Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Semih Yaşar

14 yıl önce - Cum 07 Arl 2007, 13:22
aktarma


Alıntı:
Çünkü mevcut şekliyle Ulubatlı'da inen vatandaş ya tramvaya binip E.Kapı'ya gidip oradan tekrar metrobüse;yada yürüyerek metrobüse aktarma yapabilir.



Madem yeni Metrobüs hatları düşünüyoruz, bir tane de benden olsun.

Aksaray- Mecidiyeköy. Madem Vatan caddesine sağ şeritten gidecek Metrobüs planlanıyor,
caddenin bitiminden E-5'e sokarsın otobüsü, Haliç köprüsünün başlangıcında bir noktada da
tercihli yola girer, aktarmaya falan gerek kalmadan ver elini Mecidiyeköy.
Bu gibi şeylerin yapılabilmesi için Metrobüs yoluna belli noktalardan otobüs girişlerine izin
verilmesi lazım, bunun örneği halihazırda Cevizlibağ'da mevcut, otobüs hiç hızını kesmeden
E-5 transit yolundan kendi tercihli yoluna girebiliyor, Metrobüs yoluna giriş ve çıkışları sadece
özel köprüler yaparak sağlamaya çalışırsak böyle pratik çözümleri hayata geçiremeyiz.
Tabi tercihli yoldan giriş ve çıkışların kolaylıkla yapılabilmesi için Metrobüs trafiğinin ters değil de
normal trafik akış yönünde olması lazım bunun için de her iki yanda kapısı olan Phileas'ların
kullanılması gerekir. Bu yazdıklarımdan Phileas'ları savunduğum anlamı çıkmasın,
1,200,000 Euro'luk fiyat etiketi sadece kapıların solda olmasından değildir.


İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Cum 07 Arl 2007, 13:47
YENİ METROBÜS HATTI


Ulubatlı ile Bayrampaşa arasında Anıtmezar adında istasyonda yapılmalı ve yapılacak üst veyaaltgeçit ile vatandaşın iki yönde gitmesi sağlanmalıdır.Tabi Edirnekapı yönünde yaya yolu tertibide gerekiyor.

Bu nokta ama tenha olduğu için iyi bir aydınlatma yapılmalı,kameralar ile gözetlenmeli ve hususi güvenlik elemanlarıda devriye gezmelidir.

Bu istasyon sayesinde Anıtmezar,2.matbaacılar sit.,Fatih san. sit.,Canayakın san. sit. ve ileride inşaallah biraz hareketlenmesini ümit ettiğimiz Topkapı Şehir parkına ve Edirnekapı'daki metrobüs istasyonuna ulaşılabilecektir.

Tabi yukarıda adını zikrettiğim yerlere takılmayın çevresinide kapsamış oluyoruz.

Bu hattı Mahmutbey gişeler önünden Masko tarafına köprü ile atlatarak burada sondurak ve dönüş yeri yapılabilir.Bu sayede Marmara san. sit,Demirciler san. sit.,Masko,İkitelli İETT garajı ve Halkalı toplu meskenlerin bir bölümünü ve yakın çevresinide kapsamış oluyoruz.

Hem ileride birçok mesken projesinin yapıldığı Yarımburgaz,Ispartakule yönünede uzatma şansımızda olur.


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Cmt 08 Arl 2007, 18:36

Hat tutarsa, ilerde devam ettirileceğini ve uzatılacağını tahmin ediyorum. Bu arada Metrobüs Vatan Caddesi'ne girerse, Aksaray kalkışlı 2 minibüs hattı (Gaziosmanpaşa/Yıldıztabya ve Eyüb/Alibeyköy hatları) buradan kaldırılabilir. Çünkü Metrobüs mantığına göre, aynı aks üzerinde bu iki ulaşım türü bulunamayacak bundan sonra... Bu 2 hat da kalkarsa, Suriçi'ne giren minibüs hattı hiç kalmayacaktır.

