Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
mustafa mavi

14 yıl önce - Pts 03 Arl 2007, 23:27

Sitemizde; İstanbul Şehiriçi Ulaşımı ile ilgili olarak açılmış diğer bölümleri, yandaki indeks yardımıyla rahatlıkla tarayarak okuyabilir, resim indirebilir, yeni mesajlarınızı, dokümanlarınızı ve fotoğraflarınızı ekleyebilirsiniz. İSTANBUL ŞEHİRİÇİ ULAŞIM İNDEKSİ


Aslında en baştan durak şimdiki incirli otobüs duraklarının olduğu yere yapılsaydı, mevcut durakla istenen durağın tam ortasında olurdu ve iki tarafa birden hizmet edebilirdi, amaç lrt ile entegrasyonsa zaten merterde ve şirinevlerde var Burç beyin dediği gibi, ömürde olmasının sebebi bağcılar yolcularına hizmet ise, pekala incirli köprüsündende halledilebilirdi...


FıratKaradağ

14 yıl önce - Pts 03 Arl 2007, 23:35

Alıntı:
Bence çok sık durak olmasına gerek yok. Metobüste illa ki yürüme mesafesinde durak olacak diye bir kaide söz konusu değil.


Bahçelievler İett ve metro istasyonunun da bulunduğu ana bir duraktır. Böyle bir ihtiyaç olmasaydı bu durak ve maliyeti çok yüksek olan metro istasyonu da yapılmazdı, bizde incirli veya şirinevler durak ve istasyonlarına yürürdük.

Alıntı:
Çevreyolundan yılbaşında çekilen otobüsler, merkez ile Ömür durağına seferler düzenlenebilir. Hatta bu seferler çevreyolunu da kullanabilir, en kısa sürede metrobüse aktarma yapılır. Her yere metrobüs durağı yapılırsa, bu sefer sistemin kendisi yavaşlar. Kısacası, akıllı bir aktarma düzeni ve seferleriyle, şu anki duraklar pekala yeter


Merkez dediğiniz yer Yayla, Siyavuşpaşa ve Soğanlı'yı kapsar, burdan yapılacak mekik seferler verimli olmayacağı gibi, neden burdaki insanlar fazladan bir aktarma yaparak ekonomik olarakda zarara uğrasınlar. Bahçelievler her yer olmayıp İstanbul'un 6. büyük ilçesidir ve Metrobüs istasyonu öyle yada böyle, şimdi yada daha sonra mutlaka yapılacaktır. Aklın yolu birdir.


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Pts 03 Arl 2007, 23:37

78

1 İST,ÜNV,AVCILAR KAMP
2 D.KÖŞKLER-G.PALA MAH
3 İ.E.T.T. KAMPI
4 KÜÇÜKÇEKMECE
5 CENNET MAH.
6 Y.OVA-FLORYA
7 SEFAKÖY
8 YENİBOSNA-KULELİ
9 ŞİRİNEVLER
10 İNCİRLİ-ÖMÜR
11 Z,BURNU METRO
12 MERTER
13 CEVİZLİBAĞ (M.BÜS)
14 TOPKAPI (M.BÜS)

İETT web sitesinden, şu anda 78'in durakları bu şekilde listelenmiş. Bir Teyid rica ediyorum arkadaşlardan...

Akın KURTOĞLU


mustafa mavi

14 yıl önce - Pts 03 Arl 2007, 23:44

Cevizlibağ son durak diye biliyorum ama

Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Sal 04 Arl 2007, 00:17

78-1'in (Cevizlibağ-Avcılar Metrobüs hattı) ve Topkapı-Cevizlibağ-Avcılar arasında, E-5 üzerindeki İETT duraklarının yanyana mukayeseli listesini yaptım. Şunu bir kontrol ediverin bakalım. Metrobüs istasyonları ile İETT durakları doğru yerlerde mi kesişmekteler?



