Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 6
Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Cmt 04 Nis 2009, 17:07

Yine de bu rehabilitasyon; ileride inşa edilmesi düşünülen Metrobüs yolu için bir altyapı çalışması...

Akın KURTOĞLU


Mehmet Kasım
13 yıl önce - Cmt 04 Nis 2009, 17:58

İnşaallah öyledir. Sence yapılacakmı buraya metrobüs hattı? İnanamıyorum da.

Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Pzr 05 Nis 2009, 05:48

Ne bileyim? Taksim'deki panelde ve İzmit Kartepe'deki ulaşım toplantılarında yapılan sunumlarda; bu konuda slayt gösterileri desteğiyle ısrarla ikincil omurganın inşasının çok yakın olduğunun altını çizmişlerdi.

Akın KURTOĞLU


İSMAİL ÇELİK

13 yıl önce - Pts 06 Nis 2009, 17:55

Bu hatta ısrarcıyım çünkü müthiş yolcu taşıyacak ve bazı çalışmlar ile bunu Yenikapı'yada bağlayabiliriz.

Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Sal 07 Nis 2009, 00:52

Yenikapı'ya ulaşabilmesi için Aksaray'dan (Hatta Ulubatlı'dan) itibaren kendine özel bir yeraltı tüp tüneline girmesi gerekir ki, bunun ağır yükünü de İBB'nin üstleneceğini zannetmiyorum.

Akın KURTOĞLU



İSMAİL ÇELİK

13 yıl önce - Sal 07 Nis 2009, 09:30

Yenikapı'ya Aksaray araç trafiğini yeraltına alma projesinden sonra ulaştırılmalıdır.O zaman iş kolay ve ucuz olur.

Mehmet Kasım
13 yıl önce - Sal 07 Nis 2009, 11:49

Mevcut metrobüs hattından bir çatal açsalar yeter. Anıt Mezarın oradan sağa dönüp E-6ya girde yeter. O arada üst geçitle yada alttan bir geçitle mevcut hatta girer.

Mustafa Noyan

13 yıl önce - Pzr 12 Nis 2009, 13:45

Alıntı:
Bugün Bayrampaşa LRT istasyonundan indiğimde, hızlı tramvay yolu ile TEM bağlantı yolu arasında kalan toprak kesimde, 2 şerit sığabilecek genişlikte (6-7 metre eninde) uzayıp giden bir bandın 4 dozer ve asfalt delme makinasıyla kaldırılmakta olduğunu farkettim. 20 kadar da işçi arazi üzerinde yoğun bir şekilde çalışıyorlardı. Görebildiğim kesim 500 metreden fazla idi. Ayrıca Bayrampaşa'da alttan geçen yolun üzerine de betonarme bir köprü inşa ediliyordu. Yani bu servis bandının tam üzerinden geçebilecek bir köprü...

Bu bölgedeki çalışmaları son iki gündür ayrıntılı olarak inceledim, yapılan işlerin Vatan Caddesi devamında E5 ile kesişen kavşak sonrası, bağlantı yolunun Bayrampaşa ayrımına kadar olan kısımda, daralan yolun genişletilmesi amaçlı olduğunu; yeni inşa edilen betonarme köprünün de Esenler'den Aksaray istikametine gidişte Bayrampaşa'ya çıkış verilmesi için yapılan çalışmaların bir parçası olduğunu düşünüyorum.


Mehmet Kasım
13 yıl önce - Pzr 12 Nis 2009, 14:09

Metrobüsle dolaylı olarak ilgisi var. Ama bu işe bakıpta metrobüs inşaatı başladı diyemeyiz. Ancak yol genişletiliyor. Metrobüs yapılacakken genişletilecek yol şimdiden genişletilmiş olunuyor.

En son Mehmet Kasım tarafından Pzr 12 Nis 2009, 20:49 tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi


Akın Kurtoğlu

13 yıl önce - Pzr 12 Nis 2009, 15:29

İşte benim de demeye çalıştığım o. Metrobüs projesinin uygulanabilmesi için gerekli olan genişletmeler tamamlanmadan yola kazmayı vuramazlar. Ya da E-5'de aynı anda yürütülen ikili çalışmalarda rastlanan sıkıntılar onlara ders oldu. Şimdi önce bu mecburi detayları hallediyor ve yolboyu genişliği her noktada standart hale getiriyor olabilirler mi?

Akın KURTOĞLU



sayfa 6
ANA SAYFA -> ULAŞIM