Akın KURTOĞLU


ercandikme
14 yıl önce - Cmt 08 Arl 2007, 18:49

metrobüs hattı cevizlibağda özel şerit olmasaydı 25 dkda gitmesi imkansız olurdu bence ne kadar yasaklasalar da ama bağcılar aksaray metobüs hattı olabilir EDS denilen sistemle metrobüs şeridine giren hatlarceza yer bu da iett için ek kazanç olur diye düşünüyorum bir de bu gelecek metrobüslere ait yeni garaj yapılmalı

emrah basarol

14 yıl önce - Cmt 08 Arl 2007, 20:27

Alıntı:
Bence Aksaray'dan başlayan yeni bir hat yapılmasın. Zaten metro hattı Kartaltepe'ye kadar geliyor. Bu hat uzatılsın.

bana göre de kartaltepeden yapılacak bir uzatmayla-ki bu metro da olabilir metrobus de olabilir- 5 duraklık bir maliyet tasarrufu saglanır.. kartaltepe-aksaray arası 8-9 dakikada alınmaktadır ve konu hat arkadaslarımızın bahsettigi yerlere uzatıldıgında da muthis bir zaman tasarrufu saglayacaktır..ayrıca aksaraya bir dönüs rampası yapılması zorunlulugunu da ortadan kaldıracaktır..



Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Cmt 08 Arl 2007, 22:02

Alıntı:
bana göre de kartaltepeden yapılacak bir uzatmayla-ki bu metro da olabilir metrobus de olabilir- 5 duraklık bir maliyet tasarrufu saglanır.. kartaltepe-aksaray arası 8-9 dakikada alınmaktadır ve konu hat arkadaslarımızın bahsettigi yerlere uzatıldıgında da muthis bir zaman tasarrufu saglayacaktır..


Belki de, alttaki alıntıda belirtilen meseleden ötürü, özellikle Suriçi'ne girmesi isteniyor...
Alıntı:
Bu arada Metrobüs Vatan Caddesi'ne girerse, Aksaray kalkışlı 2 minibüs hattı (Gaziosmanpaşa/Yıldıztabya ve Eyüb/Alibeyköy hatları) buradan kaldırılabilir. Çünkü Metrobüs mantığına göre, aynı aks üzerinde bu iki ulaşım türü bulunamayacak bundan sonra... Bu 2 hat da kalkarsa, Suriçi'ne giren minibüs hattı hiç kalmayacaktır.


Akın KURTOĞLU


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Cmt 26 Nis 2008, 21:21

Aksaray'dan kalkarak Milliyet gazetesi önündeki kavuşuma kadar gitmesi planlanan metrobüs hattı, ileride mevcut (78 numara) Avcılar hattına paralel olarak devam ettirilmek üzere mi acaba hazırlanıyor?


(+)


Akın KURTOĞLU



İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Pts 28 Nis 2008, 11:00

Olabilir,başından beri yazıyorum bu hat mutlaka Masko ve Halkalı Toplu Meskenler'e kadar gitmelidir diye ,üstelik bu bölgede ve ötesinde inanılmaz bir toplu mesken inşaatı var,yani ihtiyaçta olacak zaten.

Er-Han

14 yıl önce - Çrş 25 Hzr 2008, 13:56

Bu hattın çalışmaları ile ilgili bilgisi olan arkadaş var mı acaba? Bitiş zamanı olarak ne söyleniyor. Sağolsunlar yoğun bir şekilde çalışıyorlar ama emin olun ki, sabah akşam bu trafiği yaşamak artık bıktırıyor. Eminim bittiği zaman çok rahat, kullanışlı bir hat olacaktır.

denizcan78
14 yıl önce - Çrş 25 Hzr 2008, 18:33

Bu hat milliyetten sonra uzatılmış gibi görüyüor nereye kadar gidecek aacaba



sayfa 3
ANA SAYFA -> ULAŞIM