Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 2
abdullah37

11 yıl önce - Pzr 25 Ksm 2007, 14:21

Bazı ÖHO hatlarında bir an önce alçak tabanlı körüklü otobüsler çalıştırılmalıdır.500T hattı 2 dakikada bir bile olsa olağanüstü bir yoğunlukta yolcusu var.Özellikle sabah ve akşamları bu hattı kullanan insanlar çok sıkıntı çekmekteler.Sabah ve akşam peşpeşe gelen 3 otobüs bile Kavacık'taki yolcuyu alamıyor.

Ayrıca 15,15F,14B,19S,20Ü,121A gibi hatlardada körüklü ÖHOlar çalışırsa Pik saatlerdeki yoğunluk sıkıntısından biraz olsun İstanbul Halkının kurtulacağını düşünmekteyim...


Gökçe

11 yıl önce - Pts 26 Ksm 2007, 15:23

500T için ben de katılıyorum, artık körüklü otobüslerle değiştirilmeleri lazım, bu hattın çok büyük yolcu potansiyali var ve körüklü olursa daha çok insan bu hattı tercih edebilir, biraz olsun özel araç çekilebilmiş olur trafikten.



gokmen_
11 yıl önce - Sal 27 Ksm 2007, 21:07

Özel halk otobüslerini alçak tabanlı olması çok güzel olur özelliklede bazı hatlar artık körüklü olmalı 500T özellikle. Yalnız benim merak ettiğim halk otobüsleri neden farklı farklı bir standart yok mu? lınırken bir merkezden alınması alçak tabanlı olması maliyet açısından daha uyguun olmaz mı?

Akın Kurtoğlu

11 yıl önce - Sal 27 Ksm 2007, 21:09

Aslında, yıllar evvelki sözleşme aşamasında hepsi de Hyundai marka olacaktı. Ama sonradan vazgeçildi ve karma markalarda karar kılındı. Yani; "ortaya birbuçuk karışık" yapıldı deyim yerindeyse...

Akın KURTOĞLU


Çağrı Tekin

11 yıl önce - Sal 27 Ksm 2007, 23:23

İstanbul'da hiç körüklü halk otobüsü yok. ÖHO'ların körüklü otobüs almaları yasak mı? Yoksa araç sahipleri gereksiz olduğunu düşünüp de mi körüklü otobüs kullanmıyorlar?



Erkan_T
11 yıl önce - Sal 27 Ksm 2007, 23:37

Ben İstanbul - Ulaşımdan anlamam ama bildiğim tek şey ;

Öhocuların her zaman ucuza kaçıp hizmet verdiği...

İETT AB standartlarında otobüsler alırken öho işletmecileri ısrarla eski teknolojiden halen devam eden çift katlı şasi yapılı , 3 basamaklı yüksek taban otobüslerde karar kılıyor.
Sebebi ise gayet açık aradaki ortalama 100.000 YTL farkı.

Zaten bunu bile yapamayan öho kaldı ki körüklü otobüsmü alacak?


FıratKaradağ

11 yıl önce - Sal 27 Ksm 2007, 23:59

Hyundai, Busclub, Haskar... Bu 3 marka nasıl onay alır, bu tip otobüsler nasıl dolaşır İstanbul trafiğinde... Bu nasıl denetim, bu nasıl onaylama... Kesinlikle İ.E.T.T. kendisi kullanmayacağı kalitede otobüsleri Ö.H.O'ler de kullanmamalı. Yenilenecek otobüslerde de alçak taban ve klima standart donanımda olmalı.

Bir de üzerindeki mavi yeşil kuşakları çizimleri ve renkleri üretici firmanın insafına kalmış durumda, esasında bu renk Hyundai'nin geldiği renkti sonradan diğer markalar kendine uygulayınca ilginç renkler ilginç şekiller çıktı. Bunun bir standartı yokmu???


turker ustun

11 yıl önce - Çrş 28 Ksm 2007, 00:30

işte yeni güleryüz alçak taban otobüsü pek yakıda yollarda göreceğiz. Tüm testlerden geçmişüretime geçmeyi bekliyor. Artık...



Resim için güleryüz firmasına teşekkürler dilerimm...


Akın Kurtoğlu

11 yıl önce - Çrş 28 Ksm 2007, 00:43

Alıntı:
Bazı ÖHO hatlarında bir an önce alçak tabanlı körüklü otobüsler çalıştırılmalıdır.

ÖHO'ların belli bir uzunluktan fazla şaside otobüs çalıştırma engeli var. Onur ağabey söylemişti...

Akın KURTOĞLU


Semih Yaşar

11 yıl önce - Çrş 28 Ksm 2007, 17:20
Hyundai ÖHO


Geçen akşam Hyundai marka bir ÖHO'ya bindim, gerçekten ilginç bir araç.
Ultra yüksek taban, uzun boyluların neredeyse kafayı eğmesi gerekiyor, kapılar açılırken ve
kapanırken komik bir ıslık sesi çıkarıyor, aracın içi biraz eski görünümlü, 1970'lerden gibi.
Ama herşeye rağmen ben sevdim bu otobüsü, motoru güçlü bayağı hızlı gidebiliyor.



sayfa 2
ANA SAYFA -> ULAŞIM