Ana Sayfa 1 milyon Türkiye fotoğrafı
sayfa 3
Murat Caner
14 yıl önce - Cmt 24 Ksm 2007, 16:19

En uygunu bu diğerleri çok trafik içi oldu. dönüş yaparken 4 fazlı kavşaktan geçmek o büyük binitler için çok zor olur.

Erkan YILMAZ
14 yıl önce - Cmt 24 Ksm 2007, 16:21

Gayet mantıklı duruyor. Ama o kavşağın altında olması gereken durak 3. etap bitmeden kullanıma alınamaz.

Hattın parçalı çalışması bana çok mantıklı gelmiyor. Ancak yolcu yoğunluğuna bağlı olarak ara kalkışlar yapılması gerekebilir tabi. Ama bu seferleri yapmak için koca bir dönüş köprüsü yapmak ne kadar mantıklı olur tartışılır.

Eğer ileride böyle bir ihtiyaç olursa bu dönüşleri karışık tarfikten yapmak çokta dert olmaz bence.

Erkan Yılmaz.


Emre Ahlatlı
14 yıl önce - Cmt 24 Ksm 2007, 16:30
En uygun durak Şişli sapağının yanı


Şişli sapağının yanında yer alan İETT durağının üstüne kat çıkarak metrobus durağı inşaa etmek en makul çözüm olarak görülüyor. Çelikten bir durak inşaa edilebilir.

Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Cmt 24 Ksm 2007, 16:46

Aslında, Şişli sapağının yanındaki araziye köprüyle atladıktan sonra, son istasyonunun yukarıda (çelik konstrüksiyondan mamul) olmasına da gerek yok. Zeminde de (arazinin üzerinde) bir istasyon ihdas edilebilir. Alan nisbeten uygun. İETT başdurakları biraz sola ötelenerek sıkıştırılır sadece...

Akın KURTOĞLU


Erkan YILMAZ
14 yıl önce - Cmt 24 Ksm 2007, 16:52

İBB Mecidiyeköy meydanını boş bırakma kararında ısrar ederse başka yerimiz yok zaten.

Ancak metrobüsü oraya geçirmek için köprü yapıp sonra tekrar yola sokmak için bir köprü daha yapmak pekte anlamlı durmuyor.

Son durak burası olsaydı belki olurdu. Ama bu araçlar köprü yoluna devam edecekler.

Ben hala rampa sisteminden yanayım.

Erkan Yılmaz



Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Cmt 24 Ksm 2007, 16:57

Bence de en makul çözüm rampa sistemi... İnşaatını alttan yürüterek, E-5 üzerinde olabildiğince yolu zorlaştırmamak da olası çalışma süresince...

Akın KURTOĞLU


Erkan YILMAZ
14 yıl önce - Cmt 24 Ksm 2007, 16:59

Eğer Mecidiyeköy geçişi sizin projenizdeki gibi yapılırsa belediyeye başvurup durağın adının Mecidiyeköy-Akın Kurtoğlu Durağı yapılmasını isteyeceğim.

Erkan Yılmaz


Murat Caner
14 yıl önce - Cmt 24 Ksm 2007, 20:41

Yapılacak yokuşyolların altına 6.5 metre genişliğinde tüpgeçiş yapılmalı.

Bu köprülüyolun aşağıdan çekilmiş fotosu var mı? Belki son ayaklarda düzgün bir değişiklik yapılarak iniş ve çıkış yokuşu yapılabilir. Sanmıyorum ama bakmak gerek.


Erkan YILMAZ
14 yıl önce - Cmt 24 Ksm 2007, 20:52

Burç'a ait şu resimde viyadük alttan görüntülenmiş.

http://wowturkey.com/t.php?p=/tr32/Burc_mecidiyek ...y_1312.jpg

Erkan Yılmaz


Akın Kurtoğlu

14 yıl önce - Cmt 24 Ksm 2007, 21:09

Viyadük, Mecidiyeköy'e doğru, mezarlıklar hizasında küt bir istinad duvarıyla başlar. gerisi dolgudur (okmeydanı istikametine doğru). Viyadüğün rakımında herhangi bir değişme olmaksızın birden altı oyuk olarak devam etmeye başlar.

Viyadüğün çeşitli açılardan farklı görünümleri:




(+)



(+)



(+)

Üstteki fotoğrafta, viyadüğün başladığı nokta ve istinad-taşıma duvarı görünmekte. 900 derecelik dik bir açı ile viyadük başlar...



(+)



(+)

Likör-Gayrettepe arası, dönüşe uygun olan noktanın görünümü... Biraz üzerinde çalışılınarak, derli-toplu bir "U" dönüşü yapılabilir buradan...



Akın KURTOĞLU



sayfa 3
« önceki   1234 ... 131415   sonraki »
ANA SAYFA -> ULAŞIM