Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 5
İSMAİL ÇELİK

10 yıl önce - Sal 18 Ksm 2008, 10:42

BU söz benim değil ben birisine atıfta bulundum.

ssahin
10 yıl önce - Sal 18 Ksm 2008, 10:51

Bu güzergah üzerinde eğim sorunu olduğunu sanmıyorum. Maksimum eğim %6'dan fazla değilse neden tramvay olarak planlanmıyor? D100'e raylı sistem değil de metrobüs yapılmasının sebebi eğim sorunu değil miydi?

İSMAİL ÇELİK

10 yıl önce - Sal 18 Ksm 2008, 10:59

Maksimum eğim %6'dan fazla değilse

Raylı sistem araçları için azami meyil %4'tür.


Aksaray'dan Sağmalcılar'a kadar zaten Lrt hattı var ve ona paralel gidecek.Buraya tramvay değil Lrt veya metro olur bir defa.


İkinci olarak metrobüs ucuz olduğu ve çabuk yapıldığı için tercih ediliyor.Şimdi senin dediğini yapalım desek(keşke olsa inan)en iyimser tahminle 10 yıl sonra hizmete girer.

Dikkatinden ötürüde aferin gerçekten fazla meyil yok yolda.İşte wowcu farkı.



Murat Caner
10 yıl önce - Sal 18 Ksm 2008, 11:34

Önemli ve yapılması şart olan bir aks. Ama en kısa zamanda kalan kısmı da raylı sisteme dönüşmeli. Tıpkı metrobüs gibi.

Mehmet Kasım
10 yıl önce - Sal 18 Ksm 2008, 19:26

Otogar'daki metroyu E6 çevresinden ileri devam ettirerek Bahçeşehir'e ulaştırmaları daha iyi olur.

Otogar-Kemerpark-Atışalanı-Tekstilkent-100.Yıl-Milliyet-İSTOÇ-Masko-Bahçeşehir



Akın Kurtoğlu

10 yıl önce - Pts 30 Mar 2009, 19:41

Bugün Bayrampaşa LRT istasyonundan indiğimde, hızlı tramvay yolu ile TEM bağlantı yolu arasında kalan toprak kesimde, 2 şerit sığabilecek genişlikte (6-7 metre eninde) uzayıp giden bir bandın 4 dozer ve asfalt delme makinasıyla kaldırılmakta olduğunu farkettim. 20 kadar da işçi arazi üzerinde yoğun bir şekilde çalışıyorlardı. Görebildiğim kesim 500 metreden fazla idi. Ayrıca Bayrampaşa'da alttan geçen yolun üzerine de betonarme bir köprü inşa ediliyordu. Yani bu servis bandının tam üzerinden geçebilecek bir köprü... Acaba "Ulubatlı-Milliyet Gazetesi-İSTOÇ-Bahçeşehir" metrobüsünün ilk kazmaları mı bunlar?

Akın KURTOĞLU


İSMAİL ÇELİK

10 yıl önce - Sal 31 Mar 2009, 11:45

Alıntı:
Bugün Bayrampaşa LRT istasyonundan indiğimde, hızlı tramvay yolu ile TEM bağlantı yolu arasında kalan toprak kesimde, 2 şerit sığabilecek genişlikte (6-7 metre eninde) uzayıp giden bir bandın 4 dozer ve asfalt delme makinasıyla kaldırılmakta olduğunu farkettim. 20 kadar da işçi arazi üzerinde yoğun bir şekilde çalışıyorlardı. Görebildiğim kesim 500 metreden fazla idi. Ayrıca Bayrampaşa'da alttan geçen yolun üzerine de betonarme bir köprü inşa ediliyordu. Yani bu servis bandının tam üzerinden geçebilecek bir köprü... Acaba "Ulubatlı-Milliyet Gazetesi-İSTOÇ-Bahçeşehir" metrobüsünün ilk kazmaları mı bunlar?


Orada kanaatince yol genişletiliyor üstat.Çünkü orada Şehitlik yönünden giriş ama az ileridede Bayrampaşa çıkışı var.Yolun daralması bazı sıkıntılara sebebiyet veriyordu bunun için yol genişletiliyor bence.


Alttan geçen yol ile kastettiğin Bayrampaşa-Eyüp arasındaki çukurda kalan altgeçidin orasımı?

Ayrıca Otogar yönünden geldiğiniz halde Bayrampaşa çıkışı yoktur bu yönde ve şimdi oda yapılıyor ve mevcut Kadife Kavşağı altgeçidine çıkartacak yolu buradanda Yenidoğan Mah. tarafından stat,Sağmalcılar istasyon civarı ve altgeçidi geçip sağa,Shell'in oradan tekrar sağ yaparak Abdi İpekçi Cad. çıkışta sağlanacak.



Mehmet Kasım
10 yıl önce - Sal 31 Mar 2009, 18:34

Yol genişletme yapılıyor. Umalım ki yolu genişletirken ileride metrobüs geçeceğini de düşünerek yapmışlardır projelerini. Yoksa yap-boz olmasın. Korkarım.

Akın Kurtoğlu

10 yıl önce - Sal 31 Mar 2009, 19:20

Alıntı:
Orada kanaatince yol genişletiliyor üstat.Çünkü orada Şehitlik yönünden giriş ama az ileridede Bayrampaşa çıkışı var.Yolun daralması bazı sıkıntılara sebebiyet veriyordu bunun için yol genişletiliyor bence.

Ben, yolun her noktasında aynı genişliği yakalama gibi bir çaba şeklinde gördüm sanki... İlerideki olası bir metrobüs çalışması için şimdiden dar kısımları ferahlatıyor olabilirler...

Akın KURTOĞLU


Mehmet Kasım
10 yıl önce - Cmt 04 Nis 2009, 15:25

Hergün geçtğim bir yol orası. Günün her saatinde tıkanmaya meyilli. E5'ten gelen ve Vatan'dan gelen araçların kesiştiği ve şeritlerin yetmediği bir alan. İBB bu konuda ihale açmıştı. İhalenin adı da Vatan Caddesi-Kadife Kavşağı arası yol rehabilitasyon işi idi. Sanırım ihalesi yapılan iş bu. Yolu genişletiyorlar. Orada gayri resmi minibüs durağı var. Millet aşağıdan durağa demir merdivenle çıkıyor. Arada 2 m'lik dar alandan. Şimdi orası yok olacak. Millet gayri resmi durağa erişemeyecek. Minibüslere binemeyecek. İnşaallah metro durağının yanına cep durak yaparlar, resmi olarak.



sayfa 5
ANA SAYFA -> ULAŞIM