(+)


Akın KURTOĞLU



FıratKaradağ

14 yıl önce - Sal 04 Arl 2007, 00:35

10 incirli-ömür 24 ömür durağıyla kesişmeli, bu iki durak yan yana. Bu değişiklik ile şirinevler ile incirli-ömür arasında 3 tane birbirine gayet uzak olan i.e.t.t. durağı mevcut.

İBRAHİM DİLBER
14 yıl önce - Sal 11 Arl 2007, 22:51

Akın Abi,
6 no'lu Yeşilova Florya İstasyonu ile ilgili bir problem var. Aslında burada İETT'den kaynaklanan bir isimlendirme hatası var. Zira 6 No'lu İstasyon Yeşilova Durağı ile değil Bağlar Durağı ile kesişiyor. Yani Yeşilova Durağı 5 ve 6 no'lu metrobüs istasyonlarının tam ortasında yer alıyor. Metrobüs istasyonu ile kesişmiyor. Dolayısıyla doğru isimlendirmenin şu şekilde olması lazım:

Metrobüs İstasyonu ----- İETT Durağı

5 Cennet Mahallesi ----- 11 Cennet Mahallesi

------------------------- 12 Yeşilova

6 Bağlar- Florya ---- 13 Bağlar
( Bu istasyon malesef İETT tarafından
Yeşilova-Florya diye isimlendirilmiş. )

Yani İETT'nin isimlendirme hatası bizim listede de hataya yol açmış.

Saygı ve hürmetlerimle


İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Cum 14 Arl 2007, 15:51
BAHÇELİEVLER METROBÜS DURAĞI


Buraya şu şekilde teklifim var.2 adet peron yapılacak.Avcılar yönünde giden araç üstgeçide gelmeden durak yapacak ,Topkapı yönünde giden araç ise yine üstgeçide gelmeden durak yapacak.Yani ,daha dar peronla bu işi halledeceğiz.Üstgeçitte bu bölgede mevcut olup,kolayca iki yönde geçiş olacaktır.
Burası hem LRT hattına direkt bağlantı sağlaması hem Bakırköy Devlet Hastanesi civarına yakınlığı ile kullanışlı olacaktır.
Bazı arkadaşlar,peronlar ama dar olcak diyebilir,ama bu peronlar iki tane olduğu için ve tek yöne hizmet verdiği için kalabalığı daha az olacaktır.


İSMAİL ÇELİK

14 yıl önce - Cum 14 Arl 2007, 16:05
BİR FİKİR DAHA


Bakın bir fikir daha geldi aklıma.Burada Topkapı yönündeki otobüs durağının yanıbaşında tek katlı 1-2 bina ve bahçe payları var.Çocuk sitesi otobüs durağının oradaki üstgeçitten sonra Bakırköy Devlet Hastanesinden 1 şeritlik yer alarak Bakırköy girişine kadar yolu 1 şerit genişletmek,az önce zikrettiğim alanında istimlakı ile durağı buraya kaydırmak bu bağlamda transit yoluda biraz sağ työne kaydırarak,ortada durak yapılacak alanda genişliği arttırmak.

Ali Cemal
14 yıl önce - Cum 14 Arl 2007, 16:13

Alıntı:
Örneğin Ataköy'ün içinden geçen banliyö treni de Ataköy'de durmaz.
Acaba çok sık durak yapılması doğru mu?
Bu bölgede yeterli yoğunluk yok, metro istasyonunda sadece birkaç kişi iner Bahçelievlerde.

Metro ile bağlantı yapılmasından bahsedilmiş ama zaten 2 durak önce Merter'de bağlantı da var
.

Bölgede 3 Hastahane (Bakırköy Devlet, Mashar Osman, Medical Park), 2 Alışveriş Merkezi (Kadir Has, Metroport) 2 Adet Orta Öğretim Okulu (B. Evler E.M.L., Bahçelievler Lis.) 1 Türkiye'de büyüklüğü ile ilk onuna girecek teknoport (Gold Pc) ve bilumum konut...

Sizce lazım değilmi?

Bence İncirliden Merter Shell durağından 2-3 kat daha çok iş yapacak bir durak orası.



sayfa 3
« önceki   1234 ... 151617   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM