10 yıl önce - Cmt 25 Şub 2012, 19:13

Bu hattın kısa vadede yapılacağını artık düşünmüyorum. Yapılsa bile mutlaka milliyet gazetesi önünde kalmaz, daha batıdaki yeni konut alanlarına uzatılması gerekir.

Bu hattın milliyet gazetesi önünde sonlanmasının mantığı otoban paralelindeki Esenler ve Bağcılar yolcularını toplayarak sur içine, Aksaray'a belki de Yenikapı'ya ulaştırmaktı. Son bir yıldır bu hatta çok sayıda otobüs aş. aracı eklendi, sabah ve akşam saatlerinde yoğunluk hala devam etse de bu yeni araçlar sayesinde yolculuk kalitesi bir nebze arttı. Atışalanı'nda yapılan sadece otobüslerin kullandığı yol sayesinde de, bu hatta çalışan otobüsler artık Ensar hastanesi önünden dolaşmayıp, tamamen otoyol paralelinde gidiyor.

Bu hatta hiç olmazsa tercihli otobüs yolu gibi bişey lazım. Otobüs ile otomobil e-6'da aynı yoğun trafikte gidecekse, toplu taşımayı nasıl teşvik edeceksin ki?


Cemoli D18
10 yıl önce - Cmt 25 Şub 2012, 20:17

tercihli yol olması da bir şekilde çözümdür, en azından akmasa da damlar



sayfa 9
ANA SAYFA -> ULAŞIM